Honda

honda sh300i 2018 test bikeit

Αστικός πύραυλος με ανάλογο χρώμα!

Του Θοδωρή Ξύδη

Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

“Air Force Grey” ονομάζεται η νέα χρωματική έκδοση του SΗ300i, του απόλυτου πολεμικού εργαλείου της Honda για την μάχη της καθημερινότητας στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Το scooter της ιαπωνικής εταιρίας βρέθηκε στα χέρια μας για αυτόν ακριβώς το λόγο θυμίζοντάς μας ξανά γιατί αποτελεί ένα από τα κορυφαία scooters της κατηγορίας του σε αυτά τα κυβικά.

honda sh300i 2018 test bikeit 1

Με την μεγάλη ανανέωση του SH300i να πραγματοποιείται από τη Honda πριν από δύο περίπου χρόνια, η υπάρχουσα γενιά του SH300i εξακολουθεί να παρουσιάζεται μοντέρνα σχεδιαστικά έναντι του ολοένα αυξανόμενου και σκληρότερου ανταγωνισμού. Όπως και με όλα τα SH, έτσι και με το κορυφαίο μοντέλο της σειράς, η προσέγγιση της Honda τείνει προς το πιο σοβαρό και διαχρονικό με το family look να παραμένει έντονο ακόμη και αν δίπλα στο νέο 300άρι SH βάλεις το προηγούμενο μοντέλο.

honda sh300i 2018 test bikeit 6

Το νέο χρώμα φυσικά είναι ο λόγος που το scooter της Honda βρέθηκε ξανά στα χέρια μας. Σε απόχρωση που θυμίζει όντως το εκείνο το γκρι που χρησιμοποιείται στα πολεμικά αεροπλάνα, το SH300i δηλώνει άμεσα την διάθεσή του απέναντι στους ασφυχτικά γεμάτους δρόμους της πόλης. Ένα χρώμα που θα φανεί σίγουρα ελκυστικό στο αντρικό κοινό αν και αυτά τα χρώματα τώρα τελευταία βρίσκουν απήχηση και στα δύο φύλα. Συνοδεία του χρώματος είναι η κλασικά υψηλή ποιότητα κατασκευής του SH300i που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα στους τομείς της συναρμογής, της ποιότητας των πλαστικών και της βαφής, αλλά και της συναρμολόγησης.

honda sh300i 2018 test bikeit 17

Το SΗ300i φέρει μία από τις πλέον φιλικές θέσεις οδήγησης στην κατηγορία ικανή να φιλοξενήσει με άνεση πολλούς και διαφορετικούς σωματότυπους. Το σχετικά στενό τιμόνι που αποφεύγει με άνεση τους καθρέπτες των αυτοκινήτων έρχεται με φυσικό τρόπο στα χέρια του αναβάτη, ενώ η μακριά σέλα φέρει αφρώδες πολύ καλής ποιότητας που δεν χάνει εύκολα το σχήμα του αλλά και ποιοτική επένδυση που αποτρέπει τα άσκοπα γλιστρήματα του αναβάτη στο δυνατό φρενάρισμα. Ο πίνακας πληροφοριών με τον όμορφο φωτισμό το βράδι είναι κλασικής αισθητικής με αναλογικές ενδείξεις για την ταχύτητα, την βενζίνη και την θερμοκρασία του κινητήρα. Η μικρή LCD οθόνη πληροφοριών που συμπληρώνει την εικόνα είναι ευδιάκριτη και μεταξύ άλλων πληροφορεί για την ώρα και την μέση κατανάλωση, ενώ φέρει και μερικούς χιλιομετρητές.

honda sh300i 2018 test bikeit 18

Το SH300i, από την τελευταία ανανέωσή του και μετά, φέρει μεγάλο χώρο για αντικείμενα κάτω από τη σέλα, ένα σημείο που ήταν ουσιαστικά και η αχίλλειος πτέρνα των παλιότερων εκδόσεών του. Πλέον αυτό το μειονέκτημα ανήκει στο παρελθόν αφού κάτω από τη σέλα θα χωρέσετε με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου, σχεδόν ανεξάρτητα από το μέγεθος αλλά και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του. Επιπλέον χώρο θα βρείτε στο μεγάλο top case, ενώ για μικροπράγματα, ιδιαίτερα χρήσιμο θα φανεί το ντουλαπάκι της ποδιάς. Με άνεση θα κάτσει και ένας μεγαλόσωμος συνεπιβάτης στο μερίδιο της σέλας που του αναλογεί με τα πόδια να πέφτουν με φυσικό τρόπο στα μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

honda sh300i 2018 test bikeit 1

Το SH300i πατά πάνω σε πολύ γερές βάσεις που ακούν στην τριάδα πλαίσιο-αναρτήσεις, κινητήρας και φρένα. Το υγρόψυκτο μοτέρ των 278 κ.εκ. παρουσιάζεται δυνατό και πολύ ήσυχο σε λειτουργία, σε βαθμό μάλιστα που να θυμίζει μοτέρ μικρότερου κυβισμού. Συνεργάζεται με ένα άψογο σε απόδοση CVT κιβώτιο που λειτουργεί άμεσα στις εντολές του δεξιού γκριπ και σας επιτρέπει να εκτελείτε ελιγμούς ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα με χειρουργική ακρίβεια. Για αυτό βέβαια τον πρώτο λόγο έχει το ζύγισμα του στιβαρού πλαίσιο με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του να ακροβατούν με επιτυχία μεταξύ της ευελιξίας και της σταθερότητας. Κερασάκι στην τούρτα η απόδοση του συστήματος πέδησης το οποίο σταματά αποφασιστικά το SΗ300i με την ανάλογη δύναμη βέβαια στη μανέτα, με κύριο χαρακτηριστικό τον γραμμικό τρόπο που ξεδιπλώνεται η δύναμή του. Μπορεί να πάσχει λίγο σε αίσθηση αυτό όμως δεν πρόκειται να ενοχλήσει ουσιαστικά σε καμία περίπτωση με το ABS να λειτουργεί σε αγαστή συνεργασία με τα δισκόφρενά κάνοντας την επέμβασή του μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά.

honda sh300i 2018 test bikeit 2

Το SH300i καταφέρνει και σου λύνει τα χέρια στην καθημερινότητα ενώ παράλληλα έχει και αυτό το ιδιαίτερο γνώρισμα της σειράς SH, να προσαρμόζεται δηλαδή στα γούστα και τις επιθυμίες σου. Θέλεις να πηγαίνεις χαλαρά στο κέντρο της πόλης απολαμβάνοντας τη βόλτα σου; Κανένα πρόβλημα. Το ήσυχο και ιδιαίτερα πολιτισμένο SH θα σε ακολουθήσει χωρίς πολλά-πολλά με τις αναρτήσεις να φιλτράρουν παράλληλα με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τόσο το πιρούνι όσο και τα αμορτισέρ τείνουν προς το σφιχτό αλλά η γραμμική λειτουργία και των δύο προσφέρει ταυτόχρονα και αύτη την υψηλή ποιότητα κύλισης που ψάχνει ο αναβάτης στην καθημερινότητά του.

honda sh300i 2018 test bikeit 10

Από την άλλη το SH300i μπορεί πολύ εύκολα να δείξει τις περγαμηνές του ως αστικό όπλο, αρκεί να το ζητήσει ο αναβάτης του. Έχεις αργήσει στο ραντεβού και όλοι οι δρόμοι μοιάζουν με ένα απέραντο πάρκινγκ; Το SH300i σου κλείνει πονηρά το μάτι και ξεκινά τις… χαμηλές πτήσεις! Έχει μικρό πλάτος και αυτό του επιτρέπει να περνά με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, βρίσκοντας συνήθως εμπόδιο μόνο εκεί που θα βρουν και τα παπιά. Από την άλλη, όλες οι μανούβρες θα γίνουν χωρίς κανένα ίχνος κόπωσης από πλευράς αναβάτη, αφού το εξαιρετικά ζυγισμένο πλαίσιο επιτρέπει την άμεση αλλαγή κατεύθυνσης με δυσανάλογα μικρή προσπάθεια από αυτόν που βρίσκεται στη σέλα. Είναι και το στενό τιμόνι που κόβει πάρα πολύ και βοηθά τα μέγιστα στις μανούβρες. Στην καθημερινότητα βοηθά παράλληλα και το ασύρματο σύστημα ενεργοποίησης του SH300i. Το κλειδί μένει πάντα στην τσέπη αφού στη κλασική θέση του κεντρικού διακόπτη θα βρείτε απλά ένα περιστρεφόμενο κουμπί , από το οποίο ελέγχεται και το κουμπί της σέλας που βρίσκεται δίπλα του.

Με τον δυνατό του, σχεδόν, 300άρη κινητήρα το scooter της Honda, μπορεί να βγει με αξιώσεις και εκτός των τειχών της πόλης. Αν επιλέξετε τον αυτοκινητόδρομο για την κίνησή σας και έχετε βλέψεις για πραγματικά μεγάλη απόσταση, το SH300i δεν πρόκειται να πει όχι ούτε και εδώ. Βέβαια καλό θα ήταν να εφοδιαστείτε με την μεγάλη ζελατίνα που προσφέρει η Honda που συνδυάζεται και με διάφανες χούφτες για ολοκληρωμένη προστασία από τον αέρα. Ωστόσο και χωρίς αυτή δεν θα δυσκολευτείτε να διατηρήσετε ταχύτητες της τάξης των 120 χλμ./ώρα, ακόμη και αν στη σέλα βρίσκονται δύο άτομα.

honda sh300i 2018 test bikeit 16

Τα πράγματα έχουν σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον φυσικά αν αποφασίσετε να κινηθείτε στον επαρχιακό. Η φήμη που συνοδεύει το SH μέχρι και σήμερα ως φονιά μοτοσυκλετών μόνο φήμη δεν είναι! Η συμπεριφορά του scooter της ιαπωνικής εταιρίας είναι υποδειγματική και θα κάνει τον αναβάτη του να νιώσει άνετα ακόμη και υπό πίεση. Αντιδρά πάντα προοδευτικά, δεν παρουσιάζει ελαστικότητες που μπορεί να σας αποθαρρύνουν και παίρνει με άνεση μεγάλες κλίσεις που θα περιοριστούν μόνο από την κατάσταση του δρόμου και των ελαστικών σας. Όπως ακριβώς και με μία –καλή- μοτοσυκλέτα δηλαδή!

honda sh300i 2018 test bikeit 3

H Honda εξελίσσει το μεγάλο SH εδώ και πάρα πολλά χρόνια, άλλοτε πολύ και άλλοτε λίγο, με στόχο πάντα την κορυφή της κατηγορίας και ακούγοντας τις ενστάσεις των πελατών της. Το 300άρι βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων μοντέλων της κατηγορίας στα scooter με 16ρηδες τροχούς και επίπεδη ποδιά. Φέρει δυνατό και προηγμένο κινητήρα, keyless σύστημα εκκίνησης, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και ιδιαίτερα φιλικό χαρακτήρα με συμπεριφορά που ξεφεύγει από τα στενά όρια των scooters. Ανάλογα υψηλή βέβαια είναι και η τιμή του στα 5.630 ευρώ, ωστόσο δεν είναι και κάτι που έχει επηρεάσει τις πωλήσεις του στις ευρωπαϊκές αγοράς όντας ένα από τα best sellers της Γηραιάς Ηπείρου. Το νέο “πολεμικό” του χρώμα είναι ένα καλός λόγος για να το γνωρίσετε καλύτερα.

honda_sh300i_2018_test_bikeit_12.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_9.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_8.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_1.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_15.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_6.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_14.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_11.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_4.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_3.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_16.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_7.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_19.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_2.JPGhonda-sh300i-2018-test-bikeit.jpghonda_sh300i_2018_test_bikeit_18.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_13.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_10.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_17.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_5.JPG

honda_sh300i_2018_test_bikeit_12.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_9.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_8.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_1.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_15.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_6.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_14.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_11.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_4.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_3.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_20.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_16.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_7.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_19.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_2.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_18.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_13.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_10.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_17.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_5.JPG

honda_sh300i_2018_test_bikeit_1.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_6.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_4.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_3.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_7.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_2.JPGhonda_sh300i_2018_test_bikeit_5.JPG

Κατασκευαστής Honda
Μοντέλο SH300i
Αντιπρόσωπος Αφοί Σαρακάκοι ΑΕΜΒΕ
Τιμή 5.630 ευρώ
Εγγύηση 2 χρόνια
   
Κινητήρας  
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, OHC, 4β/Κ
Κυβισμός (cc) 279,1
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 72x68,5
Συμπίεση (:1)  10,5
Τροφοδοσία  Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σύστημα εξαγωγής  1 σε  1
Λίπανση  υγρό κάρτερ αντλία λαδιού
Εκκίνηση  Μίζα
Συμπλέκτης   
Μετάδοση CVT κιβώτιο
   
Πλαίσιο  
Τύπος   Ατσάλινο σωληνωτό 
Κάστερ (°)  27,3
Ίχνος (mm) 98
Μεταξόνιο (mm) 1.438
Ύψος σέλας (mm) 805
Μήκος (mm) 2.131
Πλάτος (mm) 730
Ύψος (mm) 1.193
Απόσταση εδάφους (mm) 130
Βάρος (kg)   169
Ρεζερβουάρ (lt)  9
   
Αναρτήσεις  
Μπροστά Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 35mm, διαδρομή τροχού 102 mm
Πίσω  Δύο αμορτισέρ, διαδρομή τροχού 102 mm, προφόρτιση ελατηρίου
   
Ελαστικά  
Μπροστά 110/70-16''
Πίσω  130/70-16''
   
Φρένα  
Μπροστά Δίσκος διαμέτρου 256mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS
Φρένα Δίσκος διαμέτρου 256mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS
   
Εξοπλισμός  
  ταχύμετρο, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, δείκτης θερμοκρασίας, καυσίμου, ενδείξεις ψεκασμού, μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης, ώρας, φώτων, φλας, λαδιού, ψεκασμού, ABS,
   
Επιδόσεις  
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm)  25,5/7.500
Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm)  2,6/5.000

Ρεπορτάζ: Αποστολή Honda CB500X - CB500F 2019 στην Τενερίφη

Πολλές αλλαγές και fine tuning για τα δημοφιλή μεσαία Honda

Εξαρθρώθηκε σπείρα κλεφτών μοτοσυκλετών στην Αττική

Συνελήφθησαν 4 ανήλικοι δράστες, εξιχνιάστηκαν 27 κλοπές καταστημάτων, ΙΧ &…

Νέα κόσμου

Yamaha LMW future

Υamaha – Το πλάνο των μελλοντικών τρίτροχων μοντέλων

Προσθήκη – έκπληξη στη ήδη γνωστή γκάμα!

Υamaha Power Tuner App – Γίνεσαι “μηχανικάρα” μέσω εφαρμογής!

Περίπλοκες ρυθμίσεις εύκολα, γρήγορα και απλά

Αερόσακος-κουκούλι με εκτινασσόμενο κάθισμα

Ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο επιστρέφει

Bull Dock GT-M 1230R

Ήταν κάποτε ένα Kawasaki Z1-R

Έρχεται το Benelli TRK251

Αναμένεται την Άνοιξη στα μέρη μας

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

yamaha mivv eksatmisi wheelcity

Εξατμίσεις Mivv για Yamaha  με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Wheel City: Ετοιμοπαράδοτα Michelin για τα νέα παπιά

Οι επιδόσεις θέλουν και σωστή υπόδηση

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Νέα αγώνων

02381 r1 ambience full

To WorldSBK 2019 ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο

Αρχή με την παραδοσιακή ομαδική φωτογραφία

Βίντεο – Repsol Honda MotoGP behind the scenes

Η φωτογράφηση της φωτογράφησης της ομάδας

WorldSBK - 15 από τις 19 μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν φρένα Brembo!

Το 80% των αγωνιζομένων φρενάρουν με την ιταλική φίρμα

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

TEST – ΒΜW C400X 2019

O “Bαυαρικός” τρόπος

Νέα αγοράς Αναβάτη

IMG 20190219 102348

Tο νέο Honda GTR150 έφτασε στη Moto Petsas

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις

Γάντια Fovos Windproof

Μέγιστη άνεση κάθε μέρα

Στολές Hebo για Enduro και Motocross

Η νέα σειρά της Ισπανικής εταιρείας

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou