Yamaha

 

IMG 0140 tonemapped

Η συναρπαστική διπλή ζωή του R3

 

Του Κώστα Γκαζή
Φωτογραφίες: Τάκης Μανιάτης
 
Το Yamaha R3 είναι το νέο μέλος της σειράς YZF, φοράει ένα εντυπωσιακό σε απόδοση και ελαστικότητα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 320 κ.εκ., και οδηγείται με δίπλωμα Α2. Είναι sport αλλά και χρηστικό, και καταφέρνει να εξιτάρει, αλλά και να... βολέυει την ίδια στιγμή!
 

Βλέποντας το R3 ξαφνικά μπροστά σου, η πρώτη σκέψη είναι πως πρόκειται για το R6. Όμως αμέσως μετά κάποιες λεπτομέρειες κάνουν καμπανάκια συναγερμού να χτυπούν στο μυαλό σου. “Ένα δισκόφρενο μπροστά καπετάνιε, ένα δισκόφρενο, ένα...” Κάπου εκεί καταλαβαίνεις πως δεν πρόκειται για 600 αλλά για κάτι άλλο. Δεύτερο καμπανάκι, το συμβατικό πιρούνι. Τρίτο καμπανάκι; Οι απλές μανέτες, δίχως ρυθμίσεις. Και τελευταίο, το λεπτό ελαστικό ψηλού προφίλ στον πίσω τροχό.
 
IMG 0193 tonemapped
 
Αν δεν είσαι εντελώς άσχετος με τα νέα δεδομένα της εποχής μας, το κλικ έχει ήδη γίνει. Εδώ έχουμε μια μοτοσυκλέτα της νέας sport γενιάς, που βρίσκεται ανάμεσα στα 125 και στα 600 κυβικά. Παλαιότερα μιλάγαμε για την κατηγορία 250 κυβικών εκατοστών, όμως από κάποια στιγμή κι έπειτα τα κυβικά άρχισαν σιγά-σιγά να ανεβαίνουν, ενώ ο κάθε κατασκευαστής δημιουργούσε το δικό του νούμερο. Στα 200, 250, 300, 310, 320, 390... και ποιος ξέρει τι άλλο κυβισμό θα δούμε.
 
Αφού οι μικρές, μικρομεσαίες αυτές μοτοσυκλέτες δεν υπάγονται σε κάποια αγωνιστική κατηγορία με αυστηρούς κανόνες όσον αφορά στον κυβισμό, η αγορά κινείται ελεύθερα. Συνήθως το κίνητρο είναι... το καπέλωμα των αντιπάλων. Ο πιο εύκολος τρόπος για να έχεις το πλεονέκτημα σε δύναμη είναι φυσικά τα έξτρα κυβισμός. Όπως λένε κι οι Αμερικανοί, “δεν υπάρχει υποκατάστατο για τις κυβικές ίντσες”. Στα τριακόσια κυβικά το Kawasaki Ninja και το Honda CBR300R; Στα 320 το αντίστοιχο δικύλινδρο R3 της Yamaha. Πιο δυνατό, τόσο στα χαρτιά, όσο και στην ουσία, αλλά και στο άκουσμα του κυβισμού.
 
IMG 0196
 
Και φέρινγκ που θυμίζει R6 / R1, και ελαφρώς (ελαφρώς είπαμε) σκυφτή θέση οδήγησης, και ανασηκωμένη Supersport ουρά, και μικρή, αγωνιστική σέλα συνεπιβάτη, και μικρή sport ζελατίνα. Δείτε όμως και τα έξυπνα τοποθετημένα πλαστικά καλύμματα στο πλαίσιο, που θέλουν να σε κάνουν να πιστέψεις πως πρόκειται για αλουμινένιο Deltabox!

IMG 0205

Το design είναι ακραία αιχμηρό και πείθει άπαντες για τις πισταδόρικες προθέσεις της μοτοσυκλέτας. Άλλωστε η Yamaha προμοτάρει το R3 δίνοντας κίνητρα για αγωνιστική συμμετοχή στη σέλα του (θα ισχύσει και στην Ελλάδα από το 2016), αλλά και με λαχταριστό κύπελλο R3 Challenge στη Γαλλία. Κάποιες λεπτομέρειες (ελαστικά, απενεργοποίηση ABS, διαφορετικό τελικό εξάτμισης) σίγουρα πρέπει να αλλάξουν από τον αναβάτη για να ευχαριστηθεί και να αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό το R3 στην πίστα, πάντως η βάση είναι καθ' όλα σωστή και ικανή.


Ήμουν τυχερός να δοκιμάσω το R3 τόσο στην πίστα των Σερρών, σε μια προηγούμενη ζωή, όσο και στην πολύ καλή πίστα καρτ Speed Force στο Κορωπί. Και στις δύο περιπτώσεις, η μοτοσυκλέτα της Yamaha με εξέπληξε ευχάριστα, δείχνοντας μου εμφατικά τις ικανότητες της για να αποτελέσει ένα από τα καλύτερα σχολεία για sport οδήγηση αυτή τη στιγμή. Σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε κατά διάνοια με τα SS600, ούτε και με τα παλαιότερα δίχρονα 250, και είναι άτοπο να προσπαθήσει κανείς να κάνει παρόμοιες συγκρίσεις. Στην κατηγορία όμως των τετράχρονων δικύλινδρων και μονοκύλινδρων 200-390 που λυμαίνονται αυτή τη στιγμή την αγορά, το R3 έχει τη δική του θέση, θέση που βρίσκεται κοντά στην κορυφή.
 
IMG 0077 tone tonemapped
 
Επειδή αυτό που διαβάζετε δεν είναι συγκριτικό, δεν θα προχωρήσουμε σε απόλυτα συμπεράσματα, απλώς μπορούμε να κρίνουμε εύκολα πως το R3 δεν θέλει να είναι ένα ακόμη KTM RC 390. Αυτό γιατί τα περιφερειακά του είναι σαφώς πιο συμβατικά, ενώ αναρτήσεις και πλαίσιο έχουν πιο μεγάλες ελαστικότητες, προσφέροντας και μεγαλύτερη άνεση. Αν το συγκρίνουμε με τα δικύλινδρα Kawasaki και Honda, αυτό που σου μένει πάνω από όλα, είναι η φανταστική απόδοση του υπέρ-ελαστικού, φιλικού και με μεγάλο ωφέλιμο πεδίο δύναμης κινητήρα του R3.
 
IMG 0124 tonemapped
 
Ο κινητήρας αυτός αποτελεί υπόδειγμα ελαστικότητας και απλωμένης δύναμης, πραγματικά απολαυστικός σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Στη συνέχεια, το πλαίσιο καταφέρενει να ελέγξει με επιτυχία τους 41,4 hp, αν και σίγουρα δεν το λες απόλυτα άκαμπτο. Αν όμως οδηγείς με γραμμές, και γλυκές κινήσεις, τότε το R3 θα συμπεριφερθεί ως ενιαίο κομμάτι, και θα στρίψει παντού στο όριο, που έρχεται σχετικά νωρίς από τις βίδες των μαρσπιέ που βρίσκουν κάτω και σε προειδοποιούν να μην το παρακάνεις άλλο. Αυτό γιατί το επόμενο που θα βρει είναι το τελικό της εξάτμισης, όπου και θα σηκώσει τον πίσω τροχό. Για χρήση πίστας, η Yamaha προτείνει την τοποθέτηση διαφορετικού τελικού, που αυξάνει τα όρια κλίσης.
 
IMG 0144 tonemapped
 
Τα φρένα είναι ικανά, όμως το ABS θα μπει πιο εύκολα σε λειτουργία από ότι θα θέλαμε όταν υπάρχουν σαμαράκια. Προσοχή! Αυτό δεν συνέβη ούτε στις Σέρρες, ούτε στο Κορωπί, καθώς και οι 2 πίστες διαθέτουν φανταστικό ασφαλτοτάπητα, και τα φρένα του R3 συμπεριφερόταν άψογα. Στους ελληνικούς δρόμους όμως, με τα σαμάρια και τις λακκούβες, εκεί ναι, το ABS αποδείχτηκε πιο ευαίσθητο από το ιδανικό. Στην πίστα τα πολύ σκληρά ελαστικά Pilot Sport θα ζεσταθούν σχετικά εύκολα και θα αποδώσουν σχετικά καλά, όμως στο όριο θα γλιστρήσουν τμηματικά, δείχνοντας σου πως δεν φτιάχτηκαν για αυτή την χρήση. Τόσο για την πίστα, όσο και για τους γλιστερούς ελληνικούς δρόμους, θα προτείναμε την τοποθέτηση πιο μαλακών ελαστικών.
 
IMG 0174 tonemapped

Καλό το sport look, συμπαθέστατες οι ικανότητες του R3 στην πίστα, όμως εκεί που πραγματικά εκπλήσσει με τις ικανότητες του είναι σε χρήση δρόμου!
 
Πρώτος υπεύθυνος, ο κινητήρας, που με την ελαστικότητα του σε ξελασπώνει παντού. Προσοχή μόνο θέλει το χειμώνα, καθώς χρειάζεται ένα καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσετε, για να αρχίσει να λειτουργεί γλυκά. Μαζί με τον κινητήρα, δεύτερο υπέρ-ατού του R3 είναι το αμελητέο βάρος των 169 γεμάτων κιλών που το κάνει παιχνιδάκι για όλους και για όλες, σε όλες τις συνθήκες. Στη συνέχεια, οι καθρέπτες, που θα περάσουν πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων στο μποτιλιάρισμα, δίχως να βρουν κάπου.
 
 
Από οπτικό πεδίο δεν τα πηγαίνουν το ίδιο καλά, όμως αυτό είναι γνώρισμα όλων των δικύκλων όπου οι καθρέπτες δεν βρίσκονται στο τιμόνι, κοντά στον αναβάτη. Όσο τους απομακρύνεις από τον αναβάτη, τόσο γίνεται πιο στενό το εύρος τους. Η κόρνα είναι αστεία σε ήχο, και θυμίζει παπί, όμως αυτό είναι πραγματικά μικρή λεπτομέρεια, όπως είναι και ο χαμηλός σε ένταση και πάθος ήχος του τελικού -από την άλλη δεν θα ενοχλήσετε και γείτονες / άλλους χρήστες του δρόμου.
 
IMG 0208
 
Σε άνεση τώρα, το R3 είναι για φίλημα. Σούπερ άνετη η σέλα αναβάτη, χαλαρές οι γωνίες των άκρων, ενώ πάνω του θα βολευτεί μια μεγάλη κλίμακα αναστημάτων. Η κατανάλωση θα μπορούσε να ήταν και μικρότερη, καθώς στη δοκιμή μας κυμάνθηκε από τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα σε καθημερινή μετακίνηση, έως και στα 6 σε οδήγηση τέρμα γκάζι. Με τη βοήθεια του μεγάλου σε χωρητικότητα ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία 230-280 χιλιομέτρων, άριστη ακόμα και για ταξίδι. Τα ελαστικά ψηλού προφίλ ζεσταίνονται δύσκολα το χειμώνα, και θέλουν προσοχή, όμως λόγω του προφίλ τους, προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη άνεση στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
 
IMG 0162a tonemapped
 
Αν τώρα θελήσετε να οδηγήσετε γρήγορα στο δρόμο, το R3 μπορεί πραγματικά να σας διασκεδάσει, ενώ τέρμα γκάζι τα 175 χλμ/ώρα θα έρθουν γρήγορα, ακόμα και σε δρόμο με ανηφορική κλίση. Στην κατηφόρα θα δείτε ακόμα και 190 χλμ/ωρα στο ψηφιακό κοντέρ, με απόλυτη σταθερότητα. Από την άλλη, αν ο δρόμος διαθέτει πλείστα σαμάρια και λακκούβες, εκεί οι μαλακές αναρτήσεις θα δώσουν σήμα να κόψεις το γκάζι -αν πηγαίνεις με την ταυτότητα στα δόντια-, καθώς το R3 αρχίζει να παρουσιάζει κάποια κουνήματα στα άκρα. Αυτά σε ακραία οδήγηση μόνο, γιατί σε νορμάλ αλλά και σβέλτη χρήση, ακόμα και τα χειρότερα σαμάρια δεν θα προβληματίσουν τον αναβάτη.

Το Yamaha YZF-R3 έχει τη δυνατότητα να διάγει άκρως επιτυχημένο διπλό βίο, καταφέρνοντας να δείξει πολύ καλό πρόσωπο και στις δύο πλευρές της ζωής του. Από εμφάνιση δεν το συζητάμε, είναι Supersport, πάει και τελείωσε.

IMG 0157 tonemapped

Από ικανότητες όμως, ακροβατεί επιτυχημένα ανάμεσα σε sport σχολείο, και σε ένα απολύτως χρηστικό καθημερινό σύντροφο! Το πήγα ακόμα και στο Supermarket, όπου και φόρτωσα ένα κάρο σακούλες στα στελέχη των καθρεπτών του κι εκείνο δεν παραπονέθηκε. Χώθηκα στο μποτιλιάρισμα, και βγήκα πρώτος από αυτό! Και έφτασα στα όρια ελαστικών και εξάτμισης στην πίστα, με απόλυτο έλεγχο και με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Συνολικά, εδώ έχουμε μια από τις πλέον ικανές μικρές ποιοτικές μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως ρόλου και κατηγορίας, με ένα κορυφαίο σε χαρακτηριστικά κινητήρα, μαζί με πλαίσιο, φρένα και αναρτήσεις που όσο είναι sport, τόσο προάγουν και την άνεση.


Θυμίζουμε πως η MOTOΔYNAMIKH διαμόρφωσε μία ολοκληρωμένη πρόταση για να δώσει τη δυνατότητα σε νέους αναβάτες να κάνουν τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα με τη νέα Yamaha YZF-R3 ! Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να οδηγούν την YZF-R3 των ονείρων τους συμμετέχοντας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας στην Κατηγορία Νέων και να απολαμβάνουν μία σειρά από προνόμια σε ετήσια βάση, με κόστος ιδιαίτερα προσιτό σε σχέση με την αξία του πακέτου υποστήριξης και υπηρεσιών. Ανάλογα μάλιστα με την απόδοσή τους στο Πρωτάθλημα, θα θέτουν υποψηφιότητα και για συμμετοχή στο R3 Challenge της Γαλλίας!
 
IMG 0092 tonemapped
 
Συγκεκριμένα με ετήσιο κόστος ενοικίασης €2.000, θα μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους τη μοτοσυκλέτα με πλήρες αγωνιστικό κιτ αναβάθμισης, 6 σετ ελαστικών Continental, τέντα με σήμανση ΥΑΜΑΗΑ και αγωνιστικά λάβαρα. Οι υπηρεσίες που θα λαμβάνουν δωρεάν αφορούν στη ρύθμιση και επισκευή των αναρτήσεων καθώς και υποστήριξη στην τοποθέτηση των ελαστικών. Επιπλέον θα προσφέρεται έκπτωση 25% στον προτεινόμενο τιμοκατάλογο λιανικής της κεντρικής αντιπροσωπείας για τα ανταλλακτικά, αναλώσιμα και τεχνικά αξεσουάρ.
 
Το πλήρες αγωνιστικό κιτ αναβάθμισης περιλαμβάνει ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις K-TECH, σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης, πλήρες σετ φαίρινγκ/σέλας/αυτοκόλλητων S2, κάλυμμα αλυσίδας και μανέτας φρένου, σετ κλιπ-ον και στόπερ τιμονιού, και σετ μαρσπιέ αναβάτη.
 
IMG 0155 tonemapped
 

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε., κος. Σωτήρης Χατζίκος, δήλωσε: «Το αγωνιστικό DNA των μοτοσυκλετών της YAMAHA και η διαχρονική και επιτυχημένη παρουσία της Μοτοδυναμικής στα αγωνιστικά δρώμενα στη Ελλάδα, είναι αναμφισβήτητα. Με τη νέα μας πρωτοβουλία θέλουμε να πετύχουμε κάτι παραπάνω. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε τη νέα γενιά αναβατών που τόσο πολύ έχουν ανάγκη οι αγώνες ταχύτητας. Δημιουργήσαμε ένα πλήρες αγωνιστικό πακέτο (αγωνιστική μοτοσυκλέτα, ελαστικά, υπηρεσίες) το οποίο και σε μεγάλο βαθμό επιδοτούμε, θέλοντας να εμπνεύσουμε, αλλά και να διευκολύνουμε τους νέους αναβάτες και τις οικογένειές τους να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.»



Κατασκευαστής Yamaha
Μοντέλο YZF-R3
Αντιπρόσωπος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.
Τιμή 5.750 euro
Εγγύηση 2 χρόνια
Κινητήρας  
Τύπος Δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ
Κυβισμός (c.c.) 321
Συμπίεση (:1) 11.2
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 68 x 44.1
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Σύστημα εξαγωγής Δύο σε μία
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Συμπλέκτης Μηχανικός
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
Μετάδοση Αλυσίδα
Πλαίσιο  
Τύπος  Ατσάλινο, τύπου διαμάντι
Κάστερ (°) 25
Ίχνος (mm) 95
Πλάτος  (mm) 720
Μεταξόνιο (mm) 1380
Ύψος (mm) 1135
Ύψος σέλας (mm) 780
Απόσταση εδάφους (mm) 160
Βάρος (kg) 169 (γεμάτο)
Ρεζερβουάρ / Ρεζέρβα (lt) 14 / Δ.Α.
Αναρτήσεις  
Μπροστά Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 130
Πίσω Μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο
Διαδρομή (χλστ.) 125
Ελαστικά  
μπροστά 110/70-17
Πίσω 140/70-17
Φρένα  
Μπροστά Δίσκος διαμέτρου 298mm/δαγκάνα δύο εμβόλων
Πίσω Δίσκος διαμέτρου 220mm/δαγκάνα ενός εμβόλου
Επιδόσεις  
Ισχύς εργοστασίου (ίπποι / στροφές) 41,4 / 10.750
Ροπή εργοστασίου (χλγρμ / στροφές) 3 / 9.000

IMG_0141_tonemapped.jpgIMG_0157_tonemapped.jpgIMG_0100_tonemapped.jpgIMG_0124_tonemapped.jpgIMG_0174_tonemapped.jpgIMG_0170_tonemapped.jpgIMG_0155_tonemapped.jpgIMG_0092_tonemapped.jpgIMG_0140_tonemapped.jpgIMG_0077_tone_tonemapped.jpgIMG_0062_tonemapped.jpgIMG_0162a_tonemapped.jpgIMG_0189_tonemapped.jpgIMG_0144_tonemapped.jpg

IMG_0202.jpgIMG_0208.jpgIMG_0198.jpgIMG_0193_tonemapped.jpgIMG_0196.jpgIMG_0199.jpgIMG_0205.jpgIMG_0207.jpgIMG_0195.jpgIMG_0201.jpgIMG_0213.jpgIMG_0206.jpg

Νέοι φόροι της Ε.Ε. σε αμερικάνικα εξαρτήματα μοτοσυκλέτας

Ένας ακόμα εμπορικός πόλεμος Ε.Ε. - Η.Π.Α στα σκαριά

Ταξινομήσεις τριμήνου 2019 - Top-15 Παπιών

Δείτε τις επιδόσεις ΟΛΩΝ των παπιών της αγοράς

Νέα κόσμου

Husqvarna Concept E go 1 800

Η Husqvarna εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρικού σκούτερ

Δε θα είναι η πρώτη της απόπειρα, ούτε για ηλεκτρικό, ούτε για σκούτερ

Honda – Ενσωμάτωση πίσω κάμερας σε κράνος

Συλλογή δεδομένων για εφαρμογές που αφορούν την ασφάλεια

Έκθεση Μοτοσυκλέτας για τη στήριξη παιδιών με ειδικές ανάγκες

Σπουδαία πρωτοβουλία που αξίζει να υποστηρίξουμε όλοι

To Women Riders World Relay έρχεται στην Ελλάδα - Δηλώστε συμμετοχή

Γίνε μέρος της παγκόσμιας σκυταλοδρομίας για τη γυναίκα και τη μοτοσυκλέτα

Ducati World - Το νέο θεματικό πάρκο ανοίγει στις 18 Απριλίου 2019

35.000 τετραγωνικά μέτρα αφιερωμένα στην ιταλική φίρμα

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ohlins du 726

Öhlins - Νέα σειρά αμορτισέρ για Ducati X-Diavel

Η αρχή της βελτίωσης, σε δύο τύπους αμορτισέρ

Michelin Cup Evo & Power Slick Evo με έκπτωση έως 42%

Σημαντική προσφορά από την Wheelcity

Σετ περιποίησης αλυσίδας Ipone

Διατηρήστε τη σαν καινούρια

Νέο συνθετικό λιπαντικό IPONE R4000 RS, από τη Moto Petsas

Κορυφαία απόδοση και προστασία

Η πιο ισχυρή Vespa με την πιο δυνατή προσφορά

Μέχρι 30/6, όλη η γκάμα Vespa GTS 300 HPE με όφελος έως 410 ευρώ

KTM 250 EXC TPI MY19 - Σε δελεαστική προσφορά!

Για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών

Νέα αγώνων

ktm fan package 2019 3

KTM Fan Packages 2019 - Η απόλυτη «πορτοκαλί» MotoGP εμπειρία

Εντυπωσιακά πακέτα παρακολούθησης 11 αγώνων του 2019

Π.Π. ΜΧ - Βαριά τιμωρία για τον Νίκου Λυρίου

Ελέγχεται και ο "αντίδικος" Γιάννης Τουρατζίδης

Hellas Rally 2019 - Το επίσημο Trailer - Video

Στο Καρπενήσι, στις 18-26 Μαίου

Π.Π. ΜΧ 2019 - Άσχημο επεισόδιο με Κουζή & τιμωρία του από την ΑΜΟΤΟΕ

Βαριές κουβέντες και τσακωμοί που δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Νέα αγοράς Αναβάτη

muc off snow foam cleaner motomarket

Καθαριστικός αφρός Muc Off Snow Foam 1Lt

Ουδέτρερο ph & πλούσιο άρωμα μούρου!

Μποτάκι Forma Swift Dry δέρμα

Αδιάβροχο και μοδάτο

Σετ περιποίησης κράνους Ipone

Ολοκληρωμένη φροντίδα εντός και εκτός

Κράνος Bell Qualifier Integrity

Εντυπωσιακό και ιδιαίτερα προσιτό

Μπουφάν Nordcode Square

Ελαφρύ και απαραίτητο

Κράνος κλειστού τύπου Caberg Drift Evo Integra

Σπορ κράνος για τους απαιτητικούς

KTM - Συλλογή PowerWear Offroad 2020

Ντυθείτε πορτοκαλί απ’ την κορυφή ως τα νύχια - και μετά λασπωθείτε

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Στο Paddock 512 για αγορά & test ride Bajaj μοτοσυκλετών

Όλα τα μοντέλα της Bajaj άμεσα διαθέσιμα

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

Χαλάκι Öhlins Racing

Για τους αγώνες, το συνεργείο, το κατάστημα

Γνήσια ανταλλακτικά Husqvarna & Husaberg στo Paddock 512

Η μόνη κάθετη μονάδα Husqvarna στην Αθήνα

Αγώνες

450 tomac win

AMA SX 2019, 15ος αγώνας, Denver (Η.Π.Α.)

Η Kawasaki τα σκούπισε όλα. Ξανά.

WorldSBK 2019, 4ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Όριο στροφών ε; Σκασίλα μου!

MotoGP 2019, 3ος αγώνας, Circuit of the Americas (Η.Π.Α.)

Ο Rins έσπασε το ρόδι κερδίζοντας τον Rossi!