Ταξιδιωτικά στον Κόσμο

KTM 790 adventure 12

“Πορτοκαλί” επέλαση στα μεσαία Adventure

Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση των πρωτότυπων, τα KTM 790 Adventure & Adventure R, παρουσιάστηκαν επίσημα στο Μιλάνο. Πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες με τις οποίες η KTM εξαπολύει επίθεση σε μια κατηγορία – φωτιά, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αυτή των μεσαίου κυβισμού Adventure μοτοσυκλετών. 

Ο κινητήρας και στις δύο εκδόσεις είναι ο δικύλινδρος σε σειρά LC8c των 799 κ.εκ. που μας “συστήθηκε” πέρυσι, με το 790 Duke και στη προκειμένη περίπτωση αποδίδει 95 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 8,9 kg-m στις 6.600 σ.α.λ.

Ίδιο είναι και το πλαίσιο στις δύο μοτοσυκλέτες, ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ και το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό, έχοντας παρόμοια αρχιτεκτονική. Το ρεζερβουάρ 20 λίτων βρίσκεται στην κλασική του θέση, ωστόσο οι μηχανικοί της KTM, έχουν προσπαθήσει να το εκτείνουν όσο το δυνατόν πιο κάτω, έτσι ώστε το βάρος να συγκεντρώνεται  χαμηλά αλλά και η σέλα να βρίσκεται επίσης σε χαμηλή θέση.

Οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις εντοπίζονται κυρίως στον τομέα των αναρτήσεων, με το 790 Adventure να φέρει USD WP πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και μονό αμορτισέρ της WP, με διαδρομές 200 χλστ. και στις δύο περιπτώσεις, ενώ το Adventure R έχει USD WP πιρούνι 48 χλστ. και PDS αμορτισέρ της WP, με διαδρομές 240 χλστ. μπροστά και πίσω.

Τα φρένα, όπως και οι τροχοί είναι κοινά, τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκοι 320 χλστ, με 90/90-21 ελαστικό μπροστά και διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χλστ. και ελαστικό 150/70-18 πίσω. Στην περίπτωση της R έκδοσης, τα ελαστικά είναι τρακτερωτά Metzeler Karoo 3. 

Φυσικά, το ύψος διαφέρει ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, η σέλα του 790 Adventure ρυθμίζεται σε δύο θέσεις στα 830 και στα 850 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι στα 233 χλστ. Στο 790 Adventure R, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 880 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι 263 χλστ. Πάντως το βάρος είναι το ίδιο και στις δύο εκδόσεις, στα 189 κιλά, χωρίς βενζίνη στο ρεζερβουάρ.  

Στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχουν riding modes, traction control και cornering ΑΒS, αμφότερα απενεργοποιούμενα για χρήση εκτός δρόμου, ενώ ο πίνακας οργάνων συνίσταται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών.  

KTM_790_adventure_20.jpgKTM_790_adventure_19.jpgKTM_790_adventure_7.jpgKTM_790_adventure_8.jpgKTM_790_adventure_3.jpgKTM_790_adventure_16.jpgKTM_790_adventure_2.jpgKTM_790_adventure_11.jpgKTM_790_adventure_14.jpgKTM_790_adventure_12.jpgKTM_790_adventure_6.jpgKTM_790_adventure_13.jpgKTM_790_adventure_17.jpgKTM_790_adventure_5.jpgKTM_790_adventure_4.jpgKTM_790_adventure_18.jpgKTM_790_adventure_15.jpgKTM_790_adventure_10.jpgKTM_790_adventure_1.jpgKTM_790_adventure_9.jpg
KTM_790_adventure_r_18.jpgKTM_790_adventure_r_15.jpgKTM_790_adventure_r_16.jpgKTM_790_adventure_r_17.jpgKTM_790_adventure_r_4.jpgKTM_790_adventure_r_8.jpgKTM_790_adventure_r_7.jpgKTM_790_adventure_r_11.jpgKTM_790_adventure_r_9.jpgKTM_790_adventure_r_1.jpgKTM_790_adventure_r_5.jpgKTM_790_adventure_r_13.jpgKTM_790_adventure_r_2.jpgKTM_790_adventure_r_12.jpgKTM_790_adventure_r_14.jpgKTM_790_adventure_r_6.jpgKTM_790_adventure_r_10.jpgKTM_790_adventure_r_3.jpg

Νέα κόσμου

tom pages racing drone3

Αγωνιστικό drone + Tom Pages + Freestyle MX = Άντε γεια Video!

Απίστευτα, πρωτόγνωρα πλάνα που θυμίζουν ηλεκτρονικό παιχνίδι

Grand Thrust Star 100 – Αεριωθούμενο scooter του ψυχρού πολέμου

Μια άριστα κατασκευασμένη φανταστική ιστορία

MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro – Η ομορφότερη της EICMA

Σύμφωνα με τις ψήφους χιλιάδων επισκεπτών

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

Yamaha Header STATIC 1280x720 01

Κάθε μέρα Black Friday Yamaha!

Mεγάλη προωθητική ενέργεια που ξεκινά από τώρα

BMW Motorrad μοντέλα 2019 - Πόσο κάνουν & πότε έρχονται

S 1000 RR, R 1250 GS & R 1250 GS ADV, F 850 GS ADV, R 1250 RS & R 1250 RS

Ζελατίνες Puig

Υψηλή ποιότητα, ακόμη υψηλότερη αποτελεσματικότητα

Νέα αγώνων

SBK 2019Calendar topweb

WorldSBK: Προσωρινό Πρόγραμμα 2019

12 επιβεβαιωμένοι γύροι, με 3 αγώνες σε κάθε γύρο

H Michelin επιστρέφει στην Ευρώπη για το φινάλε της χρονιάς των MotoGP

Το παραδοσιακό κλείσιμο της σεζόν στη Βαλένθια

Ducati - Casey Stoner, τέλος στη συνεργασία τους

Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια

Επιστροφή Sete Gibernau – Θα αγωνιστεί στη MotoΕ

Μαζί του και άλλες επιστροφές από το παρελθόν

Αγωνιστική δράση 10-11 Νοεμβρίου 2018

Λίγα και όλα χωματερά

TEST – Honda SH300i 2018

Αστικός πύραυλος με ανάλογο χρώμα!

Test - KTM 300 EXC TPI / 350 EXC-F 2019

Πινελιές ανανέωσης

300x250 gif

Νέα αγοράς Αναβάτη

hd rouxa 800

Motorclothes Offer από τη Harley-Davidson Thessaloniki

Αγορές με δώρο από 12 έως 17 Νοεμβρίου

Μειωμένες τιμές για τα SYM Citycom S 300i & Joyride 200i

Όφελος έως 400 ευρώ στις τιμές μετρητοίς

Κράνος ΜΤ Stinger Acero

Σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή

Αδιάβροχο μπουφάν Nordcap Citizen II

Καθημερινό και προσιτό

Νέο κράνος STR Race Pro S

Καθημερινό και προσιτό

SYM Wolf CR 300i – Το retro δεν πεθαίνει ποτέ

Προσιτό και καθημερινό

Delta Motorcycles και για ανταλλακτικά KTM Group

Με δυνατότητα αποστολής

Κλειδαριά κράνους Helmetlok II

Για την ασφάλεια της ασφάλειας της κεφαλής

Αγώνες

FIM ISDE 2018 Vina del Mar Day2 Strang 14

ISDE 2018 - Ημέρα 2η

Πύρρεια ανατροπή για την Αυστραλία

ISDE 2018 - Ημέρα 1η

Πήραν κεφάλι οι ΗΠΑ με το καλημέρα

Dragster 2018 - 5ος αγώνας, Αγρίνιο, 12-14/10

Ο δυνατότερος αγώνας dragster που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας