Honda

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 14

Ένα CBR150R με μορφή παπιού

Κείμενο, φωτογραφίες: Κώστας Γκαζής

Μετά την πρώτη επαφή με το SYM VF185, σειρά έχει το Honda GTR 150 Supra το οποίο βρίσκεται στα χέρια μας για πλήρη δοκιμή, την οποία θα διαβάσετε λίαν σύντομα. Μέχρι τότε ας δούμε τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μας από τις πρώτες 2 μέρες επαφής με το GTR. 

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 9

Κυρίαρχη εντύπωση; Ένα δυνατό, σβέλτο και δεμένο δίκυκλο που θολώνει τα όρια μεταξύ παπιών και μοτοσυκλετών. Το design του είναι αιχμηρό, με κοστούμι που περιλαμβάνει καρίνα, ενώ ανασηκωμένη είναι η ουρά. Η σέλα είναι 2 επιπέδων, ώστε να εντείνεται το look σπορ μοτοσυκλέτας. Η κατηφορική κλίση του μεριδίου του αναβάτη σε σπρώχνει με το "έτσι θέλω" μπροστά-μπροστά, όπου είναι αρκετά σκληρή. Τι σημαίνει τώρα το SATU HATI στην ουρά, φράση που βλέπουμε και στις μοτοσυκλέτες του HRC στο MotoGP; Στα ινδονησιακά "One Heart", μία καρδιά δηλαδή, φράση που συμβολίζει την ενότητα, και την ομάδα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το GTR κατασκευάζεται στην Ινδονησία. 

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 17

Το μπροστινό μέρος διαθέτει προβολέα στο τιμόνι, και DRL φώτα στο κάτω μέρος της μάσκας.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 13

Κι εδώ, όπως και με το VF, έχουμε κινητήρα μοτοσυκλέτας που προέρχεται από το CBR150 με επίσημη απόδοση 15,1hp/9.000rpm, με 6 σχέσεις και συμπλέκτη (πούπουλο). Ξεχνάμε λοιπόν την ασύγκριτη ευκολία χρήσης των παραδοσιακών παπιών με το ημί-αυτόματο κιβώτιο, κερδίζουμε όμως επιδόσεις που τα "παλαιάς κοπής παπιά" ούτε που ονειρευόταν. Για τους φαν της τελικής ταχύτητας, ο κόφτης επεμβαίνει στα 145 αναγραφόμενα στο κοντέρ χλμ/ώρα. Μικρό μειονέκτημα, τα σταθερά μαρσπιέ, που αντίθετα με τα σπαστά του VF (και με τα μαρσπιέ όλων των μοτοσυκλετών) όταν βρουν στην άσφαλτο υπάρχει κίνδυνος να σηκώσουν τον πίσω τροχό -μιλάμε πάντα για οριακές καταστάσεις. Παρόλα αυτά, υπάρχουν σπαστά μαρσπιέ στην αγορά που θα δώσουν έξτρα αγωνιάρικο αέρα και αντίστοιχες δυνατότητες στο όριο στο GTR.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 6

Και υγρόψυκτος φυσικά ο ψεκαστός κινητήρας, και όμορφο το logo GTR 150 πάνω στο ψυγείο.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 1

Παπί δεν θυμίζει στο ελάχιστο το τελικό της εξάτμισης, αντίθετα φέρνει στο νου σπορ μοτοσυκλέτα -το ίδιο συμβαίνει και με το φαρδύ πίσω ελαστικό 120/70-17. Πολύ όμορφα και ποιοτικά τα μαρσπιέ συνεπιβάτη -που δεν διαθέτουν ελαστικά παρεμβύσματα.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 8

Πανέμορφα τα όργανα, με το στροφόμετρο σε πρώτο πλάνο, και το κόκκινο στις 10.000rpm (περίπου 132-134 χλμ/ώρα με 6η). Έχουμε και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, όμως κατά τα άλλα η οθόνη είναι σπαρτιάτικη σε ενδείξεις. Δείκτης καυσίμου, κοντέρ, ολικός και μερικός χιλιομετρητής. Όχι, δεν υπάρχει ούτε ρολόι.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 15

Ιδού και η εμφάνιση των οργάνων το βράδυ. Πορτοκαλο-κόκκινη η οθόνη, φωτιζόμενη η βελόνα του στροφόμετρου.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 12

Σφιχτό σε αποσβέσεις το πιρούνι, αρκετά πιο σφιχτό το πίσω αμορτισέρ -σε βαθμό που σε κάνει να "σκανάρεις" καλά τον δρόμο για λακκούβες. 

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 7

Αντίθετα με το VF185 που έχει ABS μόνο στον μπροστινό τροχό, το GTR έχει δικάναλο ABS που επεμβαίνει και πίσω. 

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 5

Λιτοί οι διακόπτες στο αριστερό γκριπ και σχετικά παλαιάς κοπής, με κόρνα, φλας, μεσαία και μεγάλη σκάλα φώτων.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 4

Κι αν είπαμε λιτοί οι διακόπτες για το αριστερό γκριπ, τότε τι να πούμε για το δεξί, στο οποίο βρίσκουμε μόνο το κουμπί της μίζας.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 16

Χάρη στο PowerHouse Engineering, πλέον έχουμε και συγκεκριμένη εικόνα για την εντυπωσιακή -όσον αφορά τα μέχρι πρότινος παπιά που είχαμε στην ελληνική αγορά- ιπποδύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό. Σύντομα βίντεο, ήχος, νούμερα και καμπύλη, και σύγκριση με την ιπποδύναμη του πρώην βασιλιά Crypton-X 135, σε άρθρο που θα ακολουθήσει.

honda supra 150 gtr bikeit proti epafi 2

Στρίψαμε, γκαζώσαμε, τελικιάσαμε, και κινηθήκαμε τόσο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όσο και σε ορεινές διαδρομές, αλλά και και στην πόλη τόσο σε μποτιλιάρισμα, όσο και σε πιο χαλαρή κίνηση. Και είμαστε μόνο στην αρχή. Το Honda GTR συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει ευχάριστα, και να μας γεμίζει με την μαγική ηρεμία πνεύματος που χαρακτηρίζει και τα υπόλοιπα δίκυκλα της φίρμας. Δεν σε βάζει στην πρίζα, ούτε σε ξενερώνει. Παραμένει ουδέτερο, για να σε αφήσει να επιλέξεις ΕΣΥ τον ρυθμό που θα κινηθείς, αναλόγως των περιστάσεων και των ορέξεων.

Σύντομα περισσότερα!

honda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-15.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-14.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-17.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-16.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-1.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-10.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-8.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-5.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-3.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-12.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-2.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-4.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-11.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-9.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-13.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-7.jpghonda-supra-150-gtr-bikeit-proti-epafi-6.jpg

Ταξινομήσεις διμήνου 2019 - TOP-15 Παπιών

Μάχη στήθος με στήθος μεταξύ των 2 πρώτων

Νέα κόσμου

Meteo & Αnytime – Δείτε τον καιρό στο οδικό δίκτυο της χώρας

Μια νέα υπηρεσία για τα καιρικά φαινόμενα που θα συναντήσετε καθ’ οδόν

Volvo – Αυτόματη ακινητοποίηση σε περίπτωση απερίσκεπτης οδήγησης!

Ένα σύστημα ασφαλείας για τις ευπαθείς ομάδες

Jason Momoa: Επίσκεψη στο εργοστάσιο της Harley-Davidson - Video

O Kal Drogo / Aquaman έχει μεγάλη τρέλα με τις μοτοσυκλέτες και φαίνεται

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

IPONE προϊόντα περιποίησης μοτό στη Moto Petsas

Κιτ ομορφιάς για την καλή σου

Benelli TRK251: Ήρθε στην Ελλάδα, μάθαμε την τιμή του

Και ακούμε για πρώτη φορά τον ήχο του

Ducati Multistrada 950 - Για 2 ημέρες ακόμη με έκπτωση 1.700€!

Ισχύει μέχρι και τις 20 Μαρτίου 2019

Λιπαντικό κινητήρα Ipone Red Bull Stroke 4 Racing

100% Συνθετικό για αγωνιστική χρήση

Καθαριστικό μοτοσυκλέτας Ipone Moto Wash

Κατάλληλο για όλες τις επιφάνειες

Bridgestone Battlax AdventureCross Scrambler AX41S

Με έκπτωση έως 25% στην Wheelcity

Νέα αγώνων

gasgas endurogp 800

H GasGas παρουσιάζει την ομάδα της για το EnduroGP

Με τρεις έμπειρους αναβάτες στη μάχη του τίτλου

BMW Motorrad Race Trophy: Αγωνίζεσαι με BMW και επιβραβεύεσαι

Το πρόγραμμα τρέχει για 6η συνεχή χρονιά

H FIM ανακοινώνει ηλεκτρικό Παγκόσμιο Κύπελλο Enduro

Νέος θεσμός, ξεκινά από το καλοκαίρι του 2019

TEST - Vespa Elettrica 2019

Η νέα τάση της μόδας είναι... υψηλή

Νέα αγοράς Αναβάτη

hebo winter climate gantia

Γάντια Hebo Winter Climate

Softshell και παντός καιρού

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Ηλεκτρικό scooter NIU M+ σε προσιτή τιμή

Από την ελληνική αντιπροσωπεία MUVUS

Ελαφριά γάντια Fovos Neoprene

Ελαφριά γάντια για τα δύσκολα

Κάλτσες off road Forma FORX430

Ποιότητα και εκτός δρόμου

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

Κράνος κλειστού τύπου Pilot Snake

Με εντυπωσιακά γραφικά

Μοναδικές παροχές για service Piaggio και Vespa στο Moto Petsas

Εγγυημένη φροντίδα, δίκυκλο αντικατάστασης και πολλά άλλα

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Αγώνες

mx1 touratzidis

Π.Π. ΜΧ 2019, 2ος αγώνας, Άργος

Θρίαμβος Yamaha με Τουρατζίδη και Ανδρέου

AMA SX 2019, 11ος αγώνας, Indianapolis (ΗΠΑ)

Γέμισε το βάθρο ΚΤΜ, αμφίρροπη η μάχη του τίτλου

WorldSBK 2019, 2ος αγώνας, Buriram (Ταϊλάνδη)

Ο Rea βρήκε τον δάσκαλό του και αυτός λέγεται Bautista

Έντονος συναγωνισμός με τα νέα ελαστικά της Michelin στον αγώνα του Κατάρ

Ο εναρκτήριος αγώνας MotoGP 2019 όπως τον έζησε η Michelin