Ασία

SEOUL 2

Μια μαγική στάση πριν το τελευταίο μέρος του ταξιδιού

Πριν από 11 χρόνια (2007), όταν ταξίδευα πρώτη φορά ατμοπλοϊκώς από το Βλαδιβοστόκ στην Ιαπωνία, σχεδίαζα να αποβιβαστώ και στη Νότια Κορέα. Τότε όμως έφαγα «πόρτα» από τους Κορεάτες. Ο λόγος; Απαγορευόταν η είσοδος ξένων μοτοσυκλετών άνω των 500 cc στην χώρα!! Ήμουν δυστυχώς ανεπιθύμητος για μόλις 150cc, μιας και τότε οδηγούσα μια BMW 650 F.

Τα χρόνια πέρασαν, οι νόμοι άλλαξαν και τα νοτιοκορεάτικα σύνορα άνοιξαν διάπλατα για όλες τις μοτοσυκλέτες. Αλλά και να μην είχε αλλάξει τίποτα, με την μαύρη Honda CRF 250 Rally ούτως ή άλλως ευπρόσδεκτος θα ήμουν λόγω των λίγων κυβικών…

Από την στιγμή που το καράβι έδεσε κάβους στην πόλη Donghae και η μοτοσυκλέτα κύλησε τους τροχούς της στην Κορεατική χερσόνησο, είχα στη διάθεσή μου μια εβδομάδα να περιηγηθώ στην χώρα. Μετά από επτά ημέρες έπρεπε να βρεθώ και πάλι στην αποβάθρα και να επιβιβαστώ στο επόμενο (εβδομαδιαίο) πλοίο, για να συνεχίσω το ατμοπλοϊκό ταξίδι προς Ιαπωνία πλευρά.

DONGHAE 3
Donghae

Την κυκλική διαδρομή που θα ακολουθούσα (Donghae – Seoul – Busan – Donghae) την είχα μελετήσει και σχεδιάσει στο Βλαδιβοστόκ – τώρα είχε έρθει η ώρα για την πραγματοποίησή της. Ήμουν πάντως αρκετά ενθουσιασμένος αφού η Νότια Κορέα αντιπροσώπευε για μένα ένα ολοκαίνουργιο πεδίο ταξιδιωτικής δράσης.

Πρωτόγνωρα τα αξιοθέατα, πολλά τα «θέλω» μου, αλλά λίγος δυστυχώς ο χρόνος (αναλογικά) που είχα στη διάθεσή μου. Δεν πειράζει όμως, ξεκινώ κι ότι προλάβω… Δύο ήταν τα σημαντικότερα προβλήματα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω στη διάρκεια της παραμονής μου στη Νότια Κορέα.

Το πρώτο αφορούσε στη γενική απαγόρευση κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών στους αυτοκινητοδρόμους (Expressway). Θα έπρεπε λοιπόν να οδηγήσω στο κορεσμένο εθνικό οδικό δίκτυο και να προσπαθώ να αποφύγω μια εσφαλμένη είσοδο σε Expressway – τα πρόστιμα είναι μεγάλα και οι ελληνικές δικαιολογίες δεν περνάνε.

BIKER KIM

Εντέλει, λύση στο πρόβλημα δόθηκε χάρη στο νοτιοκορεάτικο σύστημα πλοήγησης Naver, τ’ οποίο εγκατέστησε στο κινητό μου τηλέφωνο o Kim, κάτοχος της Suzuki V- Strom 650 που γνώρισα στο κέντρο της Donghae. Κι επειδή το Naver δούλευε μόνο με σύνδεση στο διαδίκτυο, χρειάστηκε να αγοράσω και μια τοπική κάρτα SIM…

Στο δεύτερο πρόβλημα δυστυχώς δε μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο, παρά μόνο υπομονή. Με τον υδράργυρο σταθερά σκαρφαλωμένο στους 37-39 βαθμούς Κελσίου και την υγρασία να αγγίζει το 90%, η κατάσταση ήταν σκέτη φρίκη! Ούτε στο Ντουμπάι δεν είναι τόσο αποπνικτικά το καλοκαίρι.

SEOUL 10
Seoul

Ο Kim μου έδωσε τη διεύθυνσή του στην Σεούλ και προσφέρθηκε να με φιλοξενήσει για μια βραδιά. Μπορεί να φύγαμε μαζί από την Donghae, αλλά ο καθένας ακολουθήσαμε διαφορετικούς ρυθμούς. Εγώ χρειάστηκα 6 ώρες για να απολαύσω και να φωτογραφίσω την υπέροχη ορεινή διαδρομή Donghae – Seoul (252 χλμ.), ενώ ο Kim μετά από 4 ώρες έμπαινε στο σπίτι του.

Ο Kim και η γυναίκα του αποδείχθηκαν μια υπέροχη συντροφιά και αποτέλεσαν για μένα ένα ανοικτό παράθυρο στον κόσμο τους. Όλο το βράδυ τούς «βομβάρδιζα» με ερωτήσεις και απορίες. Ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να έχω εδώ στη Νότια Κορέα.

Τις δυο επόμενες βραδιές κοίμισα το κορμί μου σε ένα αξιοπρεπέστατο hostel στο κέντρο της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας, ενώ κάτω από την καυτή ματιά του ήλιου, αυτοκρατορικά παλάτια, βουδιστικοί ναοί και αστραφτεροί ουρανοξύστες «παρέλασαν» μπροστά από τον φωτογραφικό φακό μου, συγκροτώντας τις ψηφιακές αναμνήσεις μου από τη Σεούλ.

BIKER PAUL

Ο Paul Kimson, κάτοχος μιας BMW F800, ήταν ένας διαδικτυακός φίλος (FB), ο οποίος περίμενε πώς και πώς να με συναντήσει - οδηγώντας από τη Seoul στη Busan, θα περνούσα κι από την πόλη του (Degau). Μετά από ένα λουκούλλειο γεύμα με κορεάτικα εδέσματα, ακολούθησε ο καθιερωμένος μοτο-καφές και κατόπιν ο Paul με συνόδευσε με τη BMW F800 μέχρι τα βόρεια προάστια της Busan (150 χλμ. μακριά). Τι να πω για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και μοτοσυκλετιστή; Ότι με κέρασε ακόμα και τη… βενζίνη;

Στη Busan, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Νότιας Κορέας, είχα να εκτελέσω μια διπλή αποστολή με άρωμα ελληνικό. Η ποικιλόχρωμη συνοικία Gamcheon Village, γνωστή κι ως η «Σαντορίνη της Κορέας» λόγω της πανομοιότυπης οικιστικής αρχιτεκτονικής της, ήταν ο πρώτος προορισμός μου.

Και φυσικά, δε μπορώ να σας περιγράψω τη συγκίνηση και την εθνική υπερηφάνεια που με πλημμύρισαν όταν τραγουδούσα τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδας σ’ ένα δημόσιο πάρκο της κωμόπολης Okpo Dong (62 χλμ. νοτιοδυτικά της Busan), εκεί όπου υπήρχε τοποθετημένη μια μεταλλική στήλη με γραμμένο τον ελληνικό εθνικό ύμνο. “Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή…”

BUSAN 9

Το απόγευμα της έκτης ημέρας, η παραλιακή διαδρομή Busan – Donghae (305 χλμ.) οδήγησε τη μαύρη Honda CRF 250 Rally ξανά στην αποβάθρα. Ο «Δρόμος Ειρήνης 2018» δεν είχε ακόμα τελειώσει, αφού η «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» ήταν εκείνη που θα έγραφε τον επίλογο αυτής της ταξιδιωτικής περιπέτειας.

Είχα περάσει μια αλησμόνητη βδομάδα στη Νότια Κορέα - σε λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο θα σαλπάριζα για Ιαπωνία. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να μείνω κι άλλο στη Νότια Κορέα - όμως, δε μπορούσα. Αν και ήταν λίγος ο χρόνος μου εδώ, ήταν πραγματικά μεγάλη τύχη που μπόρεσα να ταξιδέψω τα όνειρά μου σε τούτον τον απρόσμενα προικισμένο τόπο.

BUSAN 2
Busan

SEOUL_6.JPGBUSAN_8.JPGDONGHAE.JPGDONGHAE_2.JPGSEOUL_4.JPGBIKER_PAUL.jpgBUSAN_2.JPGBUSAN_9.JPGBUSAN.JPGBUSAN_7.JPGBIKER_KIM.jpgBUSAN_4.JPGSEOUL_2.JPGBUSAN_6.JPGSEOUL_5.JPGSEOUL_1.JPGSEOUL_3.JPGDONGHAE_3.JPGBUSAN_5.JPGBUSAN_3.JPG

SEOUL.JPGSEOUL_15.JPGSEOUL_9.JPGSEOUL_10.JPGSEOUL_14.JPGSEOUL_8.jpgSEOUL_7.JPGSEOUL_13.JPGSEOUL_11.jpgSEOUL_12.JPG

Ρεπορτάζ: Αποστολή Honda CB500X - CB500F 2019 στην Τενερίφη

Πολλές αλλαγές και fine tuning για τα δημοφιλή μεσαία Honda

Εξαρθρώθηκε σπείρα κλεφτών μοτοσυκλετών στην Αττική

Συνελήφθησαν 4 ανήλικοι δράστες, εξιχνιάστηκαν 27 κλοπές καταστημάτων, ΙΧ &…

Νέα κόσμου

Yamaha LMW future

Υamaha – Το πλάνο των μελλοντικών τρίτροχων μοντέλων

Προσθήκη – έκπληξη στη ήδη γνωστή γκάμα!

Υamaha Power Tuner App – Γίνεσαι “μηχανικάρα” μέσω εφαρμογής!

Περίπλοκες ρυθμίσεις εύκολα, γρήγορα και απλά

Αερόσακος-κουκούλι με εκτινασσόμενο κάθισμα

Ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο επιστρέφει

Bull Dock GT-M 1230R

Ήταν κάποτε ένα Kawasaki Z1-R

Έρχεται το Benelli TRK251

Αναμένεται την Άνοιξη στα μέρη μας

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

yamaha mivv eksatmisi wheelcity

Εξατμίσεις Mivv για Yamaha  με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Wheel City: Ετοιμοπαράδοτα Michelin για τα νέα παπιά

Οι επιδόσεις θέλουν και σωστή υπόδηση

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Νέα αγώνων

02381 r1 ambience full

To WorldSBK 2019 ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο

Αρχή με την παραδοσιακή ομαδική φωτογραφία

Βίντεο – Repsol Honda MotoGP behind the scenes

Η φωτογράφηση της φωτογράφησης της ομάδας

WorldSBK - 15 από τις 19 μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν φρένα Brembo!

Το 80% των αγωνιζομένων φρενάρουν με την ιταλική φίρμα

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

TEST – ΒΜW C400X 2019

O “Bαυαρικός” τρόπος

Νέα αγοράς Αναβάτη

IMG 20190219 102348

Tο νέο Honda GTR150 έφτασε στη Moto Petsas

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις

Γάντια Fovos Windproof

Μέγιστη άνεση κάθε μέρα

Στολές Hebo για Enduro και Motocross

Η νέα σειρά της Ισπανικής εταιρείας

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou