Yamaha

 

yzf r6 action 2017 23

Δραστικές αλλαγές, στοχεύοντας στο Παγκόσμιο SSP

 

 

Κείμενο: Κώστας Γκαζής

Φωτογραφίες: Γιώργος Νιαουνάκης, Τάκης Μανιάτης, Yamaha

Το Yamaha YZF-R6 του 2017 ανανεώθηκε ριζικά, με στιλ στα πρότυπα του YZF-R1M, με πολλές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Παρόλα αυτά, δεν σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, πατώντας αντίθετα στο ιδιαίτερα επιτυχημένο προηγούμενο μοντέλο. Στόχος της Yamaha η κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στα SS600, και η επικράτηση στα εθνικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Στη σύντομη οδηγική επαφή που είχαμε με το νέο R6 στην πίστα των Μεγάρων, ένα ήταν το κυρίαρχο συναίσθημα: ο ανόθευτος, πολύστροφος ενθουσιασμός σε οδήγηση πίστας!

Όπως αναφέρει η Yamaha, "με περισσότερες από 160.000 πωλήσεις στην Ευρώπη -και έχοντας κερδίσει 3 φορές το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport μέσα στα τελευταία 7 χρόνια- το YZF-R6 έχει γραφτεί στην ιστορία ως μία από τις πιο δημοφιλείς και extreme supersport μοτοσυκλέτες που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha". Πλέον πιο extreme, πιο εξελιγμένη και πιθανότατα πιο δημοφιλής από ποτέ.

Πλαίσιο, κινητήρας (που πλέον πληροί τις Euro4 προδιαγραφές) και πίσω αμορτισέρ δείχνουν να έρχονται από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πιρούνι, ηλεκτρονικά, υποπλαίσιο και design είναι νέα. Νέο είναι και το τεράστιο -και αντικειμενικά άσχημο- τελικό της εξάτμισης, που θα είναι το πρώτο πράγμα που θα αλλάξουν οι ιδιοκτήτες του νέου R6.

yzf r6 detail 201720

Αυτά που ξεχωρίζουν αμέσως, μόλις κάνεις μια πρώτη ανάγνωση στο Press Kit της Yamaha είναι οι ακόλουθες θεαματικές βελτιώσεις:

  • Νέα εμφάνιση & νέο φέρινγκ με έμπνευση από το YZF-R1M, βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση κατά 8%
  • Βελτιωμένη θέση οδήγησηςTraction Control 6 επιπέδων (και με δυνατότητα απενεργοποίησης)
  • Quickshifter (must πλέον για Supersport μοτοσυκλέτα) που δουλεύει μόνο στα ανεβάσματα
  • D-Mode οδηγικά προγράμματα με διαφορετικές ρυθμίσεις σε χάρτες και ηλεκτρονικά βοηθήματα
  • Νέο, κτηνώδες ανάποδο πιρούνι 43 mm από το R1 (με ρυθμίσεις για το R6)
  • Ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, δίσκοι 320 mm & ABS (που ΔΕΝ απενεργοποιείται και θέλει έξτρα αγορά αγωνιστικής ECU για να το κάνεις!)
  • Νέο, λεπτότερο υποπλαίσιο μαγνησίου
  • Νέο αλουμινένιο ρεζερβουάρ
  • Νέα σέλα για καλύτερη στήριξη του αναβάτη
  • Βελτιωμένη θέση οδήγησης
  • Κάλυψη των Euro 4 προδιαγραφών.

yzf r6 detail 201718

  • Υγρόψυκτος, 4βάλβιδος, τετράχρονος, 4κύλινδρος κινητήρας 599 κ.εκ. με 2ΕΕΚ, διαστάσεων 67 mm x 42,5 mm (όπως και προηγουμένως)
  • Έμβολα από σφυρήλατο αλουμίνιο, λόγος συμπίεσης 13,1:1
  • Βαλβίδες εισαγωγής/εξαγωγής από τιτάνιο
  • Σύστημα εισαγωγής αέρα και ηλεκτρονική εισαγωγή YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake)
  • Ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) με διπλό μπεκ
  • Μονόδρομος συμπλέκτης
  • Κιβώτιο 6 ταχυτήτων κοντών σχέσεων
  • Καλύμματα κυλινδροκεφαλών και καπάκια από μαγνήσιο
  • Βαλβίδες EXUP που συνεισφέρουν στην επίτευξη εξαιρετικών χαρακτηριστικών καμπυλών ροπής
  • Τελικό εξάτμισης από τιτάνιο
  • Πλαίσιο και ψαλίδι από αλουμίνιο

yzf r6 detail 201716

Για το 2017, η Yamaha ανασχεδίασε εντελώς την Supersport μοτοσυκλέτα, και το YZF-R6 υιοθετεί μια ριζοσπαστικά νέα εμφάνιση, ξεκάθαρα εμπνευσμένη από το YZF-R1 τελευταίας γενιάς. Με την εισαγωγή αέρα στο κέντρο - όπως στο M1 - και τους χωνευτούς διπλούς προβολείς LED, η επιθετική όψη της μοτοσυκλέτας την κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας R.

yzf r6 detail 20175

Το νέο YZF-R6 είναι εξοπλισμένο με λεπτά LED φώτα θέσης που χαρίζουν ιδιαίτερη προσωπικότητα στο μπροστινό μέρος -κι εδώ στα πρότυπα του R1.

yzf r6 detail 20179

Διαθέτει νέο φέρινγκ και ζελατίνα με την καλύτερα αποτελεσματική αεροδυναμική στην ιστορία του μοντέλου. Το μπροστινό φέρινγκ χαμηλής οπισθέλκουσας αναπτύχθηκε με χρήση ορισμένων σημαντικών στοιχείων του YZF-R1 και η τελευταία σχεδίαση παρέχει σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης κατά 8%.

 

yzf r6 detail 201724

Δείτε όμως και την εκπληκτική σχεδίαση της ουράς!

yzf r6 detail 201731

Όπως το ανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ και η ζελατίνα, τα νέα LED φλας της μοτοσυκλέτας είναι ενσωματωμένα στους καθρέφτες ώστε να μειώνεται ο στροβιλισμός του αέρα και η οπισθέλκουσα δύναμη.

Και ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) έχουμε, και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εισαγωγή YCC-I (Yamaha Chip Controlled Intake), αλλά επιτέλους, και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), το οποίο ρυθμίζεται από ένα διακόπτη στο τιμόνι.

yzf r6 detail 201728

Το νέο TCS ρυθμίζεται σε 6 επίπεδα, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Το σύστημα αντισταθμίζει επίσης τη φθορά του πίσω ελαστικού, ώστε να παρέχει σταθερές επιδόσεις.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ένα νέο Shifter (QSS) που εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

Το YZF-R6 του 2017 διαθέτει νέο, πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι KYB 43 mm από το YZF-R1 (προηγουμένως το R6 είχε ανάποδο πιρούνι 41 mm). Ο άξονας του μπροστινού τροχού έχει επίσης αυξημένη διάμετρο στα 25 mm.

yzf r6 detail 201726

Στα φρένα το R6 διαθέτει ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες -όπως το R1-, με δίσκους 320 mm.

Νέας σχεδίασης είναι η σέλα, ξανασχεδιασμένο και το υποπλαίσιο μαγνησίου, στενότερο κατά 20 mm στο μπροστινό μέρος ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να πλησιάζει το σώμα του πιο κοντά στο ρεζερβουάρ για βελτιωμένη αεροδυναμική.

Η σέλα έχει το ίδιο ύψος με εκείνη του σημερινού μοντέλου, αλλά έχει ελαφρώς ανοδική κλίση προς το πίσω μέρος για καλύτερη στήριξη κατά την επιτάχυνση και αυξημένη ελευθερία κινήσεων.

Μια άλλη σημαντική αλλαγή στο μοντέλο του 2017 είναι η τοποθέτηση ενός νέου, αλουμινένιου ρεζερβουάρ με βαθιές εσοχές για τα γόνατα.

yzf r6 detail 201727

Η Yamaha χρησιμοποίησε μια ειδική τεχνολογία συγκόλλησης (Ψυχρή μεταφορά μετάλλου - Cold Metal Transfer ή CMT) για να δημιουργήσει το σχήμα του νέου ρεζερβουάρ και η διαδικασία κατασκευής περιλαμβάνει ένα συνδυασμό ερμητικά σφραγισμένων συγκολλήσεων που γίνονται αρχικά από ρομπότ, αλλά ολοκληρώνονται από ειδικευμένους συγκολλητές ώστε να επιτυγχάνεται ένα αποκλειστικό, χειροποίητο φινίρισμα. Καθώς ζυγίζει 1,2 kg λιγότερο από την αντίστοιχη ατσάλινη έκδοση - και παρέχει βελτιωμένη θέση οδήγησης με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για γρήγορη μετατόπιση του βάρους κατά την είσοδο και έξοδο από τις στροφές - το ρεζερβουάρ βοηθάει να κρατηθεί το βάρος του R6 στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο, παρά την προσθήκη του ABS και των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων.

Το νέο ρεζερβουάρ μαζί με το νέο λεπτότερο υποπλαίσιο και τη μεγαλύτερη κλίση της σέλας δημιουργούν βελτιωμένη θέση οδήγησης.

Το κατά 20 mm λεπτότερο κεντρικό τμήμα της "μέσης" παρέχει βελτιωμένη εργονομία και διευκολύνει το πάτημα των ποδιών στο έδαφος, ενώ η σέλα και οι βαθιές εσοχές για τα γόνατα στο αλουμινένιο ρεζερβουάρ επιτρέπουν στον οδηγό να "κουμπώσει" καλύτερα πάνω στη μοτοσυκλέτα. 

yzf r6 detail 201725

Η νέα οθόνη στον πίνακα οργάνων διαθέτει στροφόμετρο με αναλογικό στυλ και ψηφιακό ταχύμετρο, αλλά και μια ένδειξη πολλαπλών λειτουργιών που περιλαμβάνει την κατάσταση των TCS και ABS.

yzf r6 action 2017 27

Το καλοκαίρι του 2017, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την αποτελεσματικότητα του νέου YZF-R6 στην πίστα των Μεγάρων, μέσα από μια πολύ όμορφη και περιεκτική -πλην σύντομη- παρουσίαση. 

yzf r6 detail 201713

Εκεί, οδηγήσαμε το R6 σε 2 εκδόσεις, μία νορμάλ (σε μαύρο χρώμα) -με ελαστικά D214 της Dunlop- και μία βελτιωμένη (σε μπλε χρώμα) με αγωνιστική ECU, πίσω αμορτισέρ Ohlins (βλ. φωτό άνω) και πιο σφιχτές ρυθμίσεις πίστας σε αμφότερα τα άκρα, τελικό Akrapovic και slick ελαστικά και πάλι από τη Dunlop.

Η οδήγηση μας περιορίστηκε σε μόλις 2 δεκάλεπτα, γεγονός που δεν μας αφήνει περιθώρια για βαθιές αναλύσεις. Ειδικά όταν μπαίνουμε σπανίως πλέον στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων για οδήγηση, δύο δεκάλεπτα δεν φτάνουν ούτε για να θυμηθείς / μάθεις την πίστα, πόσο μάλλον για να πιέσεις μια άγνωστη μοτοσυκλέτα στο όριο και να βγάλεις απόλυτα συμπεράσματα. Εντούτοις, ήταν αρκετά για να επιβεβαιώσουμε για μία ακόμη φορά τη φιλικότητα των SS600 σε περιβάλλον πίστας, με τον αναβάτη να μπορεί να ανοίξει το γκάζι δίχως φόβο, και να συγκεντρωθεί σε γραμμές και φρένα, αντίθετα από την κατηγορία των 1.000 όπου χρειάζονται...επιπλέον χέρια.

yzf r6 action 2017 24

Το R6 απεδείχθη εξαιρετικό, εμπνέοντας μας εμπιστοσύνη με το καλημέρα, εμπιστοσύνη που ποτέ δεν πρόδωσε στο ελάχιστο. Τόσο με τη γεωμετρία του -ίδια με του προηγούμενου μοντέλου- όσο και με το βελτιωμένο σύστημα εμπρός και με τα επίσης βελτιωμένα – ακονισμένα φρένα του. Τα ελαστικά φάνηκαν αντάξια του συνόλου, δίνοντας μας την ευκαιρία να πιέσουμε -στο μέτρο του δυνατού- και να απολαύσουμε ανόθευτη οδήγηση πίστας! 

Προσωπικά δεν με ενθουσιάζουν τα Μέγαρα, ούτε ως προς τη χάραξη, ούτε ως προς την πρόσφυση, όμως θα έλεγα ψέμματα αν έλεγα πως δεν ενθουσιάστηκα με τα 2 δεκάλεπτα που είχα στη διάθεση μου το νέο R6.

yzf r6 action 2017 11

Βιδωμένο στην άσφαλτο, με γραμμική απόδοση που αφηνιάζει πάνω από τις 9.000 σαλ. είναι όμως λόγω Euro4 πιο αδύναμο από πριν, κάτι που διορθώνεται με την αφαίρεση του καταλύτη για αγωνιστική χρήση. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως η Yamaha δικαιώνεται για τις επιλογές της όσον αφορά στο νέο R6 και από τα αποτελέσματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP 2017, όπου μετά τους 9 πρώτους αγώνες ο Lucas Mahias βρίσκεται πρώτος (!) στην κατάταξη, με ένα μόλις βαθμό διαφοράς από τον 2ο Sofuoglou με Kawasaki, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκουμε ένα ακόμη R6, με τον Sheridan Morais!

Το κιβώτιο είναι άριστο, με τις σχέσεις να κουμπώνουν απροβλημάτιστα, ενώ προσωπικό παράπονο είναι το ABS που στη νορμάλ έκδοση ΔΕΝ απενεργοποιείται. Όχι ότι μπαίνει νωρίς σε λειτουργία -το αντίθετο! Στα Μέγαρα δεν μπήκε ΠΟΤΕ σε λειτουργία, όσο κι αν πιέσαμε, όμως δεν σε αφήνει να ντριφτάρεις το πίσω μέρος με κατεβάσματα, στάνταρ πρακτική πολλών αγωνιζόμενων. Οι τελευταίοι όμως θα επιλέξουν την απόλυτη εκ των 2 έξτρα, αγωνιστικών ECU, η οποία καταργεί το ABS, επιτρέποντας επιτέλους στον αναβάτη να διώξει τον πίσω τροχό με κατεβάσματα.

yzf r6 action 2017 15

Στα φρένα, εκεί που έπασχε το προηγούμενο R6, το νέο είναι απλά... δαίμονας, παρέχοντας στον αναβάτη μεγάλα ποσά δύναμης και απόλυτη πληροφόρηση, φέρνοντας το πακέτο σε σύγχρονα, κορυφαία στάνταρ.

Η θέση οδήγησης μας βόλεψε με το καλημέρα, με τον υποφαινόμενο (1.70 ύψος) να κουμπώνει άμεσα πάνω στη μοτοσυκλέτα, ενώ στήριξη και σωστές γωνίες άκρων -για οδήγηση πίστας- συμπληρώνουν άριστα την αγωνιστική συνταγή.

Ελαστικά, αναρτήσεις και πλαίσιο επιτρέπουν ακαριαίες αλλαγές κατεύθυνσης και απότομο “πέταγμα” της μοτοσυκλέτας κάτω στη στροφή, με τον γραμμικό κινητήρα να συνηγορεί στο γρήγορο γυρολόγιο, επιτρέποντας σου να ανοίξεις νωρίς το γκάζι και να το κρατήσεις ανοιχτό δίχως να φοβάσαι κάποια απότομη... επέλαση αλόγων που θα φέρει απότομα γλιστρήματα με πιθανό high-side.

yzf r6 action 2017 25

Στο τέλος της ημέρας -λέμε τώρα... πείτε καλύτερα του εικοσάλεπτου- το YZF-R6 του 2017 είχε επιβεβαιώσει το υψηλό αγωνιστικό του pedigree, με τα όρια της μοτοσυκλέτας να βρίσκονται πολύ-πολύ μακριά από τις δικές μας ικανότητες -ούτε που ίδρωσε το αυτί του στον ρυθμό μας.

Η αγωνιστική έκδοση μπορεί να μας εντυπωσίασε περισσότερο -άλλη γλύκα προσφέρουν τα slick, άλλη μαγεία ο ήχος της Akrapovic, άλλη ακρίβεια το πίσω Ohlins αμορτισέρ- όμως ξεχωριστή ήταν και η νορμάλ, ειδικά καθώς την οδηγήσαμε μετά την αγωνιστική, καθώς δεν μας ξενέρωσε... το αντίθετο, μας έδειξε το πόσο σωστά δουλεύει, και το πόσο άψογη είναι ως βάση.

yzf r6 action 2017 19

Ένα αποτελεσματικό -αν όχι το αποτελεσματικότερο όπλο για νίκες και πρωταθλήματα σε αγώνες SS600, και το πλέον ειδικό “εργαλείο” για track-days, το YZF-R6 απευθύνεται σε αγωνιζόμενους αλλά και γνώστες του είδους, που είτε θέλουν πρωτάθλημα στην SSP, είτε επιθυμούν τις μοναδικές ισορροπίες και ικανότητες που προσφέρει μια κορυφαία τετρακύλινδρη Supersport μοτοσυκλέτα. Τόσο σε πίστα, όσο και σε δρόμο.

yzf r6 detail 201714

Η Yamaha προσφέρει μια σειρά νέων και παλαιότερων γνήσιων αξεσουάρ που ενισχύουν τις επιδόσεις και το στυλ της YZF-R6 του 2017 και επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες της να την προσαρμόσουν στις προτιμήσεις τους. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή My Garage για να δημιουργήσουν και να δουν τη "δική τους" απόλυτη εικονική έκδοση της YZF-R6 φορτωμένη με γνήσια αξεσουάρ, μέσω χρήσης tablet ή smartphone. Στην Ελλάδα, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ έχει ήδη πουλήσει όλο το στοκ YZF-R6 το οποίο είχε προ-παραγγείλει, ενώ η τιμή της μοτοσυκλέτας για όσους ενδιαφέρονται βρίσκεται στα 14.900 ευρώ.

yzf r6 detail 201733

Race BluTech

yzf r6 detail 201734

Black

Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, με κλίση προς τα εμπρός, 4Β/Κ, 2ΕΕΚ
Κυβισμός 599κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή 67,0 χλστ. x 42,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 13,1: 1
Μέγιστη ισχύς 87,1 kW (118,4PS) @ 14.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός, Πολύδισκος
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Κατανάλωση (επίσημα νούμερα) 6,6 l/100km
Πλαίσιο
Σκελετός Πλαίσιο
Σύστημα εμπρός ανάρτησης Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χλστ.
Διαδρομή εμπρός 120 χλστ.
Γωνία Κάστερ 24º
Ίχνος 97 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, συμβατικό ψαλίδι
Διαδρομή πίσω 120 χλστ.
Εμπρός φρένο Δυο δίσκοι 320 χλστ.
Πίσω φρένο Δίσκος 220 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
Πίσω ελαστικό 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος 2.040 χλστ.
Συνολικό πλάτος 695 χλστ.
Συνολικό ύψος 1.150 χλστ.
Ύψος σέλας 850 χλστ.
Μεταξόνιο 1.375 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 130 χλστ.
Βάρος (πλήρες υγρών) 190 κιλά
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 17 λίτρα
Χωρητικότητα Λαδιού 3,4 λίτρα

Ρεπορτάζ - Naxos Adventure Rally 2019

Ήλιος, βουνό, θάλασσα και η... μηχανή μου!

Νέα κόσμου

ViewonthewaytoDarjeelingbymotorbike RoyalEnfieldHimalayanABS2018

H Noraly πούλησε τα πάντα και γυρνά τον κόσμο με ένα Royal Enfield Himalayan

16,000 χιλιόμετρα και 7 χώρες αργότερα, είναι μόλις στην αρχή

Δημοπρασία αγωνιστικού Yamaha YZF-R7 του Jean-Philippe Ruggia!

Σπάνιο παράδειγμα του πολυπόθητου μοντέλου, σε αγωνιστική έκδοση

Triumph: The Ultimate Ride

Το Test Ride Event της χρονιάς έρχεται στο Λαύριο την Κυριακή 21 Απριλίου!

H Harley-Davidson παρουσιάζει το Harley On Tour 2019

23 μοντέλα 2019 σε περιμένουν για test ride

Ducati Athens - Season Opening 2019

Δες, δοκίμασε, αγόρασε και κέρδισε ταξίδι σε αγώνα MotoGP

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

2019 04 15 10.34.54

Νέο συνθετικό λιπαντικό IPONE R4000 RS, από τη Moto Petsas

Κορυφαία απόδοση και προστασία

Η πιο ισχυρή Vespa με την πιο δυνατή προσφορά

Μέχρι 30/6, όλη η γκάμα Vespa GTS 300 HPE με όφελος έως 410 ευρώ

KTM 250 EXC TPI MY19 - Σε δελεαστική προσφορά!

Για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών

Κάνε τώρα δικιά σου μία ολοκαίνουρια Sportster και επωφελήσου έως και €1,500

Μοναδικές προσφορές από την Harley-Davidson για λίγες μόνο μέρες

Benelli - Πασχαλινή προσφορά σε TRK502 & TRK502X!

Για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών

Piaggio – Νέες τιμές για τα Beverly, με όφελος έως και 620 ευρώ!

Εκπληκτικές προσφορές με ισχύ μέχρι 30/06/2019

Λουκέτα και πέταλα ABUS και LUMA με έκπτωση 20%

Προσιτή ασφάλεια στην Wheelcity

Νέα αγώνων

Π.Π. ΜΧ - Βαριά τιμωρία για τον Νίκου Λυρίου

Ελέγχεται και ο "αντίδικος" Γιάννης Τουρατζίδης

Hellas Rally 2019 - Το επίσημο Trailer - Video

Στο Καρπενήσι, στις 18-26 Μαίου

Π.Π. ΜΧ 2019 - Άσχημο επεισόδιο με Κουζή & τιμωρία του από την ΑΜΟΤΟΕ

Βαριές κουβέντες και τσακωμοί που δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

MiniGP - Τελετή Απονομών 2018

Ο ΑΡΗΣ μας προσκαλεί στις 17.4.2019 στην Π. Πεντέλη

Νέα αγοράς Αναβάτη

Σετ περιποίησης κράνους Ipone

Ολοκληρωμένη φροντίδα εντός και εκτός

Καθαριστικός αφρός Muc Off Snow Foam 1Lt

Ουδέτρερο ph & πλούσιο άρωμα μούρου!

Μποτάκι Forma Swift Dry δέρμα

Αδιάβροχο και μοδάτο

Κράνος Bell Qualifier Integrity

Εντυπωσιακό και ιδιαίτερα προσιτό

Μπουφάν Nordcode Square

Ελαφρύ και απαραίτητο

Κράνος κλειστού τύπου Caberg Drift Evo Integra

Σπορ κράνος για τους απαιτητικούς

KTM - Συλλογή PowerWear Offroad 2020

Ντυθείτε πορτοκαλί απ’ την κορυφή ως τα νύχια - και μετά λασπωθείτε

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Στο Paddock 512 για αγορά & test ride Bajaj μοτοσυκλετών

Όλα τα μοντέλα της Bajaj άμεσα διαθέσιμα

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

Χαλάκι Öhlins Racing

Για τους αγώνες, το συνεργείο, το κατάστημα

Γνήσια ανταλλακτικά Husqvarna & Husaberg στo Paddock 512

Η μόνη κάθετη μονάδα Husqvarna στην Αθήνα

Αγώνες

450 tomac win

AMA SX 2019, 15ος αγώνας, Denver (Η.Π.Α.)

Η Kawasaki τα σκούπισε όλα. Ξανά.

WorldSBK 2019, 4ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Όριο στροφών ε; Σκασίλα μου!

MotoGP 2019, 3ος αγώνας, Circuit of the Americas (Η.Π.Α.)

Ο Rins έσπασε το ρόδι κερδίζοντας τον Rossi!