Ασία

SEOUL 2

Μια μαγική στάση πριν το τελευταίο μέρος του ταξιδιού

Πριν από 11 χρόνια (2007), όταν ταξίδευα πρώτη φορά ατμοπλοϊκώς από το Βλαδιβοστόκ στην Ιαπωνία, σχεδίαζα να αποβιβαστώ και στη Νότια Κορέα. Τότε όμως έφαγα «πόρτα» από τους Κορεάτες. Ο λόγος; Απαγορευόταν η είσοδος ξένων μοτοσυκλετών άνω των 500 cc στην χώρα!! Ήμουν δυστυχώς ανεπιθύμητος για μόλις 150cc, μιας και τότε οδηγούσα μια BMW 650 F.

Τα χρόνια πέρασαν, οι νόμοι άλλαξαν και τα νοτιοκορεάτικα σύνορα άνοιξαν διάπλατα για όλες τις μοτοσυκλέτες. Αλλά και να μην είχε αλλάξει τίποτα, με την μαύρη Honda CRF 250 Rally ούτως ή άλλως ευπρόσδεκτος θα ήμουν λόγω των λίγων κυβικών…

Από την στιγμή που το καράβι έδεσε κάβους στην πόλη Donghae και η μοτοσυκλέτα κύλησε τους τροχούς της στην Κορεατική χερσόνησο, είχα στη διάθεσή μου μια εβδομάδα να περιηγηθώ στην χώρα. Μετά από επτά ημέρες έπρεπε να βρεθώ και πάλι στην αποβάθρα και να επιβιβαστώ στο επόμενο (εβδομαδιαίο) πλοίο, για να συνεχίσω το ατμοπλοϊκό ταξίδι προς Ιαπωνία πλευρά.

DONGHAE 3
Donghae

Την κυκλική διαδρομή που θα ακολουθούσα (Donghae – Seoul – Busan – Donghae) την είχα μελετήσει και σχεδιάσει στο Βλαδιβοστόκ – τώρα είχε έρθει η ώρα για την πραγματοποίησή της. Ήμουν πάντως αρκετά ενθουσιασμένος αφού η Νότια Κορέα αντιπροσώπευε για μένα ένα ολοκαίνουργιο πεδίο ταξιδιωτικής δράσης.

Πρωτόγνωρα τα αξιοθέατα, πολλά τα «θέλω» μου, αλλά λίγος δυστυχώς ο χρόνος (αναλογικά) που είχα στη διάθεσή μου. Δεν πειράζει όμως, ξεκινώ κι ότι προλάβω… Δύο ήταν τα σημαντικότερα προβλήματα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω στη διάρκεια της παραμονής μου στη Νότια Κορέα.

Το πρώτο αφορούσε στη γενική απαγόρευση κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών στους αυτοκινητοδρόμους (Expressway). Θα έπρεπε λοιπόν να οδηγήσω στο κορεσμένο εθνικό οδικό δίκτυο και να προσπαθώ να αποφύγω μια εσφαλμένη είσοδο σε Expressway – τα πρόστιμα είναι μεγάλα και οι ελληνικές δικαιολογίες δεν περνάνε.

BIKER KIM

Εντέλει, λύση στο πρόβλημα δόθηκε χάρη στο νοτιοκορεάτικο σύστημα πλοήγησης Naver, τ’ οποίο εγκατέστησε στο κινητό μου τηλέφωνο o Kim, κάτοχος της Suzuki V- Strom 650 που γνώρισα στο κέντρο της Donghae. Κι επειδή το Naver δούλευε μόνο με σύνδεση στο διαδίκτυο, χρειάστηκε να αγοράσω και μια τοπική κάρτα SIM…

Στο δεύτερο πρόβλημα δυστυχώς δε μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο, παρά μόνο υπομονή. Με τον υδράργυρο σταθερά σκαρφαλωμένο στους 37-39 βαθμούς Κελσίου και την υγρασία να αγγίζει το 90%, η κατάσταση ήταν σκέτη φρίκη! Ούτε στο Ντουμπάι δεν είναι τόσο αποπνικτικά το καλοκαίρι.

SEOUL 10
Seoul

Ο Kim μου έδωσε τη διεύθυνσή του στην Σεούλ και προσφέρθηκε να με φιλοξενήσει για μια βραδιά. Μπορεί να φύγαμε μαζί από την Donghae, αλλά ο καθένας ακολουθήσαμε διαφορετικούς ρυθμούς. Εγώ χρειάστηκα 6 ώρες για να απολαύσω και να φωτογραφίσω την υπέροχη ορεινή διαδρομή Donghae – Seoul (252 χλμ.), ενώ ο Kim μετά από 4 ώρες έμπαινε στο σπίτι του.

Ο Kim και η γυναίκα του αποδείχθηκαν μια υπέροχη συντροφιά και αποτέλεσαν για μένα ένα ανοικτό παράθυρο στον κόσμο τους. Όλο το βράδυ τούς «βομβάρδιζα» με ερωτήσεις και απορίες. Ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να έχω εδώ στη Νότια Κορέα.

Τις δυο επόμενες βραδιές κοίμισα το κορμί μου σε ένα αξιοπρεπέστατο hostel στο κέντρο της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας, ενώ κάτω από την καυτή ματιά του ήλιου, αυτοκρατορικά παλάτια, βουδιστικοί ναοί και αστραφτεροί ουρανοξύστες «παρέλασαν» μπροστά από τον φωτογραφικό φακό μου, συγκροτώντας τις ψηφιακές αναμνήσεις μου από τη Σεούλ.

BIKER PAUL

Ο Paul Kimson, κάτοχος μιας BMW F800, ήταν ένας διαδικτυακός φίλος (FB), ο οποίος περίμενε πώς και πώς να με συναντήσει - οδηγώντας από τη Seoul στη Busan, θα περνούσα κι από την πόλη του (Degau). Μετά από ένα λουκούλλειο γεύμα με κορεάτικα εδέσματα, ακολούθησε ο καθιερωμένος μοτο-καφές και κατόπιν ο Paul με συνόδευσε με τη BMW F800 μέχρι τα βόρεια προάστια της Busan (150 χλμ. μακριά). Τι να πω για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και μοτοσυκλετιστή; Ότι με κέρασε ακόμα και τη… βενζίνη;

Στη Busan, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Νότιας Κορέας, είχα να εκτελέσω μια διπλή αποστολή με άρωμα ελληνικό. Η ποικιλόχρωμη συνοικία Gamcheon Village, γνωστή κι ως η «Σαντορίνη της Κορέας» λόγω της πανομοιότυπης οικιστικής αρχιτεκτονικής της, ήταν ο πρώτος προορισμός μου.

Και φυσικά, δε μπορώ να σας περιγράψω τη συγκίνηση και την εθνική υπερηφάνεια που με πλημμύρισαν όταν τραγουδούσα τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδας σ’ ένα δημόσιο πάρκο της κωμόπολης Okpo Dong (62 χλμ. νοτιοδυτικά της Busan), εκεί όπου υπήρχε τοποθετημένη μια μεταλλική στήλη με γραμμένο τον ελληνικό εθνικό ύμνο. “Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή…”

BUSAN 9

Το απόγευμα της έκτης ημέρας, η παραλιακή διαδρομή Busan – Donghae (305 χλμ.) οδήγησε τη μαύρη Honda CRF 250 Rally ξανά στην αποβάθρα. Ο «Δρόμος Ειρήνης 2018» δεν είχε ακόμα τελειώσει, αφού η «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» ήταν εκείνη που θα έγραφε τον επίλογο αυτής της ταξιδιωτικής περιπέτειας.

Είχα περάσει μια αλησμόνητη βδομάδα στη Νότια Κορέα - σε λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο θα σαλπάριζα για Ιαπωνία. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να μείνω κι άλλο στη Νότια Κορέα - όμως, δε μπορούσα. Αν και ήταν λίγος ο χρόνος μου εδώ, ήταν πραγματικά μεγάλη τύχη που μπόρεσα να ταξιδέψω τα όνειρά μου σε τούτον τον απρόσμενα προικισμένο τόπο.

BUSAN 2
Busan

SEOUL_6.JPGBUSAN_8.JPGDONGHAE.JPGDONGHAE_2.JPGSEOUL_4.JPGBIKER_PAUL.jpgBUSAN_2.JPGBUSAN_9.JPGBUSAN.JPGBUSAN_7.JPGBIKER_KIM.jpgBUSAN_4.JPGSEOUL_2.JPGBUSAN_6.JPGSEOUL_5.JPGSEOUL_1.JPGSEOUL_3.JPGDONGHAE_3.JPGBUSAN_5.JPGBUSAN_3.JPG

SEOUL.JPGSEOUL_15.JPGSEOUL_9.JPGSEOUL_10.JPGSEOUL_14.JPGSEOUL_8.jpgSEOUL_7.JPGSEOUL_13.JPGSEOUL_11.jpgSEOUL_12.JPG

Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2018 - Top 20 Εταιρειών

Άνοδος 29,4% της ελληνικής αγοράς τον 11ο μήνα του έτους

Ταξινομήσεις 11μηνου 2018 - Top 30 Εταιρειών

Άνοδος 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό 11μηνο

Νέα κόσμου

piaggio pff boston factory 1

Piaggio Group - Νέο εργοστάσιο στη Βοστώνη

Για ρομποτικές εφαρμογές του Piaggio Fast Forward

Βίντεο - Η ανάβαση του Pikes Peak με Kawasaki Z900RS

Ένας Ιάπωνας, μια Ιαπωνέζα, ένα βουνό και δύο τούμπες

Royal Alloy - Στρατηγική θέση στην Ταϊλάνδη

Η νοτιοανατολική Ασία στο στόχαστρο

Moto & Bike TV - Δείτε την 5η εκπομπή της 6ης σεζόν - Video

Test Benelli TRK 502X, και αφιέρωμα στην Πολυτίμη Κυριακοπούλου

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

re accessories

Royal Enfield – Προστατευτικός εξοπλισμός, ρουχισμός, αξεσουάρ

Eπέκταση σε νέα πεδία για την εταιρεία

Ζελατίνα Puig Touring για KTM 1290 Super Adventure S/R

Το προσωπικό σου απάνεμο

Αμορτισέρ Hagon Scooter Line για Honda SH300i

Αναβαθμίστε την συμπεριφορά του scooter σας

Νέα αγώνων

billybolt 800

Billy Bolt – Βίντεο-αφιέρωμα στη χρονιά ενός πρωταθλητή

Οι καλύτερες στιγμές του σε 11 λεπτά

Monster Energy Supercross: Anaheim 1 2019 - Video Teaser

Το αμερικανικό πρωτάθλημα SX ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου 2019

WorldSBK με νέα μορφή τριών αγώνων από το 2019

Οριστικοποιήθηκε το νέο σχήμα του πρωταθλήματος

Ακυρώνεται το Superprestigio του 2018

Η αστραπιαία άνοδος και το ξαφνικό στραβοπάτημα του θεσμού

Τραυματίστηκε ο Paulo Goncalves της Honda

Δίνει αγώνα δρόμου για να προλάβει το Dakar

Νέα αγοράς Αναβάτη

Προσφορά ATV Linhai 550L EPS

Κορυφαία εξοπλισμένο σε μοναδική τιμή

Χριστουγεννιάτικες προσφορές Triumph

Στην Αθήνα οι μάγοι με τα δώρα για δύο μέρες

Μπότες Diadora Tourismo με έκπτωση 50%

Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Σφουγγαράκι καθαρισμού ζελατίνας κράνους Visorvision V2

Η γρήγορη λύση για καθαρό οπτικό πεδίο

Αδιάβροχο μπουφάν Fovos Raptor

Για μικρές και μεγάλες περιηγήσεις

Ducati Athens - Εορταστικό Bazaar αυτό το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 80% σε ρουχισμό προηγούμενων ετών!

Γάντια Five Boxer

Ιδανικά τις περισσότερες μέρες του χρόνου

Νέος τιμοκατάλογος Husqvarna 2019

Περιλαμβάνεται και το 701 Svartpilen

Αγώνες

2018 monza rally show 19

Monza Rally Show 2018 - 7η νίκη για τον Valentino Rossi

Ο «γιατρός» κέρδισε και τα 9 stages του event

SuperEnduro 2019, 1ος αγώνας, Κρακοβία (Πολωνία)

Taddy Blazusiak, ο εντός έδρας ήρωας

Motul Roof of Africa 2018 - Wade Young & Sherco οι θριαμβευτές

Τέταρτη νίκη του Young στον «Mother of Hard Enduro» αγώνα

ISDE 2018, Ημέρα 6η

Αυστραλιανός θρίαμβος