Kymco

porti epafi kymco xciting s 400 kinisi 14

Με στόχο την κορυφή!

Toυ Κώστα Γαμβρούλη 
Φωτογραφίες: Τάκης Μανιάτης / Αρχείο 

Αν παρακολουθήσει κανείς την πορεία της KYMCO στον χρόνο, αυτή ακολουθεί την τυπική εξελικτική διαδικασία των κατασκευαστών της Ασίας. Σταθερά και μελετημένα βήματα, των οποίων ο διασκελισμός έχει ανοίξει… επικίνδυνα για τους ανταγωνιστές της, τα τελευταία χρόνια. Η KYMCO πλέον, τρέχει!

Το πρώτο δείγμα της νέας της εποχής, ήταν το AK 550i, ένα scooter που τοποθετείται στην πιο απαιτητική κατηγορία των αυτόματων δίτροχων και το οποίο δεν έχει τίποτα απολύτως να ζηλέψει από τον ανταγωνισμό! Η εταιρεία, έχοντας πλέον δηλώσει με πάταγο ότι μπαίνει σε μια νέα φάση, συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο με την ανανέωση ενός μοντέλου της σειράς Xciting και συγκεκριμένα αυτού της έκδοσης των 400 κ.εκ.

Βλέπουμε λοιπόν ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας είναι αυτός της “επίθεσης” στα… υψηλά κλιμάκια, αφού η κατηγορία των GT scooter στα 400 κ.εκ. είναι επίσης πολύ απαιτητική και το να έχει κανείς το καλύτερο scooter στην γκάμα του, προσδίδει αδιαμφισβήτητα, μεγάλο κύρος.

Γιατί –μην γελιέστε- στόχος της KYMCO με το νέο αυτό μοντέλο δεν είναι απλά το γέμισμα της γκάμας και η παρουσία στην κατηγορία από… υποχρέωση. Στόχος είναι η κορυφή και μετά από την πρώτη μας επαφή με το Xciting-S 400i ABS Noodoe, θα λέγαμε ότι έχει όλα τα φόντα για να το πετύχει!

Πολλά είναι αυτά που έχουν αλλάξει στο νέο Xciting-S 400i ABS Noodoe. Ξεκινώντας από την σχεδίαση, αυτή είναι χωρίς καμία αμφιβολία δυναμική, “δηλώνοντας” άμεσα ότι πρόκειται για ένα scooter με sport χαρακτηριστικά. Οι σχεδιαστές της KYMCO, προτίμησαν σαφώς τις “αιχμηρές” γραμμές ενώ με έξυπνο και καλαίσθητο τρόπο, χρησιμοποιώντας επίπεδα και διχρωμίες, κατάφεραν να “σπάσουν” την μονοτονία των μεγάλων επιφανειών, μειώνοντας οπτικά τον όγκο.

XCITING S 400 02

Αυτό διακρίνεται έντονα στα πλαϊνά πλαστικά του θώρακα και της ποδιάς, καθώς και στα πλαστικά της ουράς, δυο σημεία, όπου τα scooter συνήθως “βαραίνουν” οπτικά. Το Xciting-S 400i ABS Noodoe, χωρίς να αποτελεί αντιγραφή, έχει αρκετές σχεδιαστικές συγγένειες με το AK 550i, καταφέρνοντας όμως σε μερικά σημεία, όπως για παράδειγμα το πίσω φωτιστικό σώμα, να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό! Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα πολύ όμορφο scooter, το οποίο ενώ είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητο, δεν είναι κραυγαλέο και διατηρεί τις ισορροπίες, χωρίς κάποιο στοιχείο του να “καπελώνει” τα υπόλοιπα. “Ισορροπημένα δυναμικό”, είναι αυτό που περιγράφει την σχεδίαση του.
 Ένα 400άρι GT scooter θα πρέπει να είναι πολύ καλά εξοπλισμένο και η KYMCO δεν έκανε “εκπτώσεις” στο συγκεκριμένο τομέα. Όλα τα φώτα είναι full LED, ενώ  ο μπροστινός προβολέας έχει λειτουργία DRL (φώτα ημέρας), σύμφωνη με τις προδιαγραφές που ορίζει η EE.

XCITING S 400 10

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και αποτελείται από τρεις οθόνες, δύο LCD δεξιά και αριστερά και μια κεντρική, TFT, στην οποία προβάλλονται οι πληροφορίες της πλατφόρμας διασύνδεσης, Noodoe: Πλοήγηση, πληροφορίες για τον καιρό και σημεία ενδιαφέροντος, “ραντάρ” που εντοπίζει συνοδοιπόρους με scooter που φέρουν επίσης Noodoe, custom skins που μπορεί να δημιουργήσει ο χρήστης και πολλά άλλα. Ο χειρισμός είναι πολύ εύκολος μέσω δύο διακοπτών στην δεξιά πλευρά του τιμονιού. Στο τιμόνι επίσης, βρίσκεται και ο διακόπτης που ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά την σέλα του οδηγού για να αποκαλυφθεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτή.

XCITING S 400 19

Ο χώρος επαρκεί για να αποθηκευτεί ένα full face κράνος, μαζί με κάποια άλλα αντικείμενα. Σημειώνουμε εδώ, πως ανοίγει μόνο το τμήμα της σέλας του οδηγού και όχι όλη μαζί, όπως είναι το σύνηθες. Σε ότι αφορά στην σέλα, αυτή έχει επανασχεδιαστεί με το μπροστινό της μέρος να είναι πιο στενό, για να διευκολύνεται η πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος κατά τις στάσεις, ενώ ένα μαξιλαράκι στηρίζει την μέση του οδηγού και αποτρέπει την προς τα εμπρός μετατόπιση του συνεπιβάτη, στα φρεναρίσματα. 

XCITING S 400 17

Υπάρχουν επίσης δύο ντουλαπάκια, στην ποδιά για την αποθήκευση μικροπραγμάτων, τα οποία κλειδώνουν. Φυσικά το ABS δεν θα μπορούσε να λείπει (9.1 Bosch), ενώ θετική είναι και η παρουσία του χειρόφρενου, με λεβιέ στο αριστερό τμήμα του τιμονιού, που πέρα από το προφανές, βοηθά πολύ και στις στάσεις για πληρωμή διοδίων κτλ. Άλλη μια ευχάριστη εξοπλιστική προσθήκη είναι αυτή της ρύθμισης του ύψους της ζελατίνας σε πέντε θέσεις, χωρίς την χρήση εργαλείων. Αυτό είναι δυνατό, με την απασφάλιση ενός μοχλού, στην βάση στήριξης της ζελατίνας , κάτι που βέβαια δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται εν κινήσει.
Το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο, με γνώμονα την αύξηση της ακαμψίας ειδικά στην περιοχή του λαιμού, όπου δένει με δύο τιμονόπλακες το πιρούνι 41 χλστ. και διαδρομής 110 χλστ. του scooter. H ΚΥΜCO έχει φροντίσει επίσης ώστε ο κινητήρας να εδράζεται με νέες στιβαρές βάσεις στο πλαίσιο, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ένα εγγενές πρόβλημα ακαμψίας των scooter στην περιοχή αυτή. Σε ότι αφορά τώρα στον κινητήρα, αυτός είναι υγρόψυκτος μονοκύλινδρος με έναν εκκεντροφόρο στην κεφαλή να οδηγεί τέσσερις βαλβίδες.

Untitled 1

Η χωρητικότητα του είναι 400 κ.εκ. και ανήκει στην νέα γενιά των G5 μηχανικών συνόλων της KYMCO, έχοντας υποστεί μια εκτεταμένη επανασχεδίαση σε πολλά μέρη του. Υπάρχοθυν επίσης και τα αρχικά “SC” στην ονομασία του (G5-SC), που προκύπτουν από το αγγλικό “Super Charged”. Φυσικά δεν πρόκειται για κάποιο είδος υπερτροφοδότησης αλλά για την βελτιστοποίηση της εισαγωγής του αέρα στον κινητήρα. Υπάρχει επίσης και ένα έξυπνο σύστημα ψύξης του λαδιού με εσωτερική στο κάρτερ ψύκτρα στα τοιχώματα της οποίας οδηγείται και διέρχεται ψυκτικό υγρό.  Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 36 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 3,9 kg-m ροπής, τιμές που είναι σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με το προηγούμενο Xciting, εδικά σε ότι αφορά στην ροπή και στην κατανομή αυτής. Σε ότι αφορά στα φρένα, τα δύο δισκόφρενά τύπου “μαργαρίτα”, με τις διπίστονες ακτινικές δαγκάνες είναι που κλέβουν τις εντυπώσεις μπροστά.
Κατά την παρουσίαση μας δόθηκε φυσικά η ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Xciting-S 400i ABS Noodoe, με την KYMCO να έχει αποθηκεύσει στο navigation του Noodoe μια διαδρομή στην Αθήνα και στα πέριξ αυτής, που περιελάμβανε δρόμους με κίνηση αλλά και ανοικτά κομμάτια. Βέβαια από την στιγμή που ήμασταν “εντός έδρας”, μας δόθηκε το ελεύθερο να παρεκκλίνουμε τις πορείας αυτής κατά βούληση αν το θέλαμε και αυτό κάναμε, αφού πρώτα ακολουθήσαμε για λίγο την διαδρομή, ώστε να διαπιστώσουμε τις δυνατότητες του Noodoe στην πλοήγηση.

Πραγματικά, όπως μας είχαν ενημερώσει και κατά την παρουσίαση, η πλοήγηση του Noodoe, έχει προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει το μέγιστο στην πληροφορίας, χωρίς να αποσπά την προσοχή του αναβάτη από τον δρόμο. Μπορεί κανείς να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα προβάλλονται οι οδηγίες της πλοήγησης στην κεντρική TFT οθόνη και μεταξύ αυτών, υπάρχει και η κλασική απεικόνιση με τον χάρτη μιας περιοχής, το στίγμα και την κατεύθυνση.

Ωστόσο υπάρχει και ένα πολύ απλοποιημένο navigation mode σαν επιλογή, που δείχνει την γενική κατεύθυνση με ένα βέλος και με δύο απλές ενδείξεις, τον αριθμό των στενών και την απόσταση (σε μέτρα), μέχρι την επόμενη στροφή / αλλαγής πορείας. Αυτό το mode, το βρήκαμε αρκετά χρήσιμο μέσα στον πυκνό αστικό ιστό. Για κίνηση σε λεωφόρους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, το κλασικό mode με τον χάρτη είναι καταλληλότερο. Το γεγονός πάντως ότι ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να επιλέξει τρόπο απεικόνισης για την πλοήγηση, είναι αν μη τι άλλο πολύ εξυπηρετικό και καλοδεχούμενο. 

porti epafi kymco xciting s 400 kinisi 2


Μετά από αυτή την σύντομη γνωριμία με το Noodoe και αφού δεν υπήρχε ο κίνδυνος να… χαθούμε, στρέψαμε όλη μας την προσοχή στο scooter και στην αίσθηση του. Λίγο δύσκολό να μην το κάνεις αυτό βέβαια αφού από τα πρώτα χιλιόμετρα, το νέο Xciting-S 400i ABS, εντυπωσιάζει με τον δυναμικό sport χαρακτήρα του! Απέχοντας πολύ από το να χαρακτηριστεί άβολο ή “σκληρό” λόγο αυτής του της ιδιότητας, το scooter σε κερδίζει αμέσως με την εξαιρετική ισορροπία που πετυχαίνει μεταξύ άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς. Η σέλα είναι μεγάλη και οι χώροι αρκετοί, ενώ το τιμόνι πέφτει βολικά και φυσικά στα χέρια. Πάρα του ότι ανήκει σαφώς στην GT κατηγορία, δεν σου δίνει αυτή την απόλυτη “μέσα” και “καναπεδάτη” αίσθηση που βγάζουν άλλη εκπρόσωποι του είδους.

porti epafi kymco xciting s 400 kinisi 6

Κάθεσαι πολύ άνετα αλλά παράλληλα αισθάνεσαι ότι έχεις τον έλεγχο. Το γενικότερο πρόσταγμα ζωηράδας, το δίνει ο κινητήρας, με την πολύ καλή του απόδοση. Έχει αρκετή  δύναμη από χαμηλά και η μετάδοση δεν κόβει αυτό τον ενθουσιασμό στις εκκινήσεις, σε σημείο που βρεθήκαμε να πλαγιολισθαίνουμε αρκετές φορές από την ισχύ, όταν ανοίγαμε απότομα το γκάζι στους ολισθηρούς αστικούς δρόμους. Ίσως ένα traction control να μην ήταν τελικά υπερβολική προσθήκη, ειδικά για τους αρχάριους αναβάτες. Το Xciting-S 400i ABS συνεχίζει να επιταχύνει πολύ θετικά όσο κρατάς το γκάζι ανοικτό και δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε 150+ χιλιόμετρα στο κοντέρ, όταν οι δρόμοι ήταν πιο ανοικτοί και η κυκλοφορία αραιή. Γενικά η απόκριση του γκαζιού ήταν άψογη, είτε επρόκειτο για εκκινήσεις, είτε για ρεπρίζ, δεν ένοιωθες να “μένεις” από ισχύ ποτέ και πουθενά.

porti epafi kymco xciting s 400 kinisi 11

Με την απόδοση του κινητήρα να εντυπωσιάζει, θα ήταν πραγματικά κρίμα να μην υπάρχει υποστήριξη από το πλαίσιο και τα περιφερειακά και ευτυχώς, τέτοιο θέμα δεν διαπιστώθηκε. Ανιθέτως! Το Xciting-S 400i ABS το νοιώθεις στιβαρό και “δεμένο” ως σύνολο, χωρίς κάποιο τμήμα του να έχει τάσεις… ανεξαρτητοποίησης. Ακόμα και στις εσκεμμένα άγαρμπες και απότομές αλλαγές κατεύθυνσης, το scooter αντιδρούσε ενιαία, χωρίς να προκαλεί κανένα είδος ανησυχίας, ενώ στις ανοιχτές παρατεταμένες έμενε καρφωμένο στην τροχιά που του όριζες, δίχως να χρειάζεται διορθώσεις.

porti epafi kymco xciting s 400 kinisi 7

Τα φρένα είναι ένας τομέας, όπου κατά παράδοση η KYMCO, διαπρέπει και στην περίπτωση του Xciting-S 400i ABS, η παράδοση αυτή δεν χάλασε! Εξαιρετική η αίσθηση στις μανέτες και άμεσο φρενάρισμα από οποιαδήποτε ταχύτητα. Τώρα σε ότι αφορά στα commuting καθήκοντα του, τα 195 κιλά του (στεγνού) βάρους, δεν τα νοιώσαμε πουθενά. Οι ελιγμοί ακόμα και σε καταστάσεις πολύ πυκνής κίνησης ήταν εφικτοί, χωρίς να αισθάνεται κανείς ότι ζορίζεται ή  καταβάλει μεγάλο έργο. Ο μόνος περιορισμός, ήταν οι φυσικές διαστάσεις του scooter. Για αυτό άλλωστε δεν μπορεί να γίνει κάτι, σε κάθε περίπτωση πάντως το Xciting-S 400i ABS, είναι ένα δίτροχο που δεν θα σε κάνει να το σκεφτείς διπλά και τριπλά για να κατέβεις στο κέντρο μαζί του, αφού η κίνηση στην πόλη του βγαίνει σαν κάτι απόλυτα φυσικό, εύκολο και απλό.

Με αυτές τις –ομολογουμένως εντυπωσιακές- αρετές, το scooter θέτει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας σε ότι αφορά στην οδηγική συμπεριφορά και όχι μόνο. Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, αυτό θα το αποφανθούμε όταν το παραλάβουμε για την πλήρη δοκιμή του, ωστόσο αυτές οι πρώτες εντυπώσεις ήταν κάτι παραπάνω από θετικές! Το Xciting-S 400i ABS Νοοdoe, μας θύμισε σε πολλά σημεία το AK 550i και αυτό είναι αν μη τι άλλο τίτλος τιμής για ένα GT 400 κ.εκ.! Πριν λοιπόν μπούμε σε διαδικασίες συγκρίσεων, μπορούμε απλά να το κρίνουμε ως μονάδα και ναι, είναι πάρα πολύ καλό, ένα scooter το οποίο θα το προτείναμε ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνεται στην συγκεκριμένη κατηγορία. Πόσο μάλλον όταν η τιμή του στα 6.990 ευρώ (6.690 μετρητοίς) το κάνει πολύ δελεαστικό και σε ένα ευρύτερο πλαίσιο επιλογών.
Κατασκευαστής ΚΥΜCO
Μοντέλο Xciting-S 400i ABS Noodoe
Αντιπρόσωπος Moto Trend SA 
Τιμή 6.990 ευρώ (6.690 μετρητοίς) 
Εγγύση 2 χρόνια
Κινητήρας
Τύπος Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος, SOHC
Χωρητικότητα 400 κ.εκ.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός 
Ανάφλεξη Ψηφιακή 
Εκκίνηση Μίζα
Μετάδοση CVT 
Τελική μετάδοση Ιμάντας 
Πλαίσιο Ατσάλινο από σωλήνες κυκλικής διατομής
Τύπος Τύπου διαμάντι
Μήκος  (mm) 2.190
Πλάτος  (mm) 799
Ύψος  (mm) 1.344 - 1.433 (ανάλογα την θέση της ζελατίνας 
Μεταξόνιο (mm) 1.570
Ύψος σέλας  (mm) 805
Βάρος  (kg) 195 (κενό)
Ρεζερβουάρ  (lt) 12,5
Αναρτήσεις
Μπροστά Συμβατικό ηλεσκοπικό πιρούνι, διάμετρος 41mm, διαδρομή 110mm
Πίσω Δύο μονά αμορτισέρ, προφόρτιση ελατηρίου 
Ελαστικα
Μπροστά 120/70-17
Πίσω 160/60-17
Φρένα
Μπροστά Δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτα με ακτινικής έδρασης δαγκάνες δύο εμβόλων και ABS
Πίσω Δίσκος με δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS
Επιδόσεις εργοστασίου
Ιπποδύναμη (hp / rpm) 36,04/7.500
Ροπή (kgm / rpm) 3,9 / 6.000
XCITING-S-400-02.jpgXCITING-S-400-04.jpgXCITING-S-400-10.jpgXCITING-S-400-09.jpgXCITING-S-400-19.jpgXCITING-S-400-06.jpgXCITING-S-400-17.jpgUntitled-1.jpg
porti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_1.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_2.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_8.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_13.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_4.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_9.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_15.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_14.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_5.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_3.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_12.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_7.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_10.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_6.jpgporti_epafi_kymco_xciting_s_400_kinisi_11.jpg

Νέοι φόροι της Ε.Ε. σε αμερικάνικα εξαρτήματα μοτοσυκλέτας

Ένας ακόμα εμπορικός πόλεμος Ε.Ε. - Η.Π.Α στα σκαριά

Ταξινομήσεις τριμήνου 2019 - Top-15 Παπιών

Δείτε τις επιδόσεις ΟΛΩΝ των παπιών της αγοράς

Νέα κόσμου

Βίντεο - Πώς κουρεύουμε το γκαζόν με 189 άλογα

To Honda Mean Mower V2 σε χλοοκοπτική δράση

Yamaha - Άνοιξε η έκθεση προς τιμή του Jarno Saarinen στο Τόκυο

Φόρος τιμής στο αδικοχαμένο Φινλανδό

Η Polaris στο Iron Man 70.3 στο Costa Navarino

Ένα Ranger 900 για διάσωση και διακομιδή αθλητών από δύσβατα σημεία

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ktm superduke gr 2018 prosfora 2

KTM 1290 SuperDuke GT 2018 - Τώρα σε προσφορά

Για περιορισμένο στοκ μοτοσυκλετών

Honda SH150i 2019 με άτοκες δόσεις στη Moto Petsas

Διαθέσιμα τα φρέσκα χρώματα του 2019

Öhlins - Νέα σειρά αμορτισέρ για Ducati X-Diavel

Η αρχή της βελτίωσης, σε δύο τύπους αμορτισέρ

Michelin Cup Evo & Power Slick Evo με έκπτωση έως 42%

Σημαντική προσφορά από την Wheelcity

Σετ περιποίησης αλυσίδας Ipone

Διατηρήστε τη σαν καινούρια

Νέο συνθετικό λιπαντικό IPONE R4000 RS, από τη Moto Petsas

Κορυφαία απόδοση και προστασία

Η πιο ισχυρή Vespa με την πιο δυνατή προσφορά

Μέχρι 30/6, όλη η γκάμα Vespa GTS 300 HPE με όφελος έως 410 ευρώ

Νέα αγώνων

mx1 touratzidis

Απόφαση ΑΜΟΤΟΕ για τον Γιάννη Τουρατζίδη

Απίστευτοι διάλογοι και υβριστικοί χαρακτηρισμοί στον αγώνα ΜΧ της Χαλκίδας

10η Εντουριάδα Ικαρίας 2019 στην πίστα Motocross στο Πέζι

O καθιερωμένος Hard Scramble αγώνας Εντούρο την Κυριακή 21 Απριλίου 2019 στις 10:30 πμ.

Hellas Rally Raid 2019 - Το Ελληνικό Dakar στη Στερεά Ελλάδα

Με συμμετοχές από 30 χώρες στη 10η επέτειο του αγώνα

Ο Paulo Goncalves στη Hero Motorsports!

Μεταγραφή-βόμβα από την ινδική εταιρεία

TEST - Yamaha TMax DX

Tαξίδι στο Max

TEST - Harley Davidson FXDR 114

Μαγικό Power-Cruiser που γυμνάζει σώμα και χτίζει χαρακτήρα

Νέα αγοράς Αναβάτη

muc off snow foam cleaner motomarket

Καθαριστικός αφρός Muc Off Snow Foam 1Lt

Ουδέτρερο ph & πλούσιο άρωμα μούρου!

Μποτάκι Forma Swift Dry δέρμα

Αδιάβροχο και μοδάτο

Σετ περιποίησης κράνους Ipone

Ολοκληρωμένη φροντίδα εντός και εκτός

Κράνος Bell Qualifier Integrity

Εντυπωσιακό και ιδιαίτερα προσιτό

Μπουφάν Nordcode Square

Ελαφρύ και απαραίτητο

Κράνος κλειστού τύπου Caberg Drift Evo Integra

Σπορ κράνος για τους απαιτητικούς

KTM - Συλλογή PowerWear Offroad 2020

Ντυθείτε πορτοκαλί απ’ την κορυφή ως τα νύχια - και μετά λασπωθείτε

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Στο Paddock 512 για αγορά & test ride Bajaj μοτοσυκλετών

Όλα τα μοντέλα της Bajaj άμεσα διαθέσιμα

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

Χαλάκι Öhlins Racing

Για τους αγώνες, το συνεργείο, το κατάστημα

Γνήσια ανταλλακτικά Husqvarna & Husaberg στo Paddock 512

Η μόνη κάθετη μονάδα Husqvarna στην Αθήνα

Αγώνες

450 tomac win

AMA SX 2019, 15ος αγώνας, Denver (Η.Π.Α.)

Η Kawasaki τα σκούπισε όλα. Ξανά.

WorldSBK 2019, 4ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Όριο στροφών ε; Σκασίλα μου!

MotoGP 2019, 3ος αγώνας, Circuit of the Americas (Η.Π.Α.)

Ο Rins έσπασε το ρόδι κερδίζοντας τον Rossi!