Ασία

MT. FUJI 1

Απόβαση στη «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου»

Καθώς το ρώσικο σαπιοκάραβο έριχνε άγκυρα στο λιμάνι Sakaiminato της Δυτικής Ιαπωνίας μετά από 16 ώρες ταξιδιού, ξεκινούσε το τελευταίο κεφάλαιο του οδοιπορικού «ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ 2018».

Μετά από ένα δίωρο γραφειοκρατικό γαϊτανάκι εκτελωνισμού που μου κόστισε περίπου 270 Ευρώ (για να σφραγιστεί το CARNETATA της μοτοσυκλέτας χρειάστηκε να πάω με ταξί στην κοντινή πόλη Matsue– κόστος μετάβασης 130 Ευρώ!), ευτύχησα να πατήσω τη μίζα της μαύρης Honda CRF 250 Rally και να αποχαιρετήσω αργά το ίδιο μεσημέρι τις λιμενικές εγκαταστάσεις.

JAPAN

Με την ηλεκτρονική πυξίδα να δείχνει το νότο της χώρας (και συγκεκριμένα την πόλη Χιροσίμα, 205 χλμ μακριά), ξεκίνησα γεμάτος ανυπομονησία την περιπλάνησή μου επί ιαπωνικού εδάφους. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω καθοδόν στους δρόμους της Ιαπωνίας ήταν το γεγονός ότι η κυκλοφορία των αυτοκινήτων γινόταν στο αριστερό ρεύμα (κατά τα βρετανικά πρότυπα).

Κι όσον αφορά στις καιρικές συνθήκες, η πνιγερή υγρασία και η αφόρητη ζέστη των 37-39 βαθμών Κελσίου που επικρατούσαν στη Νότια Κορέα αποτελούσαν δυστυχώς κι εδώ μια δυσβάστακτη πραγματικότητα.

HIROSHIMA 3

Η τελετή παράδοσης του μηνύματος Φιλίας και Ειρήνης του Δημάρχου της Αρχαίας Ολυμπίας στους εκπροσώπους των Δημοτικών Αρχών της Χιροσίμα πραγματοποιήθηκε στον χώρο του «Πάρκου Ειρήνης» την παραμονή της 73ης επετείου από την ρίψη της ατομικής βόμβας. Μετά από 55 ημέρες στη σέλα της μαύρης Honda CRF 250 Rally, η αποστολή μου είχε πια ολοκληρωθεί με απόλυτη επιτυχία. Ναι, τα είχα καταφέρει…

Όμως, στην ξενάγηση που ακολούθησε στους χώρους και στα μνημεία του «Πάρκου Ειρήνης», αποσβολωμένος αποτύπωσα όλη την οδύνη και την φρίκη που προκάλεσε στους κατοίκους της μαρτυρικής Χιροσίμα η ρίψη της πρώτης ατομικής βόμβας (6/8/1945). Γι’ όλα αυτά που αντίκρισα και αφουγκράστηκα εδώ στη Χιροσίμα, τα λόγια περιττεύουν…

HIROSHIMA 1

Μπορεί η αποστολή μου εδώ στη Χιροσίμα να τελείωσε, όμως, η ιαπωνική πρωτεύουσα ήταν εκείνη που θα σφράγιζε και τυπικά το τέλος του ταξιδιού μου. Από το Τόκιο θα γινόταν η αεροπορική απόδρασή μου από την Ιαπωνία και η ατμοπλοϊκή επιστροφή της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα.

Πριν αντικρίσω τους αστραφτερούς ουρανοξύστες του Τόκιο, αποφάσισα να κάνω μια στάση γνωριμίας με την πόλη Κιότο, που για περισσότερο από χίλια χρόνια (784-1868) υπήρξε η πρωτεύουσα της Ιαπωνίας. Οι εντυπώσεις μου από το Κιότο, το πέμπτο σε πληθυσμό (2.000.000 κάτοικοι) αστικό κέντρο της Ιαπωνίας; Πρόκειται για μια πόλη-μουσείο που αποτελεί την πολιτιστική κοιτίδα της Ιαπωνίας.

Εδώ βρήκα συγκεντρωμένα πάμπολλα εξαιρετικά μνημειακά κτίσματα: βουδιστικοί ναοί, εντυπωσιακά παλάτια, βίλες με όμορφους κήπους και γεροδεμένα κάστρα κοσμούσαν την πόλη, η οποία είναι ο βασικότερος θεματοφύλακας της ιαπωνικής ιστορικής–πολιτιστικής παράδοσης. Δίχως αμφιβολία, η επίσκεψη στο Κιότο ήταν μια ανεπανάληπτη εμπειρία που σφράγισε την παραμονή μου στην Ιαπωνία. Το Κιότο, μαζί με το Τόκυο, είναι δυο πόλεις που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτεί κανείς όταν βρεθεί στη «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου».

KYOTO 1

Μετά τα πολιτιστικά μνημεία, σειρά είχαν τα φυσικά μνημεία της Ιαπωνίας να βρεθούν στο δρόμο της μαύρης Honda CRF 250 Rally! Ο λόγος για το Fuji, το βουνό-θρύλος που ορθώνεται περίπου 110 χλμ νοτιοδυτικά του Τόκυο και αποτελεί ένα διαχρονικό έμβλημα της Ιαπωνίας. Μια διανυκτέρευση στην παραλίμνια κωμόπολη Fujiyoshida, στους πρόποδες του όρους Fuji, κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να θαυμάσω από κοντά την ορεινή σιλουέτα του πιο πολυφωτογραφημένου φυσικού αξιοθέατου της χώρας.

Όταν επισκέφθηκε για πρώτη φορά το Τόκυο με τη μοτοσυκλέτα μου το 2007 θυμάμαι πως είχα τρομάξει από το τεράστιο μέγεθος της πόλης, την κοσμοπλημμύρα, το αρχιτεκτονικό πανδαιμόνιο και την ξέφρενη καθημερινότητα στους δρόμους της. Αισθανόμουν σαν το χωριατόπουλο που ήρθε για πρώτη φορά στη μεγάλη πόλη…

KYOTO 8

Αυτή τη φορά, έχοντας πλέον πάρει «βάπτισμα του πυρός», η ιαπωνική πρωτεύουσα δε με τρόμαξε. Αντίθετα, με εντυπωσίασε, με συγκλόνισε και με θάμπωσε με τη λάμψη, την πολυτέλεια και την αίγλη μιας ελκυστικής –αλλά για άλλους απωθητικής– πόλης που ζει και κινείται στους ρυθμούς του μέλλοντος.

Σ’ αυτή τη μοντέρνα ασιατική μεγαλούπολη, με φόντο τους ουρανοξύστες να βελονίζουν τον ουρανό, το διηπειρωτικό ταξίδι των 16,630 χλμ έφτασε αισίως στο τέλος του. Για περίπου δυο μήνες απέδρασα στο όνειρο, ανακάλυψα τη δύναμη, την αγάπη, την απλότητα της ζωής και «πλούτισα» τα εσώψυχά μου σε εμπειρίες, συναισθήματα και αναμνήσεις – δικαιολογημένα λοιπόν η συγκίνηση και ο ενθουσιασμός μου να είναι στα ύψη. Πάνω απ’ όλα όμως ένιωθα εκστασιασμένος, γιατί είχα τη σπάνια τιμή να γίνω ένας δίτροχος αγγελιοφόρος μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, κομίζοντας ένα μήνυμα Ειρήνης, Αλληλεγγύης και Φιλίας των λαών.

HIROSHIMA_4.jpgHIROSHIMA.jpgKYOTO_7.jpgKYOTO_6.jpgKYOTO_3.jpgHIROSHIMA_1.jpgFUJI_1.jpgFUJI_2.jpgKYOTO_8.jpgHIROSHIMA_2.jpgKYOTO_4.jpgKYOTO_2.jpgHIROSHIMA_6.jpgHIROSHIMA_7.jpgKYOTO_1.jpgFUJI.jpgHIROSHIMA_3.jpgHIROSHIMA_5.jpgKYOTO_5.jpgJAPAN.jpg

KYOTO_9.jpgMT._FUJI_2.jpgKYOTO_12.jpgKYOTO_10.jpgMT._FUJI_1.jpgKYOTO_11.jpg

Σύγκριση γερμανικής και ελληνικής αγοράς μοτοσυκλέτας 2018

Χαοτική διαφορά μεγέθους, ταξινομήσεων και κυβικών

Ταξινομήσεις 2018 - Top-3 μοντέλων ανά εταιρεία

Τα 3 πιο δημοφιλή μοντέλα (scooter, παπιά, μοτοσυκλέτες ή ATV) κάθε φίρμας της ελληνικής…

Νέα κόσμου

suzuki vvt patent

H Suzuki πατεντάρει νέο σύστημα μεταβλητών βαλβίδων

Αυτή τη φορά επιλέγει μια διάταξη με πίεση λαδιού

Αναζητούνται μάρτυρες θανατηφόρου τροχαίου

Συνέβη στις 2 Ιανουαρίου στη συμβολή Συγγρού-Καλλιρρόης

Honda – Πατέντες για cruiser με Hossack μπροστινό και υποβοήθηση στο τιμόνι;

Σχέδια αποκαλύπτουν ένα πιο περίπλοκο σύστημα από αυτό της Goldwing

Δημοπρατείται συλλογή ιστορικών ΜΧ μοτοσυκλετών

Πάνω από 100 κομμάτια προς πώληση

Νέα σειρά ρολογιών Ducati

Μια 100% Ιταλική συνεργασία με τη Locman

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

Husqvarna - Νέες τιμές Svartpilen 401 & Vitpilen 401

Επίσημο Δελτίο Τύπου - Spread the rumor!

Νέoς τιμοκατάλογος Suzuki

Εν αναμονή των εκδόσεων Katana

Kawasaki – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα

Vespa – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα του 2019, συμπεριλαμβανομένης και της Elettrica

Piaggio – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Σε ισχύ από 14 Ιανουαρίου

Νέα αγώνων

adrien van beveren broken engine 3

Rally Dakar 2019: Adrien Van Beveren - Έσπασε ο κινητήρας της Yamaha του!

Ορθάνοιχτο πλέον το πεδίο για ΚΤΜ & Husqvarna

Ο Valentino Rossi στο Dakar 2020!

Ο Nasser Al-Attiyah επιβεβαιώνει τις φήμες

FIM Europe Tout Terrain Rally Cup 2019 - Δύο αγώνες στην Ελλάδα!

Hellas Rally και Serres Rally γεμίζουν το μισό πρόγραμμα

Naxos Adventure Rally 2019

Τον Απρίλιο, για 3η συνεχόμενη χρονιά

Rally Dakar 2019: Ricky Brabec - Έσπασε ο κινητήρας κι εγκατέλειψε!

Απίστευτη τροπή για τον ηγέτη της γενικής βαθμολογίας, την 8η μέρα του Dakar 2019! Ο…

Νέα αγοράς Αναβάτη

Μπότες τουρισμού IXS Tour Classic-ST

Προσιτή ποιότητα

Χειμερινά γάντια IXS Buran WP

Ό,τι πρέπει για τα κρύα!

Μπουφάν Alpinestars Volcano Drystar

Για οδήγηση παντός καιρού

Κράνος κλειστού τύπου Bell Srt

Ποιοτική πρόταση με υπογραφή

Αδιάβροχο jacket IXS Classic Urban-ST

Μοντέρνο και καθημερινό

Enduro jacket Nordcode Pindos

Μοντέρνα και διακριτική σχεδίαση

Νέο ηλεκτρικό scooter NIU U-Series

Μοντέρνο και έξυπνο

Κράνος CMS GTV Strada

Λύση η προσιτή από την Μοτοδυναμική

Kawasaki Versys winter sales

Διαλέξτε ανάμεσα σε έκπτωση ή δώρα

Κράνος Shark Ridill

Καθημερινός σύντροφος

Snowmobile Polaris Indy Adventure 155

Πολλαπλών ρόλων

Αγώνες

dakar rally 2019 8i mera 17

Rally Dakar 2019: 8η μέρα, San Juan de Marcona - Pisco

Εγκατάλειψη Brabec, ηρωικός Price - Η ΚΤΜ δείχνει τα δόντια της

Rally Dakar 2019: 7η μέρα, San Juan de Marcona - San Juan de Marcona

Πρωτιά Sunderland & KTM, Brabec και Honda έτοιμοι για την έκπληξη!

AMA SX 2019 – 2ος αγώνας, Glendale

Έσπασε το ρόδι ο Blake Baggett

Rally Dakar 2019: 6η μέρα, Arequipa - San Juan de Marcona

Pablo Quintanilla & Husqvarna παίρνουν τα ηνία