Ταξιδιωτικά στον Κόσμο

KTM 790 adventure 12

“Πορτοκαλί” επέλαση στα μεσαία Adventure

Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση των πρωτότυπων, τα KTM 790 Adventure & Adventure R, παρουσιάστηκαν επίσημα στο Μιλάνο. Πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες η KTM εξαπολύει επίθεση σε μια κατηγορία – φωτιά, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αυτή των μεσαίου κυβισμού Adventure μοτοσυκλετών. 

Ο κινητήρας και στις δύο εκδόσεις είναι ο δικύλινδρος σε σειρά LC8c των 799 κ.εκ. που μας “συστήθηκε” πέρυσι, με το 790 Duke και στη προκειμένη περίπτωση αποδίδει 95 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 8,9 kg-m στις 6.600 σ.α.λ.

Ίδιο είναι και το πλαίσιο στις δύο μοτοσυκλέτες, ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ και το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό, έχοντας παρόμοια αρχιτεκτονική. Το ρεζερβουάρ 20 λίτων βρίσκεται στην κλασική του θέση, ωστόσο οι μηχανικοί της KTM, έχουν προσπαθήσει να το εκτείνουν όσο το δυνατόν πιο κάτω, έτσι ώστε το βάρος να συγκεντρώνεται  χαμηλά αλλά και η σέλα να βρίσκεται επίσης σε χαμηλή θέση.

Οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εντοπίζονται κυρίως στον τομέα των αναρτήσεων, με το 790 Adventure να φέρει USD WP πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και μονό αμορτισέρ της WP, με διαδρομές 200 χλστ. και στις δύο περιπτώσεις, ενώ το Adventure R έχει USD WP πιρούνι 48 χλστ. και PDS αμορτισέρ της WP, με διαδρομές 240 χλστ. μπροστά και πίσω.

Τα φρένα, όπως και οι τροχοί είναι κοινά, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκοι 320 χλστ, με 90/90-21 ελαστικό μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χλστ. και ελαστικό 150/70-18 πίσω. Στην περίπτωση της R έκδοσης, τα ελαστικά είναι τρακτερωτά Metzeler Karoo 3. 

Φυσικά, το ύψος διαφέρει ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, η σέλα του 790 Adventure ρυθμίζεται σε δύο θέσεις στα 830 και στα 850 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι στα 233 χλστ. Στο 790 Adventure R, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 880 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι 263 χλστ. Πάντως το βάρος είναι το ίδιο και στις δύο εκδόσεις, στα 189 κιλά, χωρίς βενζίνη στο ρεζερβουάρ.  

Στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχουν riding modes, traction control και cornering ΑΒS, αμφότερα απενεργοποιούμενα για χρήση εκτός δρόμου, ενώ ο πίνακας οργάνων συνίσταται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών.  

KTM_790_adventure_20.jpgKTM_790_adventure_19.jpgKTM_790_adventure_7.jpgKTM_790_adventure_8.jpgKTM_790_adventure_3.jpgKTM_790_adventure_16.jpgKTM_790_adventure_2.jpgKTM_790_adventure_11.jpgKTM_790_adventure_14.jpgKTM_790_adventure_12.jpgKTM_790_adventure_6.jpgKTM_790_adventure_13.jpgKTM_790_adventure_17.jpgKTM_790_adventure_5.jpgKTM_790_adventure_4.jpgKTM_790_adventure_18.jpgKTM_790_adventure_15.jpgKTM_790_adventure_10.jpgKTM_790_adventure_1.jpgKTM_790_adventure_9.jpg
KTM_790_adventure_r_18.jpgKTM_790_adventure_r_15.jpgKTM_790_adventure_r_16.jpgKTM_790_adventure_r_17.jpgKTM_790_adventure_r_4.jpgKTM_790_adventure_r_8.jpgKTM_790_adventure_r_7.jpgKTM_790_adventure_r_11.jpgKTM_790_adventure_r_9.jpgKTM_790_adventure_r_1.jpgKTM_790_adventure_r_5.jpgKTM_790_adventure_r_13.jpgKTM_790_adventure_r_2.jpgKTM_790_adventure_r_12.jpgKTM_790_adventure_r_14.jpgKTM_790_adventure_r_6.jpgKTM_790_adventure_r_10.jpgKTM_790_adventure_r_3.jpg

Ταξινομήσεις 2018 - Τα μερίδια των κατηγοριών

Η διακύμανση σε μοτοσυκλέτα, παπί, scooter, και ο θάνατος των ATV

Η αγορά δικύκλου στην Τουρκία

Οι επιδόσεις του 2018, και ιστορικό 1997-2018

Νέα κόσμου

Μπαίνουν όρια ταχύτητας στις γερμανικές Autobahn;!

Πρόταση εθνικής επιτροπής για περιβαλλοντικούς λόγους

38ο FIM Motocamp 2019 στο Νεστόριο Καστοριάς

19-22 Ιουνίου, δηλώσεις συμμετοχής ως 31 Μαρτίου

Vespa Club Πειραιά – Κοπή πίτας

Παρτάκι με όλα τα απαραίτητα συμπαραμαρτυρούντα

ΜΟΤ.Ο.Ε. - Ομάδα Οδικής Ασφάλειας

Μια πρωτοβουλία για να κάνουμε τη ζωή μας ασφαλέστερη

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

TARGET 125

Keeway – Νέες τιμές για το 2019

Αλλαγές σε 5 μοντέλα

Benelli Tornado Naked T 125 – Νέα τιμή

Ένας μικρός Ανεμοστρόβιλος στην Ελλάδα

Husqvarna - Νέες τιμές Svartpilen 401 & Vitpilen 401

Επίσημο Δελτίο Τύπου - Spread the rumor!

Νέoς τιμοκατάλογος Suzuki

Εν αναμονή των εκδόσεων Katana

Kawasaki – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα

Vespa – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα του 2019, συμπεριλαμβανομένης και της Elettrica

Νέα αγώνων

sert meliand 800

Πωλείται η Suzuki Endurance Racing Team (SERT)

Λόγω γήρατος του ιδιοκτήτη της

Ducati MotoGP Team 2019 - Η επίσημη παρουσίαση

Dovizioso & Petrucci στο τιμόνι, κύριος χορηγός η Philip Morris

Κάταγμα σκαφοειδούς ο Jorge Lorenzo

Χτύπησε στο σκαφοειδές στη διάρκεια προπόνησης

Julien Toniutti - Σταδιακή βελτίωση της υγείας του

Δεν έχει μείνει παράλυτος, ενώ σιγά-σιγά-συνέρχεται

Ducati MotoGP – Δείτε την παρουσίαση της ομάδας σε live streaming

Αρχίζει η νέα σεζόν με την πρώτη παρουσίαση ομάδας

Νέα αγοράς Αναβάτη

1200px Gulf logo

Νέα συνεργασία ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. και Eldon’s ΑΕΒΕ/Gulf

H Kawasaki συναντά τα λιπαντικά της Gulf

Μπουφάν Alpinestars Volcano Drystar

Για οδήγηση παντός καιρού

Κράνος κλειστού τύπου Bell Srt

Ποιοτική πρόταση με υπογραφή

Snowmobile Polaris Indy Adventure 155

Πολλαπλών ρόλων

Κράνος MT Atom SV Transcend

Flip-up κράνος για καθημερινή και τουριστική χρήση

IXS Cuba Gore-Tex

Χέρια ζεστά και στεγνά παντού

Κρανος Shark Spartan Carbon

Κλέβει τις εντυπώσεις

Νέο ηλεκτρικό scooter NIU U-Series

Μοντέρνο και έξυπνο

Γάντια IXS Cuba GTX Grip

Πολλαπλών ρόλων

Motodirect Winter Sale

Επιλεγμένα προϊόντα σε τιμές έως -50%

Μπότες τουρισμού IXS Tour Classic-ST

Προσιτή ποιότητα

Χειμερινά γάντια IXS Buran WP

Ό,τι πρέπει για τα κρύα!

Αγώνες

webb winner

AMA SX 2019 – 3ος αγώνας, Anaheim 2 (ΗΠΑ)

Τρίτος αγώνας, τρίτος διαφορετικός νικητής

X-Trial 2019 – 1ος αγώνας, Βουδαπέστη (Ουγγαρία)

Ο Toni Bou συνεχίζει από εκεί που έμεινε στο outdoor Trial

Rally Dakar 2019: 10η μέρα, Pisco - Lima

Toby Price - Δεν υπάρχει ο Αυστραλός!

Ο Toby Price νικητής του Dakar 2019 - 2ο δικό του, 18ο συνεχόμενο για την ΚΤΜ

ΚΤΜ οι πρώτες 3 μοτοσυκλέτες, ακολουθούμενες από 2 Husqvarna - Top-5 για το KTM Group!