Ασία

SEOUL 2

Μια μαγική στάση πριν το τελευταίο μέρος του ταξιδιού

Πριν από 11 χρόνια (2007), όταν ταξίδευα πρώτη φορά ατμοπλοϊκώς από το Βλαδιβοστόκ στην Ιαπωνία, σχεδίαζα να αποβιβαστώ και στη Νότια Κορέα. Τότε όμως έφαγα «πόρτα» από τους Κορεάτες. Ο λόγος; Απαγορευόταν η είσοδος ξένων μοτοσυκλετών άνω των 500 cc στην χώρα!! Ήμουν δυστυχώς ανεπιθύμητος για μόλις 150cc, μιας και τότε οδηγούσα μια BMW 650 F.

Τα χρόνια πέρασαν, οι νόμοι άλλαξαν και τα νοτιοκορεάτικα σύνορα άνοιξαν διάπλατα για όλες τις μοτοσυκλέτες. Αλλά και να μην είχε αλλάξει τίποτα, με την μαύρη Honda CRF 250 Rally ούτως ή άλλως ευπρόσδεκτος θα ήμουν λόγω των λίγων κυβικών…

Από την στιγμή που το καράβι έδεσε κάβους στην πόλη Donghae και η μοτοσυκλέτα κύλησε τους τροχούς της στην Κορεατική χερσόνησο, είχα στη διάθεσή μου μια εβδομάδα να περιηγηθώ στην χώρα. Μετά από επτά ημέρες έπρεπε να βρεθώ και πάλι στην αποβάθρα και να επιβιβαστώ στο επόμενο (εβδομαδιαίο) πλοίο, για να συνεχίσω το ατμοπλοϊκό ταξίδι προς Ιαπωνία πλευρά.

DONGHAE 3
Donghae

Την κυκλική διαδρομή που θα ακολουθούσα (Donghae – Seoul – Busan – Donghae) την είχα μελετήσει και σχεδιάσει στο Βλαδιβοστόκ – τώρα είχε έρθει η ώρα για την πραγματοποίησή της. Ήμουν πάντως αρκετά ενθουσιασμένος αφού η Νότια Κορέα αντιπροσώπευε για μένα ένα ολοκαίνουργιο πεδίο ταξιδιωτικής δράσης.

Πρωτόγνωρα τα αξιοθέατα, πολλά τα «θέλω» μου, αλλά λίγος δυστυχώς ο χρόνος (αναλογικά) που είχα στη διάθεσή μου. Δεν πειράζει όμως, ξεκινώ κι ότι προλάβω… Δύο ήταν τα σημαντικότερα προβλήματα που κλήθηκα να αντιμετωπίσω στη διάρκεια της παραμονής μου στη Νότια Κορέα.

Το πρώτο αφορούσε στη γενική απαγόρευση κυκλοφορίας των μοτοσυκλετών στους αυτοκινητοδρόμους (Expressway). Θα έπρεπε λοιπόν να οδηγήσω στο κορεσμένο εθνικό οδικό δίκτυο και να προσπαθώ να αποφύγω μια εσφαλμένη είσοδο σε Expressway – τα πρόστιμα είναι μεγάλα και οι ελληνικές δικαιολογίες δεν περνάνε.

BIKER KIM

Εντέλει, λύση στο πρόβλημα δόθηκε χάρη στο νοτιοκορεάτικο σύστημα πλοήγησης Naver, τ’ οποίο εγκατέστησε στο κινητό μου τηλέφωνο o Kim, κάτοχος της Suzuki V- Strom 650 που γνώρισα στο κέντρο της Donghae. Κι επειδή το Naver δούλευε μόνο με σύνδεση στο διαδίκτυο, χρειάστηκε να αγοράσω και μια τοπική κάρτα SIM…

Στο δεύτερο πρόβλημα δυστυχώς δε μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο, παρά μόνο υπομονή. Με τον υδράργυρο σταθερά σκαρφαλωμένο στους 37-39 βαθμούς Κελσίου και την υγρασία να αγγίζει το 90%, η κατάσταση ήταν σκέτη φρίκη! Ούτε στο Ντουμπάι δεν είναι τόσο αποπνικτικά το καλοκαίρι.

SEOUL 10
Seoul

Ο Kim μου έδωσε τη διεύθυνσή του στην Σεούλ και προσφέρθηκε να με φιλοξενήσει για μια βραδιά. Μπορεί να φύγαμε μαζί από την Donghae, αλλά ο καθένας ακολουθήσαμε διαφορετικούς ρυθμούς. Εγώ χρειάστηκα 6 ώρες για να απολαύσω και να φωτογραφίσω την υπέροχη ορεινή διαδρομή Donghae – Seoul (252 χλμ.), ενώ ο Kim μετά από 4 ώρες έμπαινε στο σπίτι του.

Ο Kim και η γυναίκα του αποδείχθηκαν μια υπέροχη συντροφιά και αποτέλεσαν για μένα ένα ανοικτό παράθυρο στον κόσμο τους. Όλο το βράδυ τούς «βομβάρδιζα» με ερωτήσεις και απορίες. Ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να έχω εδώ στη Νότια Κορέα.

Τις δυο επόμενες βραδιές κοίμισα το κορμί μου σε ένα αξιοπρεπέστατο hostel στο κέντρο της νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας, ενώ κάτω από την καυτή ματιά του ήλιου, αυτοκρατορικά παλάτια, βουδιστικοί ναοί και αστραφτεροί ουρανοξύστες «παρέλασαν» μπροστά από τον φωτογραφικό φακό μου, συγκροτώντας τις ψηφιακές αναμνήσεις μου από τη Σεούλ.

BIKER PAUL

Ο Paul Kimson, κάτοχος μιας BMW F800, ήταν ένας διαδικτυακός φίλος (FB), ο οποίος περίμενε πώς και πώς να με συναντήσει - οδηγώντας από τη Seoul στη Busan, θα περνούσα κι από την πόλη του (Degau). Μετά από ένα λουκούλλειο γεύμα με κορεάτικα εδέσματα, ακολούθησε ο καθιερωμένος μοτο-καφές και κατόπιν ο Paul με συνόδευσε με τη BMW F800 μέχρι τα βόρεια προάστια της Busan (150 χλμ. μακριά). Τι να πω για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο και μοτοσυκλετιστή; Ότι με κέρασε ακόμα και τη… βενζίνη;

Στη Busan, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Νότιας Κορέας, είχα να εκτελέσω μια διπλή αποστολή με άρωμα ελληνικό. Η ποικιλόχρωμη συνοικία Gamcheon Village, γνωστή κι ως η «Σαντορίνη της Κορέας» λόγω της πανομοιότυπης οικιστικής αρχιτεκτονικής της, ήταν ο πρώτος προορισμός μου.

Και φυσικά, δε μπορώ να σας περιγράψω τη συγκίνηση και την εθνική υπερηφάνεια που με πλημμύρισαν όταν τραγουδούσα τον Εθνικό Ύμνο της Ελλάδας σ’ ένα δημόσιο πάρκο της κωμόπολης Okpo Dong (62 χλμ. νοτιοδυτικά της Busan), εκεί όπου υπήρχε τοποθετημένη μια μεταλλική στήλη με γραμμένο τον ελληνικό εθνικό ύμνο. “Σε γνωρίζω από την κόψη του σπαθιού την τρομερή…”

BUSAN 9

Το απόγευμα της έκτης ημέρας, η παραλιακή διαδρομή Busan – Donghae (305 χλμ.) οδήγησε τη μαύρη Honda CRF 250 Rally ξανά στην αποβάθρα. Ο «Δρόμος Ειρήνης 2018» δεν είχε ακόμα τελειώσει, αφού η «Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου» ήταν εκείνη που θα έγραφε τον επίλογο αυτής της ταξιδιωτικής περιπέτειας.

Είχα περάσει μια αλησμόνητη βδομάδα στη Νότια Κορέα - σε λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο θα σαλπάριζα για Ιαπωνία. Η αλήθεια είναι πως ήθελα πολύ να μείνω κι άλλο στη Νότια Κορέα - όμως, δε μπορούσα. Αν και ήταν λίγος ο χρόνος μου εδώ, ήταν πραγματικά μεγάλη τύχη που μπόρεσα να ταξιδέψω τα όνειρά μου σε τούτον τον απρόσμενα προικισμένο τόπο.

BUSAN 2
Busan

SEOUL_6.JPGBUSAN_8.JPGDONGHAE.JPGDONGHAE_2.JPGSEOUL_4.JPGBIKER_PAUL.jpgBUSAN_2.JPGBUSAN_9.JPGBUSAN.JPGBUSAN_7.JPGBIKER_KIM.jpgBUSAN_4.JPGSEOUL_2.JPGBUSAN_6.JPGSEOUL_5.JPGSEOUL_1.JPGSEOUL_3.JPGDONGHAE_3.JPGBUSAN_5.JPGBUSAN_3.JPG

SEOUL.JPGSEOUL_15.JPGSEOUL_9.JPGSEOUL_10.JPGSEOUL_14.JPGSEOUL_8.jpgSEOUL_7.JPGSEOUL_13.JPGSEOUL_11.jpgSEOUL_12.JPG

Νέα κόσμου

Ο Fourquez28 έχει ταλέντο

Και γράφει καλά και στην κάμερα

Νέο ρεκόρ πωλήσεων σε δημοπρασία του οίκου Bonhams

Δημοπρατήθηκαν μοτοσυκλέτες αξίας 3.8+ εκατομμυρίων ευρώ!

KTM OFF ROAD DAYS 2018 - Στην Ξάνθη, σε οικογενειακό περιβάλλον

30 Test-Rides από τις KTM SOUTHEAST EUROPE & ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Test Ride Öhlins Off-Road για αγωνιζόμενους ΜΧ και Enduro

Στις 24-25 Νοεμβρίου 2018, στη Χαλκίδα

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

akrapovic

Γνήσια αξεσουάρ Yamaha TMax

Κινηθείτε στην πόλη και βελτιώστε τη ζωή σας

Σάκος ουράς GIVI UT805 Ultima-T 35 λίτρα

Με εσωτερική αδιάβροχη τσάντα

Kit καθαρισμού αλυσίδας από την KettenMax

Εύκολη και γρήγορη συντήρηση

Βάση στήριξης Kappa STTR40K Universal

Συμβατή με μπάρες διαμέτρου 8-30 χλστ.

Νέα αγώνων

small EMX250 START I SAT MOTOCROSS GP 18 NED 2018

Αλλαγές στο Ευρωπαϊκό ΜΧ ανακοινώνει η FIM Europe

Στόχος η προστασία και ανάδειξη νέων ταλέντων

Valentino Rossi – “Δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρικά…”

O “γιατρός” καταθέτει την γνώμη του για την MotoE κατηγορία

Hellas Rally Raid 2019 – Έρχεται στην Κεντρική Ελλάδα

Αυτή είναι η διοργάνωση του 2019

AMOTOE – Διερευνά ενδεχόμενη κατηγορία MX Γυναικών

Καλεί σε Εκδήλωση Ενδιαφέροντος - Πρόθεση Συμμετοχής

TEST - Aprilia SX 125 2018

"Μπαμπά θα μου το πάρεις; Σε παρακαλώ μπαμπά! Το θέλωωω!"

Αγώνες

holcombe

EnduroGP 2018, 8ος αγώνας, Rüdersdorf (Γερμανία)

Θρίαμβος Holcombe, δράμα Salvini

WorldSBK 2018, 12ος αγώνας, San Juan (Αργεντινή)

Και το πρωτάθλημα Κατασκευαστών στην Kawasaki

Motocross των Εθνών 2018, Redbud (Η.Π.Α.)

Γαλλικός θρίαμβος επί Αμερικανικού εδάφους

MotoGP 2018, 15oς αγώνας, Buriram (Ταϊλάνδη)

Marc Marquez και πάσα αρχή παυσάτω

Νέα αγοράς Αναβάτη

154159 Africa Twin Adventure Sports

Πέτσας Honda Days – Άτοκα χρηματοδοτικά πακέτα

Επωφεληθείτε ως το τέλος Οκτωβρίου

Φθινοπωρινή προσφορά Suzuki με όφελος έως και €1,500

Απόκτησε σήμερα τη Suzuki σου και επωφελήσου έως και 30 Νοεμβρίου 2018!

Vespa Elettrica – Αυτή είναι η τιμή της

Η online φόρμα προπαραγγελιών άνοιξε, όχι όμως για την Ελλάδα

Μποτάκια Αδιάβροχα Eleveit Freeride 1.7

Μοντέρνο στιλ για κάθε μέρα

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!