Yamaha

 

Range Shot 2 web

Η τρίτη της σειράς

 

 

Του Τάκη Μανιάτη

Η νέα Tracer 700 είναι για την Yamaha η δική της οπτική για την κατηγορία Sport Touring. Μία μοτοσυκλέτα που σύμφωνα με την Yamaha εστιάζει στον αναβάτη που ψάχνει αδρεναλίνη σε μία πολύπλευρη μοτοσυκλέτα με κληρονομιά.


Αυτά τα τρία χαρακτηριστικά συνδυάζονται άριστα στην νέα Tracer 700 η οποία βασίζεται σε ένα μοντέλο που έχει την αδρεναλίνη ως κυρίαρχο στοιχείο, και την έχει μεταδόσει και σε ένα άλλο χαρακτηριστικό μοντέλο της γκάμας. Αναφερόμαστε στο MT-07 φυσικά, το οποίο έχει δώσει ζωή στο XSR700, και τώρα κάνει το ίδιο, με το Tracer.
Η γκάμα των Tracer που απέκτησε πρόσφατα το δεύτερο μικρότερο αδελφάκι της, προσφέρει μία ελαφριά, εύχρηστη και με δυνατότητες τουρισμού μοτοσυκλέτα, ικανή να καλύψει κάθε απαίτηση του σύγχρονου μοτοσυκλετιστή.

Είναι σχεδιασμένη ώστε να δώσει στους αναβάτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον δικό τους δίτροχο κόσμο, και σύμφωνα με την Yamaha, στοχεύει τόσο στους νέους αναβάτες με την ελαφριά αίσθηση και την ευχρηστία, όσο και στους παλιούς, με την πολύπλευρη προσωπικότητα και τις sport διαθέσεις.
Το νέο Tracer 700 είναι μία μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε ως project στην Ευρώπη όπου και σχεδιάστηκε, σε συνεργασία με ομάδες απ' όλο τον κόσμο. Το τμήμα εξέλιξης βρίσκεται στην Ιταλία, ενώ η κατασκευή του γίνεται στο εργοστάσιο της MBK (το πρώην εργοστάσιο της Motobecane, όπου κατασκευάζεται και το XT), με πράγματα που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία - και πλήρη υποστήριξη από τους Ιάπωνες.

Ο δικύλινδρος κινητήρας του MT-07 με την κωδική ονομασία CP2 (Cross Plane), που δηλώνει και τον στρόφαλο 270 μοιρών, χωρητικότητας 689 κυβικών εκατοστών, έχει ήδη κατασκευαστεί σε 95.000 μονάδες και τοποθετηθεί σε δύο μοτοσυκλέτες (2014 - MT-07 και 2015 - XSR700), με την τρίτη να είναι το Tracer φέτος. Αυτό σημαίνει ουσιαστικά χαμηλότερο κόστος στην κατασκευή αλλά και στην τελική τιμή του προϊόντος, που ενδιαφέρει και τον πελάτη.


Αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000σ.α.λ. και ροπή 6,8 χιλιόγραμμα στις 6.500σ.α.λ., με την συμπίεση να παραμένει ίδια, στο 11,5:1. Είναι ικανή να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας A2 αν παραγγελθεί με 35Kw, για όσους αναβάτες διαθέτουν τέτοιο δίπλωμα.
Ο κινητήρας καλύπτει προδιαγραφές Euro4 μιας και διαθέτει καταλύτη, θήρα OBD 1 κάτω από τη σέλα για σύνδεση σε μηχάνημα ανάλυσης, δοχείο αναθυμιάσεων καυσίμου, αλλά και φιλτροκούτι με μονό σωλήνα εισαγωγής αέρα. Για τις ανάγκες του Tracer 700 έχει αλλάξει η διάμετρος του σωλήνα εισαγωγής αέρα και έχει προγραμματιστεί εκ νέου ο χάρτης της ηλεκτρονικής ανάφλεξης.

Το πλαίσιο έχει παραμείνει ίδιο και είναι πανάλαφρο, αφού ζυγίζει μόλις 16 κιλά, ενώ υπάρχει διαφορετικό υποπλαίσιο το οποίο δέχεται και πλαϊνές βαλίτσες. Οι αναρτήσεις παραμένουν ίδιες σε σχεδίαση, απλές, χωρίς ρυθμίσεις, ενώ μόνο στο αμορτισέρ υπάρχει προφόρτιση ελατηρίου.
Στο μπροστινό σύστημα παρέμεινε ίδια η διαδρομή με το MT-07, 130 χιλιοστών με νέα ελατήρια και εσωτερικές ρυθμίσεις. Στο αμορτισέρ, προστέθηκαν 12 χιλιοστά διαδρομής, και έφτασε στα 142mm, διατηρώντας την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία και νέες εσωτερικές ρυθμίσεις. Νέος είναι και ο μοχλισμός του αμορτισέρ.

Στην προσπάθεια για αλλαγή της φιλοσοφίας οδήγησης του Tracer 700, η Yamaha κατασκεύασε νέο μακρύτερο ψαλίδι κατά 50 χιλιοστά, για σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και στην τουριστική χρήση, υπό φορτία.

Τροχοί και φρένα μετακόμισαν αυτούσια από το MT-07 διατηρώντας τις "ασφάλτινες" διαστάσεις 120/70 και 180/55 σε τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά της Michelin, Pilot Road 4. Άρα όποια έννοια adventure στην περίπτωση τροχού 19 ή 21 ιντσών μπροστά, φεύγει αμέσως από το μυαλό, και επικρατεί αμέσως η τοποθέτηση της Yamaha, που κατατάσσει την Tracer δίκαια στην κατηγορία Sport Touring.
Τα φρένα έρχονται και αυτά από το MT-07 και αφορούν δίσκους διαμέτρου 282mm με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά και δίσκο διαμέτρου 245 με ένα έμβολο για πίσω.


Οι τεχνικές αλλαγές σταματούν εδώ, σε σχέση με το MT-07. Έχουμε όμως σημαντικές αλλαγές στο στυλ της μοτοσυκλέτας, ώστε να γίνει Sport Touring, από naked.
Το ρεζερβουάρ είναι νέο, μεγαλύτερο, με χωρητικότητα 17 λίτρων, για αυξημένη αυτονομία και διαθέτει ελαστικό παρέμβασμα σε κάθε πλευρά του για τα πόδια, η σέλα είναι ενιαία με του συνεπιβάτη και ψηλότερη, στα 835 χιλιοστά, τα μαρσπιέ ''τουριστικά'', όπως τα ονομάζει η Yamaha, ενώ υπάρχουν και νέες αλουμινένιες χειρολαβές συνεπιβάτη.

Η θέση οδήγησης είναι νέα για όρθια στάση σώματος, με το νέο στενό τιμόνι να διαθέτει μπάρα για τοποθέτηση αξεσουάρ, και ψηλές βάσεις για το νέο απαιτούμενο ύψος. Το νέο fering διαθέτει ρυθμιζόμενη καθ' ύψος ζελατίνα σε 28 σημεία μέσα στα 80 χιλιοστά διαδρομής, τα οποία επηρεάζουν κατά 64 χιλιοστά το ύψος σε κάθετη μέτρηση. Οι αεραγωγοί του fering είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε, ο αριστερός να ψύχει τον ανορθωτή και τον ρυθμιστή τάσης, και ο δεξιός, την ηλεκτρονική ανάφλεξη ECU, και την μονάδα του ABS, που βρίσκονται τοποθετημένα εκεί.
Οι προβολείς διαθέτουν λάμπες H7 αλλά και LED φώτα ημέρας.

Για την τουριστική χρήση, σχεδιάστηκαν ειδικά τρία διαφορετικά tank bag, ένα για μικρό για sport οδήγηση, ένα μεσαίο για την πόλη, και ένα μεγάλο για ταξίδι.
Σχεδιάστηκε αλουμινένια βάση για κεντρική βαλίτσα Top Case, αλλά και βαλίτσα χωρητικότητας 39 λίτρων, αλλά και πλαστικές πλαϊνές βαλίτσες όπως και ημίσκληρες πλαϊνές βαλίτσες. Τοποθετούνται αμφότερες στις βάσεις που διαθέτει ήδη η μοτοσυκλέτα.
Ένα μικρό τσαντάκι μπορεί να τοποθετηθεί στην μπάρα του τιμονιού.


Για την τουριστική πλευρά, σχεδιάστηκαν ψηλότερη ζελατίνα, πιο άνετη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, αλλά και θερμαινόμενη σέλα, πρίζα 12V, προβολάκια ομίχλης, αλλά και διάφορα προστατευτικά: Αλουμινένια ποδιά, επέκταση πλαϊνού stand, πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ, κάγκελα προστασίας κινητήρα, αλουμινένια γρύλια κινητήρα.
Για την sport πλευρά, σχεδιάστηκε μία εξάτμιση από την Akrapovic, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αναβάτη, ρυθμιζόμενες μανέτες, LED φλας, αλουμινένια βάση πινακίδας, αλουμινένιο προστατευτικό αλυσίδας.
Συνολικά, τα κιλά του Tracer 700 έμειναν κάτω από τα 200, "γράφοντας" στην ζυγαριά το νούμερο των 196 κιλών, χωρίς υγρά.
Η Yamaha κατάφερε και σχεδίασε μία μικρών διαστάσεων τουριστική μοτοσυκλέτα με sport χαρακτήρα και αυξημένο χώρο για τα πόδια, σε σχέση με το MT-07.
Θα παραχθεί σε τρεις χρωματισμούς, κόκκινο Radical Red, μαύρο mat Tech Black και μπλε, Yamaha Blue.

2016_YAM_MT07TR_EU_DPBM13_STU_005_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STU_001_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STU_002_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_DPBM13_STU_001_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_DPBM13_STU_002_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_MDNM6_STU_005_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STU_005_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_MDNM6_STU_002_03-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_MDNM6_STU_001_03-web.jpg

2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_018-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_004-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_009-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_002-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_010-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_011-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_020-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_008-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_005-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_014-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_015-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_001-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_012-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_007-web.jpg2016_YAM__MT07TR__EU_RMB_DET_016-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_006-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_019-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_003-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_DET_013-web.jpg

IMG_5582-web.jpgRange_Shot_4-web.jpgIMG_5576-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_003-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_005-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_004-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_006-web.jpgIMG_5324-web.jpgRange_Shot_3-web.jpgIMG_4691-web.jpgRange_Shot_2-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_010-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_007-web.jpgRange_Shot_1-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_011-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_002-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_008-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_009-web.jpg2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_001-web.jpg

IMG_4640-web.jpgIMG_4689-web.jpgIMG_4609-web.jpgIMG_4680-web.jpgIMG_4645-web.jpgIMG_4634-web.jpgIMG_4601-web.jpgIMG_4649-web.jpgIMG_4672-web.jpgIMG_4598-web.jpgIMG_4652-web.jpgIMG_4659-web.jpg

Ρεπορτάζ - Naxos Adventure Rally 2019

Ήλιος, βουνό, θάλασσα και η... μηχανή μου!

Νέα κόσμου

ViewonthewaytoDarjeelingbymotorbike RoyalEnfieldHimalayanABS2018

H Noraly πούλησε τα πάντα και γυρνά τον κόσμο με ένα Royal Enfield Himalayan

16,000 χιλιόμετρα και 7 χώρες αργότερα, είναι μόλις στην αρχή

Δημοπρασία αγωνιστικού Yamaha YZF-R7 του Jean-Philippe Ruggia!

Σπάνιο παράδειγμα του πολυπόθητου μοντέλου, σε αγωνιστική έκδοση

Triumph: The Ultimate Ride

Το Test Ride Event της χρονιάς έρχεται στο Λαύριο την Κυριακή 21 Απριλίου!

H Harley-Davidson παρουσιάζει το Harley On Tour 2019

23 μοντέλα 2019 σε περιμένουν για test ride

Ducati Athens - Season Opening 2019

Δες, δοκίμασε, αγόρασε και κέρδισε ταξίδι σε αγώνα MotoGP

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

2019 04 15 10.34.54

Νέο συνθετικό λιπαντικό IPONE R4000 RS, από τη Moto Petsas

Κορυφαία απόδοση και προστασία

Η πιο ισχυρή Vespa με την πιο δυνατή προσφορά

Μέχρι 30/6, όλη η γκάμα Vespa GTS 300 HPE με όφελος έως 410 ευρώ

KTM 250 EXC TPI MY19 - Σε δελεαστική προσφορά!

Για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών

Κάνε τώρα δικιά σου μία ολοκαίνουρια Sportster και επωφελήσου έως και €1,500

Μοναδικές προσφορές από την Harley-Davidson για λίγες μόνο μέρες

Benelli - Πασχαλινή προσφορά σε TRK502 & TRK502X!

Για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών

Piaggio – Νέες τιμές για τα Beverly, με όφελος έως και 620 ευρώ!

Εκπληκτικές προσφορές με ισχύ μέχρι 30/06/2019

Λουκέτα και πέταλα ABUS και LUMA με έκπτωση 20%

Προσιτή ασφάλεια στην Wheelcity

Νέα αγώνων

Π.Π. ΜΧ - Βαριά τιμωρία για τον Νίκου Λυρίου

Ελέγχεται και ο "αντίδικος" Γιάννης Τουρατζίδης

Hellas Rally 2019 - Το επίσημο Trailer - Video

Στο Καρπενήσι, στις 18-26 Μαίου

Π.Π. ΜΧ 2019 - Άσχημο επεισόδιο με Κουζή & τιμωρία του από την ΑΜΟΤΟΕ

Βαριές κουβέντες και τσακωμοί που δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

MiniGP - Τελετή Απονομών 2018

Ο ΑΡΗΣ μας προσκαλεί στις 17.4.2019 στην Π. Πεντέλη

Νέα αγοράς Αναβάτη

Σετ περιποίησης κράνους Ipone

Ολοκληρωμένη φροντίδα εντός και εκτός

Καθαριστικός αφρός Muc Off Snow Foam 1Lt

Ουδέτρερο ph & πλούσιο άρωμα μούρου!

Μποτάκι Forma Swift Dry δέρμα

Αδιάβροχο και μοδάτο

Κράνος Bell Qualifier Integrity

Εντυπωσιακό και ιδιαίτερα προσιτό

Μπουφάν Nordcode Square

Ελαφρύ και απαραίτητο

Κράνος κλειστού τύπου Caberg Drift Evo Integra

Σπορ κράνος για τους απαιτητικούς

KTM - Συλλογή PowerWear Offroad 2020

Ντυθείτε πορτοκαλί απ’ την κορυφή ως τα νύχια - και μετά λασπωθείτε

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Στο Paddock 512 για αγορά & test ride Bajaj μοτοσυκλετών

Όλα τα μοντέλα της Bajaj άμεσα διαθέσιμα

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

Χαλάκι Öhlins Racing

Για τους αγώνες, το συνεργείο, το κατάστημα

Γνήσια ανταλλακτικά Husqvarna & Husaberg στo Paddock 512

Η μόνη κάθετη μονάδα Husqvarna στην Αθήνα

Αγώνες

450 tomac win

AMA SX 2019, 15ος αγώνας, Denver (Η.Π.Α.)

Η Kawasaki τα σκούπισε όλα. Ξανά.

WorldSBK 2019, 4ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Όριο στροφών ε; Σκασίλα μου!

MotoGP 2019, 3ος αγώνας, Circuit of the Americas (Η.Π.Α.)

Ο Rins έσπασε το ρόδι κερδίζοντας τον Rossi!