Yamaha
Μοντέλο | Κυβισμός (cc) | Κινητήρας | Ισχύς (Hp) | Σχέσεις | Βάρος (kg) | Εγγύηση | Τιμή (ευρώ) |
ΠΑΠΙ | |||||||
CRYPTON S | 114 | 4T, 1K | 9 | 4 | 100 | 2 χρόνια | 2,895 |
SCOOTER | |||||||
URBAN MOBILITY | |||||||
NEO's Dual Battery* | - | Ηλεκτρικός | 3.4 | Auto | 90 | 2 χρόνια | 3,240 |
RayZR | 124 | 4T, 1K | - | Auto | - | 2 χρόνια | 2,350 |
D'ELIGHT 125 | 124 | 4T, 1K | 8.4 | Auto | 101 | 2 χρόνια | 2,870 |
TRICITY 125 | 125 | 4T, 1K | 12 | Auto | 168 | 2 χρόνια | 4,400 |
TRICITY 300 | 292 | 4T, 1K | 27.6 | Auto | 239 | 2 χρόνια | 9.330 |
SPORT | |||||||
ΝΜΑΧ 125 ΜΥ24 | 124 | 4T, 1K | 12 | Auto | 131 | 2 χρόνια | 3,290 |
NMAX 125 | 124 | 4T, 1K | 12 | Auto | 131 | 2 χρόνια | 3,550 |
ΝΜΑΧ 125 TECH MAX | 124 | 4T, 1K | 12 | Auto | 131 | 2 χρόνια | 3.850 |
NMAX 155 MY24 | 155 | 4T, 1K | 14.9 | Auto | 131 | 2 χρόνια | 4.100 |
XMAX 125 | 124 | 4T, 1K | 12 | Auto | 167 | 2 χρόνια | 5,400 |
XMAX 125 TECH MAX MY24 | 124 | 4Τ, 1Κ | 12 | Auto | 167 | 2 χρόνια | 5,820 |
XMAX 125 TECH MAX | 124 | 4Τ, 1Κ | 12 | Auto | 167 | 2 χρόνια | 6,090 |
XMAX 125 TECH MAX+ | 124 | 4Τ, 1Κ | 12 | Auto | 167 | 2 χρόνια | 6,390 |
XMAX 300 | 292 | 4T, 1K | 27.6 | Auto | 183 | 2 χρόνια | 6,850 |
XMAX 300 TECH MAX ΜΥ24 | 292 | 4T, 1K | 27.6 | Auto | 183 | 2 χρόνια | 7,290 |
XMAX 300 TECH MAX | 292 | 4T, 1K | 27.6 | Auto | 183 | 2 χρόνια | 7,690 |
XMAX 300 TECH MAX+ | 292 | 4T, 1K | 27.6 | Auto | 183 | 2 χρόνια | 8,090 |
TMAX 560 | 562 | 4T, 2K | 47 | Auto | 218 | 2 χρόνια | 14,200 |
TMAX 560 TECH MAX | 562 | 4T, 2K | 47 | Auto | 220 | 2 χρόνια | 16,400 |
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ | |||||||
HYPER NAKED | |||||||
MT-125 | 124,7 | 4T, 1K | 15 | 6 | 140 | 2 χρόνια | 5,250 |
MT-03 |
321 | 4T, 1K | 42 | 6 | 168 | 2 χρόνια | 5,990 |
MT-07 ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 182 | 2 χρόνια | 7,400 |
MT-07 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 182 | 2 χρόνια | 8,100 |
MT-07 35kW (A2) | 689 | 4T, 2K | 46.9 | 6 | 182 | 2 χρόνια | 8,100 |
MT-07 Y-AMT | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 182 | 2 χρόνια | 8,800 |
MT-09 | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 188 | 2 χρόνια | 11,390 |
ΜΤ-09 35kW (A2) | 890 | 4T, 3K | 49.6 | 6 | 188 | 2 χρόνια | 11,390 |
MT-09 Y-AMT | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 188 | 2 χρόνια | 11,990 |
MT-09 SP | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 188 | 2 χρόνια | 13,390 |
MT-10 ΜΥ24 | 998 | 4T, 3K | 160 | 6 | 210 | 2 χρόνια | 15,900 |
SPORT HERITAGE | |||||||
XSR125 | 124.7 | 4T, 1K | 15 | 6 | 140 | 2 χρόνια | 4,650 |
XSR125 SP | 124.7 | 4T, 1K | 15 | 6 | 140 | 2 χρόνια | 5,250 |
XSR 700 ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 188 | 2 χρόνια | 8,890 |
XSR 900 | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 193 | 2 χρόνια | 11,890 |
XSR 900 GP | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 193 | 2 χρόνια | 14,200 |
SPORT TOURING | |||||||
TRACER 7 ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 197 | 2 χρόνια | 9,700 |
TRACER 7 35kW (A2) ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 46.9 | 6 | 197 | 2 χρόνια | 9,700 |
TRACER 7 GT ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 46.9 | 6 | 203 | 2 χρόνια | 10,600 |
TRACER 9 | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 213 | 2 χρόνια | 12,990 |
TRACER 9 Υ-ΑΜΤ | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 213 | 2 χρόνια | 14,290 |
TRACER 9 GT | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 220 | 2 χρόνια | 16,200 |
TRACER 9 GT Υ-ΑΜΤ | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 220 | 2 χρόνια | 17,500 |
TRACER 9 GT+ ΜΥ24 | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 223 | 2 χρόνια | 17,150 |
TRACER 9 GT+ | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 223 | 2 χρόνια | 19,600 |
NIKEN ΜΥ24 | 890 | 4T, 3K | 117.3 | 6 | 220 | 2 χρόνια | 19,900 |
ADVENTURE | |||||||
XTZ 700 TENERE ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 10,900 |
XTZ 700 TENERE | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 11,600 |
XTZ 700 TENERE 35 KW (Α2) ΜΥ24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 10,900 |
XTZ 700 TENERE 35 KW (Α2) | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 11,600 |
XTZ 700 TENERE LOW | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 11,600 |
XTZ 700 TENERE RALLY | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 12.900 |
XTZ 700 TENERE EXPLORE MY24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 204 | 2 χρόνια | 12,400 |
XTZ 700 TENERE WORLD RAID MY24 | 689 | 4T, 2K | 72.4 | 6 | 220 | 2 χρόνια | 13,400 |
SUPERSPORT | |||||||
YZF-R125 | 125 | 4T, 1K | 14.8 | 6 | 138 | 2 χρόνια | 5,600 |
YZF-R3 | 321 | 4T, 2K | 42 | 6 | 169 | 2 χρόνια | 7,190 |
YZF-R9 | 890 | 4T, 3K | 119 | 6 | 195 | 2 χρόνια | 13,990 |
YZF-R9 35kW EU5+ | 890 | 4T, 3K | 119 | 6 | 195 | 2 χρόνια | 13,990 |
YZF-R6 Race ** | 599 | 4T, 4K | 126 | 6 | Δ.Α. | 2 χρόνια | 13,900 |
YZF-R1 Race ** | 998 | 4T, 4K | 182 | 6 | 206 | 2 χρόνια | 22,900 |
COMPETITION – OFF-ROAD | |||||||
PW 50 | 49 | 2T, 1K | 3 | Auto | 37 | 3 μήνες | 1,950 |
TTR 50 | 49 | 2T, 1K | 3 | Auto | 37 | 3 μήνες | 1,990 |
TTR 110Ε | 110 | 4T, 1K | Δ.Α. | 4 | 72 | 3 μήνες | 3,400 |
TTR 125 LW / Ε | 125 | 4T, 1K | Δ.Α. | 4 | 72 | 3 μήνες | 4,200 |
YZ 65 | 65 | 2T, 1K | Δ.Α. | 6 | 134 | 3 μήνες | 5,000 |
YZ 85 LW | 85 | 2T, 1K | Δ.Α. | 6 | 69 | 3 μήνες | 5,500 |
YZ 125LC | 124 | 2T, 1K | Δ.Α. | 6 | 86 | 3 μήνες | 8,200 |
YZ 250LC | 250 | 2T, 1K | Δ.Α. | 5 | 105 | 3 μήνες | 9,200 |
YZ 250F | 250 | 4T, 1K | Δ.Α. | 5 | 105 | 3 μήνες | 9,990 |
YZ 450F |
449 | 4T, 1K | Δ.Α. | 5 | 100 | 3 μήνες | 11,290 |
WR 250F ** | 249 | 4T, 1K | Δ.Α. | 5 | 118 | 3 μήνες | 10,000 |
WR 450F ** |
449 | 4T, 1K | Δ.Α. | 5 | 123 | 3 μήνες | 11,000 |
* Με δώρο τη δεύτερη μπαταρία, Η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων
** Χωρίς δυνατότητα έκδοσης πινακίδας
- Ο τιμοκατάλογος αυτός έχει ισχύ από 09.04.2025 και καταργεί κάθε προηγούμενο
- Tιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση
- Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα συναρμολόγησης
Επίσημη εγγύηση: 2 χρόνια
Τελευταία ενημέρωση: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025
ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.
Γερμανικής Σχολής 10
15123 Μαρούσι
Αποθήκες & Logistics
25ο χιλ. παλαιάς Εθνικής Οδού Αθήνας-Θήβας
19600 Μάνδρα Αττικής
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210-6293500 / 801 11 926242
Ακολουθήστε το BIKEIT.GR στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα
- Test Ride - Voge SR16
- Test Ride - Yamaha XMAX 300 Tech Max 2025
- Ρεπορτάζ - Μπαταρίες μοτοσυκλέτας B&P
- Test Ride - VOGE DS 625X
- Test Ride - SYM Jet14 EVO 125 LC ABS 2025
- Test Ride - Benelli TRK 702X
- Test Ride - Kove 800X Pro
- Παρουσίαση - RIEJU Adventure 307 - Συνέντευξη August Castella
- Test Ride - Honda X-ADV 2025
Ετικέτες