KTM

GU0B1455

Πινελιές ανανέωσης

Του Τάκη Μανιάτη

Φωτογραφίες: Χρήστος και Γιώργος Καραγεωργάκης, Γιώργος Σβολόπουλος

Νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, νέες μπαταρίες, διαφορετικοί χρωματισμοί και γραφικά χαρακτηρίζουν τις νέες 300 EXC TPI και 350 EXC-F του 2019. Τις οδηγήσαμε στην επίσημη παρουσίαση της KTM SEE και η σύγκριση δίχρονου με τετράχρονο ήταν άμεση.

KTM 300 EXC TPI MY2019 90 degree right
300 EXC TPI

Η παρουσίαση των νέων μοντέλων 2019 της KTM έγινε στην Πεντέλη, από την KTM SEE, όπου βρεθήκαμε για μία ακόμη φορά για να γνωρίσουμε σε πραγματικές συνθήκες τις νέες της μοτοσυκλέτες.

KTM 350 EXC F MY2019 90 degree left
350 EXC-F

Μάλιστα, μιας και η χρονιά της πορτοκαλί εταιρίας είχε ως στόχο την πλήρη ανανέωση της σειράς Motocross, είχαμε στη διάθεση μας μόνο από ένα μοντέλο των κορυφαίων δίχρονων και τετράχρονων: Τα 300 EXC TPI και 350 EXC-F, μοντέλα που «παίζουν» σε διαφορετικές κατηγορίες (E3 και E2), αλλά στον κυβισμό είναι τόσο κοντά που αξίζουν διαφορετική προσέγγιση.

Στη σειρά οδήγησης ήταν πρώτο από τα enduro μοντέλα το δίχρονο 300 EXC TPI, που πέρσι παρουσιάστηκε με νέο κινητήρα με ψεκασμό, αλλάζοντας τελείως τα δεδομένα των δίχρονων μοτοσυκλετών off-road. Για φέτος, οι αλλαγές αφορούσαν κυρίως το αισθητικό τμήμα, αλλά και ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.

GKF 2377

Το περσινό μοντέλο που είχαμε οδηγήσει στην ίδια πίστα ήταν γραμμικό, ομαλότατο στην απόδοση με «τετράχρονη» λειτουργία που κέρδιζε τον αναβάτη από την πρώτη στιγμή. Αυτά τα χαρακτηριστικά απόδοσης που έκαναν τις TPI του 2018 περιζήτητες, δεν υπήρχαν στην φετινή μοτοσυκλέτα, αφού η απόδοση ερχόταν απότομα μετά τις μεσαίες στροφές, δίνοντας ένα σκαμπίλι στον αναβάτη. Το ανέβασμα στροφών γινόταν νωχελικά στις χαμηλές στροφές, αλλά το πέρασμα προς τις μεσαίες και ψηλές ήταν τόσο απότομο που η μοτοσυκλέτα μας έφευγε από τα χέρια - μέχρι και πτώση είχαμε σε έξοδο στροφής, από το απότομο ξέσπασμα.

KTM 250 300 EXC TPI MY2019 engine 02

Ο «ένοχος» στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η αλλαγή στη χαρτογράφηση της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, που είχε δώσει πιο ακραία χαρακτηριστικά οδήγησης. Έτσι δε μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για τη λειτουργία του κινητήρα, αλλά μιας και στα μοντέλα παραγωγής δεν έχει αλλάξει, κρίνουμε από το περσινό και θυμόμαστε μόνο τις καλές του στιγμές.

GKF 2590

Οι αναρτήσεις με τις νέες ρυθμίσεις λειτούργησαν ευχάριστα παρά τα σαμάρια της πίστας, αν και ήταν αρκετά μαλακές για να ταιριάξουν τέλεια στην απαιτητική πίστα. Η σταθερότητα και ευκολία στην οδήγηση πάντως παρέμεινε και η ακαριαία και ξερή δίχρονη απόδοση δεν κατάφερε να χαλάσει την εξαιρετική εικόνα του πανέμορφου TPI.

Από τη σέλα του δίχρονου σε αυτήν του τετράχρονου 350 EXC-F, το οποίο είναι απολαυστικό και στο θυμίζει κάθε φορά που βρίσκεσαι πάνω του. Μαζεμένο σε διαστάσεις, μιας και μοιράζεται χαρακτηριστικά με το αντίστοιχο 250, με ροπή που ξεχειλίζει και διάρκεια που κάνει και τον πιο απαιτητικό να χορτάσει.

GU0B1470

Ο κινητήρας του 350 αποδίδει ομαλότατα σε όλη την καμπύλη, αλλά από τις χαμηλές στροφές έχεις ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για να κινηθείς σβέλτα σε κάθε διαδρομή. Ροπή και ελαστικότητα που με το απαλό πέρασμα της στις μεσαίες και ψηλές μεταμορφώνει τη μοτοσυκλέτα με μία αστείρευτη απόδοση που διαρκεί μέχρι τις 14,000 σ.α.λ. Μέσα στην πίστα της Πεντέλης το 350 ήταν πραγματικό όπλο, στιβαρό και σταθερό, με ακριβή είσοδο στις στροφές, πολύ καλό έλεγχο στα άλματα, προβλέψιμο στην είσοδο στις στροφές.

GKF 2679

Σε κάθε περίπτωση, η φετινή παρουσίαση των μοντέλων 2019 της KTM μας έδωσε την ευκαιρία για μία ακόμη φορά να πάρουμε μία γεύση από τις πορτοκαλιές off-road που ηγούνται στην παγκόσμια σκηνή. Σαν μια μαζική δοκιμή, περιοριστήκαμε σε ολιγόλεπτες δοκιμές, οπότε τα συμπεράσματα είναι πολύ συγκεκριμένα. Επιφυλασσόμαστε λοιπόν για αναλυτικές δοκιμές μόλις οι μοτοσυκλέτες φτάσουν στα χέρια μας για πολυήμερα τεστ.

KTM_350_EXC-F_MY2019_right_front.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_right_front.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_top.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_90_degree_left.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_right_rear.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_front.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_rear.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_left_front.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_90_degree_right.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_left_rear.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_left_rear.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_90_degree_right.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_right_rear.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_rear.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_stripped.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_front.jpgKTM_350_EXC-F_MY2019_left_front.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_top.jpgKTM_300_EXC_TPI_MY2019_90_degree_left.jpg

KTM_250_350_EXC-F_MY2019_engine_02.jpgKTM_EXC_MY2019_battery.jpgKTM_EXC_MY2019_fork.jpgKTM_250_300_EXC_TPI_MY2019_frame.jpgKTM_250_300_EXC_TPI_MY2019_engine_02.jpgKTM_250_350_EXC-F_MY2019_transmission.jpgKTM_250_300_EXC_TPI_MY2019_engine_01.jpgKTM_250_300_EXC_TPI_MY2019_throttle_body.jpgKTM_250_350_EXC-F_MY2019_engine_01.jpgKTM_EXC_MY2019_shock_absorber.jpgKTM_250_300_EXC_TPI_MY2019_air_filter_box.jpg

GU0B1447.jpgGKF_2479.jpgGKF_2756.jpgGKF_2590.jpgGU0B1455.jpgGKF_2378.jpgGKF_2540.jpgGKF_2377.jpgGKF_2460.jpgGKF_2397.jpgGKF_2567.jpgGKF_2633.jpgGKF_2679.jpgGKF_2745.jpgGKF_2615.jpgGKF_2537.jpgGKF_2509.jpgGKF_2743.jpgGKF_2631.jpgGKF_2395.jpg

IMG_6508.jpgIMG_6513.jpgGU0B1530.jpgIMG_6495.jpgGU0B1470.jpgGU0B1499.jpgIMG_6539.jpgIMG_6526.jpgGU0B1556.jpgIMG_6501.jpgGU0B1488.jpgIMG_6525.jpgGU0B1500.jpgGU0B1560.jpg

Ρεπορτάζ: Αποστολή Honda CB500X - CB500F 2019 στην Τενερίφη

Πολλές αλλαγές και fine tuning για τα δημοφιλή μεσαία Honda

Εξαρθρώθηκε σπείρα κλεφτών μοτοσυκλετών στην Αττική

Συνελήφθησαν 4 ανήλικοι δράστες, εξιχνιάστηκαν 27 κλοπές καταστημάτων, ΙΧ &…

Νέα κόσμου

165924540 e03a68d9 1e0b 4a6b 90be 949bedb69a13

Honda CB1000R Tribute – Φόρος τιμής στο 750 Four

Χρυσή επέτειος με σπεσιαλάκι

Andeli Mototouring – Τετραήμερη εκδρομή στις Σέρρες

Με παρακολούθηση της αναπαράστασης της μάχης του Ρούπελ

Αυτό το τρακτέρ έκανε κόντρες με μοτοσυκλέτες

Φωτογραφία μετά την κατάσχεση

H Honda ετοιμάζει σύστημα καμερών για τις μοτοσυκλέτες της

Σχέδια πατεντών προϊδεάζουν για τα πλάνα της

Η Vespa έγινε επίσημο νόμισμα

Συλλεκτική σειρά ασημένιων κερμάτων

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

wheel city gia papia

Wheel City: Ετοιμοπαράδοτα Michelin για τα νέα παπιά

Οι επιδόσεις θέλουν και σωστή υπόδηση

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Φιλμ προστασίας οργάνων Speedo Angels

Για BMW R1200GS και πολλά άλλα μοντέλα

Νέα αγώνων

brembo worldsbk 2019 8

WorldSBK - 15 από τις 19 μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν φρένα Brembo!

Το 80% των αγωνιζομένων φρενάρουν με την ιταλική φίρμα

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

Βίντεο – Τα αποκαλυπτήρια της Moriwaki Althea Honda Team WorldSBK

Ένα λεπτό, δύο αναβάτες και άλλα τόσα Fireblade

TEST – ΒΜW C400X 2019

O “Bαυαρικός” τρόπος

Νέα αγοράς Αναβάτη

IMG 20190219 102348

Tο νέο Honda GTR150 έφτασε στη Moto Petsas

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις

Στολές Hebo για Enduro και Motocross

Η νέα σειρά της Ισπανικής εταιρείας

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Κράνος MT Optimus SV Tarmac

“Σπαστό” και προσιτό

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou