Triumph

foto 14

Η μεταμόρφωση

Κείμενο: German Ooms

Φωτογραφίες: Kingdom

Τι ακριβώς ψάχνει η Triumph με το νέο Scrambler 1200; Αυτή η ερώτηση με απασχολούσε καιρό πριν από αυτή τη δοκιμή και ακόμη και κατά τη διάρκειά της. Μια κλασική ρετρό μοτοσυκλέτα με ξεκάθαρες φιλοδοξίες εκτός δρόμου είναι κάτι το εντελώς νέο.

Scrambler 1200 XE and XC 2

Υπάρχει πραγματικά μια μοτοσυκλέτα παντός εδάφους πίσω από αυτό το όμορφα σχεδιασμένο scrambler; Ή μήπως να υποπτευτούμε πως η Triumph απλώς καταφεύγει σε ένα μαρκετινίστικο τρικ; Τι γίνεται με την τιμή αυτής της μοτοσυκλέτας; Έχουμε δύο μέρες για να το ανακαλύψουμε.

Φτάνοντας στο Πορτογαλικό μου ξενοδοχείο, ένα γράμμα καλωσορίσματος μας παρουσιάζει το πρόγραμμα των δύο επόμενων ημερών. Προς μεγάλη μου έκπληξη, την πρώτη μέρα οδηγούμε μόνο εκτός δρόμου και πατάμε άσφαλτο τη δεύτερη μέρα.

Ήδη μπορώ να σβήσω από το μυαλό μου το κολπάκι του μάρκετινγκ. Στο κάτω-κάτω της γραφής, κανένας κατασκευαστής στον κόσμο δε θα στείλει σύσσωμο τον ειδικό Τύπο στο χώμα με μια μοτοσυκλέτα που δεν είναι κατάλληλη γι’ αυτό.

foto 9

Αυτό εξάπτει κι άλλο την περιέργειά μου. Το πόσο σοβαρή είναι η Triumph στο θέμα αυτό το αντιλαμβανόμαστε το επόμενο πρωί, καθώς μεταφερόμαστε στη Wim Motors Academy.

Η Wim Motors ήταν μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας μοτοσυκλετών στο Βέλγιο τη δεκαετία του 1990, με πωλήσεις άνω των 1,000 μοτοσυκλετών ετησίως. Τώρα όμως ο Wim, παρέα με τον γιο του, Clint, ηγούνται αυτού που θα μπορούσε κανείς να προσομοιάσει με το Playboy Mansion των αναβατών εκτός δρόμου. Μια έκταση 32 εκταρίων με ο,τιδήποτε μπορεί να ονειρευτεί ένας αναβάτης enduro ή motocross. Και περιλαμβάνει και μπαρ!

Για μας υπάρχουν 20 Scramblers. Τις προηγούμενες μέρες έβρεξε πολύ και, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του Wim και της ομάδας του, οι πλαγιές είναι γλιστερές. Μια σκληρή χωμάτινη επιφάνεια με ένα λεπτό στρώμα λάσπης, μεγάλες κλίσεις και πολλές στροφές. Ήδη το μυαλό μου είναι στο πανέμορφα βαμμένο ρεζερβουάρ του Scrambler XE που μου ανατέθηκε, καθώς και στον Δανό συνάδελφο που θέλει να ξεκινήσει αυτήν την περιπέτεια γεμάτος κουράγιο, αλλά τυλιγμένος σε μια ολόσωμη δερμάτινη φόρμα και full face κράνος…

Όταν έρχεσαι για πρώτη φορά σε επαφή με το Scrambler, ειδικά με το πιο χωματερό ΧΕ που είναι σχεδόν 30 χιλιοστά ψηλότερο απ’ το XC, δε θέλει και πολλή φαντασία για να έρθει στο μυαλό ο Steve McQueen.

Οι σχεδιαστές της Triumph κατάφεραν επιτυχώς να κάνουν τον κινητήρα να δείχνει πεντακάθαρος και δεν έχουν κάνει καμιά έκπτωση στο φινίρισμα. Η μοτοσυκλέτα αυτή φτιάχτηκε με πολλή αγάπη και το βλέπεις αυτό στις αμέτρητες όμορφες λεπτομέρειες από βουρτσισμένο αλουμίνιο, όπως και θα το ακούσεις μόλις ο δικύλινδρος 1,200 cc πάρει μπροστά και απελευθερωθεί ένα πολιτισμένο γρύλισμα.

foto 21

Μόλις ανοίξεις το γκάζι, διακρίνεις την προθυμία του Thruxton 1200, παρά το ότι το κινητήρας υποτίθεται πως έχει ηρεμήσει λίγο εδώ. Μιλάμε για σχεδόν 90 ίππους από 204 στεγνά κιλά. Αυτά τα νούμερα με κάνουν να ξεροκαταπίνω, καθώς αντικρίζω τις απότομες κλίσεις που μας περιμένουν.

Αν και δεν είμαι εκ φύσεως φίλος των ηλεκτρονικών παρεμβολών, επιλέγω να περιηγηθώ στο μενού του traction control και να επιλέξω την off-road mode. Εδώ τα ηλεκτρονικά, όταν διαγνώσουν πως κάτι δεν πάει καλά, αφήνουν λίγο περιθώριο για να χρησιμοποιήσεις τα εκτός δρόμου ένστικτα που υποτίθεται πως έχουν αναπτυχθεί με τα χρόνια.

Πέραν των τυπικών επιλογών, η ΧΕ έκδοση διαθέτει ακόμη την επιλογή Off Road Pro. Εδώ στέλνεις για διακοπές το ABS και ζητάς από τον κινητήρα να αποκρίνεται ακαριαία στις εντολές του δεξιού καρπού, διότι αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν το έδαφος είναι απαιτητικό.

Θες να το κάνεις ακόμη πιο ακραίο; Τότε επιλέγεις τη Rider Mode, όπου μπορείς να προσωποποιήσεις την απόδοση και όπου το ABS και πάλι είναι εκτός λειτουργίας στο ΧΕ.

foto 17

Για μια στιγμή μου φαίνεται πολύ παράξενο να κάθομαι στη σέλα μιας 'old school' scrambler και να παίζω με μια πλήρως ρυθμιζόμενη TFT οθόνη και κάθε λογής ηλεκτρονικό μαραφέτι. Παράξενο μεν, αλλά ίσως να είναι αυτά ακριβώς τα ηλεκτρονικά που θα επιτρέψουν να ορμήξουμε στα μονοπάτια με αυτές τις μοτοσυκλέτες. Η υποψία αυτή επιβεβαιώθηκε λίγο αργότερα στη οδήγηση.

Εν μέρει χάρη στα ηλεκτρονικά, το Scrambler με εκπλήσσει με το πόσο καλά η δύναμή του προσαρμόζεται στις συνθήκες και πόσο φιλικά συμπεριφέρεται ο μεγάλος δικύλινδρος κινητήρας.

Το πλαίσιο επίσης κάνει εξαιρετική δουλειά. Ειδικά οι αναρτήσεις είναι εντυπωσιακές: τα αμορτισέρ της Öhlins και το πιρούνι της Showa δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα με το μεγάλο βάρος της μοτοσυκλέτας.

foto 19

Το ίδιο ισχύει και με τις αναρτήσεις του XC. Έχει 50 mm λιγότερη διαδρομή αναρτήσεων και το νιώθεις πιο σκληρό, αλλά το στενότερο τιμόνι του είναι πολύ καλύτερο από το πολύ ψηλό και φαρδύ του ΧΕ.

Τα φρένα αυτών των Scramblers είναι επίσης ξεχωριστά. Όταν πρωτοείδα τις μοτοσυκλέτες δύσκολα μπορούσα να πιστέψω πως η Triumph επέλεξε τις M50 Monobloc δαγκάνες της Brembo. Μιλάμε για τα φρένα που βρίσκει κανείς στην Ducati Panigale, ακριβά και καλά πράγματα. Ωστόσο, καθ’ όσον μπορώ να γνωρίζω, κάτι που ποτέ δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε εκτός δρόμου μοτοσυκλέτα, πόσο μάλλον σε ένα κλασικό μοντέλο.

Κι όμως, κι εδώ η έκπληξη ήταν ευχάριστη. Είναι ξεκάθαρο πως η Triumph επέλεξε μάλλον σκληρά υλικά τριβής, ώστε το δάγκωμα να είναι απαλότερο και έτσι πιο εύχρηστο εκτός ασφάλτου. Βέβαια, ποια ακριβώς είναι η προστιθέμενη αξία αυτών των πανάκριβων δαγκανών είναι κάτι που αδυνατώ πλήρως να αντιληφθώ. Ίσως η αυριανή ασφάλτινη οδήγηση να δώσει απαντήσεις σε αυτό.

Την επόμενη μέρα αναζητήσαμε τις απαντήσεις σε μια πανέμορφη διαδρομή στο Algarve. Οι άνθρωποι της Triumph σχεδίασαν μια ιδανική βόλτα, με αμέτρητες στροφές, μερικά γρήγορα κομμάτια και, πάνω απ’ όλα, σχεδόν τέλεια άσφαλτο. Επιπλέον, είχαμε την τύχη να λάμπει ο ήλιος, με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει στους 17 βαθμούς. Άριστες συνθήκες.

Κατά τη διάρκεια της νύχτας όλα τα Triumph φόρεσαν Metzeler Tourance λάστιχα και τα ψηλά (έξτρα) φτερά αντικαταστάθηκαν από τα στάνταρ χαμηλά. Όσο για τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, μόνο τρία κλικ πάνω στην απόσβεση των ΧΕ και τίποτε άλλο.

foto4

Με έναν μαγικό τρόπο, η Triumph κατάφερε να κάνει αυτή τη μοτοσυκλέτα να δουλεύει άριστα στην άσφαλτο. Το ΧΕ στρίβει με ακρίβεια, παρά την ψηλή του κατασκευή και τις σχετικά μαλακές αναρτήσεις.

Ο μεγάλος τροχός των 21 ιντσών πάντως κάνει εμφανή την παρουσία του και ζητά επιπλέον καθοδήγηση από το τιμόνι.

Την προηγούμενη μέρα είχα βρει πως το τιμόνι του ΧΕ ήταν πολύ φαρδύ για μένα, όμως στον δρόμο δεν ήταν πια έτσι. Καθώς το ΧΕ είναι μια τόσο μεγάλη μοτοσυκλέτα, τονίζει την αίσθηση “είμαι το αφεντικό” στη σέλα του. Νοστιμότατο και αρκετά διαφορετικό από το σπίτι του, δηλαδή το χώμα.

Αναμενόμενα, η εντελώς όρθια θέση οδήγησης έχει και τα μειονεκτήματά της. Πάνω από τα 130 km/h ο αέρας σε ταλαιπωρεί κανονικότατα και οι μύες του σβέρκου δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν.

Μακρινές διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες είναι μεν εφικτές από τεχνικής σκοπιάς, αλλά καθόλου ευχάριστες για το σώμα.

foto 16

Το Scrambler δεν είναι είναι μια Adventure μοτοσυκλέτα και αυτό το γεγονός το επιβεβαιώνει. Επίσης από πλευράς απόδοσης κινητήρα παίζει σε άλλο επίπεδο από τα GS και Multistrada αυτού του κόσμου.

Όταν μιλάμε για ελαστικότητα όμως, αυτός ο δικύλινδρος κινητήρας είναι εντυπωσιακός. Μπορείς να ρολάρεις με έκτη στα 70 όλη μέρα και το στροφόμετρο στις 2,500 rpm. Μόλις ανοίξεις το γκάζι, επιταχύνει λες και είναι ηλεκτρικό ως τις 6,000 rpm. Αν θες παρατεταμένες σούζες με αυτό το Triumph, θα πρέπει να ξεκινάς από χαμηλές στροφές και να προσέχεις πολύ τη στιγμή που θα κάνεις τις αλλαγές. Αν δεν το κάνεις αυτό, τότε η δύναμη πέφτει ψηλά και δε θα το καταφέρεις.

Περνώντας στο XC, προφανώς το ύψος της σέλας είναι το πρώτο που παρατηρώ. Παρόλα αυτά, το χαμηλότερο μπόι του δεν κάνει μεγάλη διαφορά σε απόσταση από το έδαφος και αυτό πιθανότατα έχει να κάνει με τις πιο σφικτές αναρτήσεις του XC.

Εξαιτίας αυτών, στρίβει ελαφρώς καλύτερα από το ΧΕ και μεταφέρει λίγο πιο ακριβή αίσθηση του τι συμβαίνει ανάμεσα στο μπροστινό λάστιχο και την άσφαλτο. Σε μια γρήγορη βόλτα όπως αυτή, το XC αναδεικνύεται ελαφρώς καλύτερο, αν και παραμένει ο εντυπωσιασμός για το πόσο καλά τα καταφέρνει το ΧΕ στον δρόμο.

foto

Όσον αφορά στο φρενάρισμα, θα περίμενε κανείς να είναι ίδια η εικόνα και για τα δύο, αλλά είναι κάθε άλλο παρά έτσι. Το ΧΕ φορά μια πλήρως ρυθμιζόμενη ακτινική τρόμπα και αυτό του δίνει προστιθέμενη αξία. Μπορείς να φέρεις τον λεβιέ του φρένου και το σημείο ενεργοποίησής του ακριβώς στα μέτρα σου και αυτό βοηθά πολύ. Επιπλέον, το ΧΕ έχει το cornering ABS της Bosch, ένα σύστημα που επίσης προσφέρει αξία. Όχι πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα φρένα του XC, απεναντίας.

Οι σέλες είναι πανομοιότυπες και στις δύο εκδόσεις και προσφέρουν επαρκή άνεση και στήριξη για να αντέξεις αρκετή ώρα πάνω τους.

Με μέση κατανάλωση 6.1 λίτρων ανά 100 km στη διάρκεια της δοκιμής μας και ρεζερβουάρ 16 λίτρων, όλα είναι καλά, ωστόσο και πάλι η αυτονομία δε μπορεί να συγκριθεί με αυτή των Adventure μοτοσυκλετών.

Με ποιες μοτοσυκλέτες μπορεί κανείς να συγκρίνει τα νέα Scrambler; Δεν έχω ιδέα! Ως προς το συνολικό σχέδιο, το Ducati Desert Sled 800 είναι ίσως το πιο κοντινό μοντέλο, μα έχει πολύ λιγότερη δύναμη και σίγουρα όχι τον εξοπλισμό των Triumph. Είναι επίσης και πολύ φθηνότερο.

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο ζουμί. Η Triumph ζητά για το XC €14,990 και για το XE €15,990. Αυστηρό.

Στην τελική μιλάμε για μια γυμνή κλασική μοτοσυκλέτα.

foto 25

Επιπρόσθετα, η διαφορά ανάμεσα στο XC και το ΧΕ είναι εκπληκτικά μικρή. Για ένα χιλιάρικο επιπλέον παίρνεις ανώτερο ABS, περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης του traction control, πολύ καλύτερη τρόμπα μπροστινού φρένου και ένα σύνολο καλύτερα εξοπλισμένο για χωματερή οδήγηση.

Το ΧΕ δείχνει επίσης πιο “ανθεκτικό” και αυτό πιθανότατα δε θα είναι αδιάφορο για το εν δυνάμει πελατολόγιο του Scrambler.

Θα πετύχει η νέα μοτοσυκλέτα της Triumph; Έτσι πιστεύω. Διότι για όσους, όπως εγώ, δεν τη βρίσκουν με τις πλαστικές μοτοσυκλέτες παντός δρόμου, εδώ έχουμε μια καλή εναλλακτική. Η χρηστικότητά της είναι λίγο πιο περιορισμένη από όσο δείχνει, αλλά ο εξοπλισμός και η αίσθησή της την κάνουν παραπάνω από καλή. Να είναι άραγε αυτό που στόχευε η Triumph; Αυτό θα έλεγα…

Κατασκευαστής Triumph
Μοντέλο Scrambler 1200 XE (XC) 2019
Αντιπρόσωπος ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε.
Τιμή βασικής έκδοσης (€) 14,990 (15,990)
Εγγύηση 2 χρόνια
   
Κινητήρας  
Τύπος Τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά, 1 ΕΕΚ, 4 βαλβίδες/κύλινδρο, υγρόψυκτος
Κυβισμός (κ.εκ.) 1,200
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 97.6 x 80.0
Σχέση συμπίεσης 11:1
Τροφοδοσία  Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός 
Σύστημα εξαγωγής  2 σε 2 με καταλύτη
Εκκίνηση  Μίζα
Συμπλέκτης  Υγρός πολύδισκος μηχανικός
Μετάδοση 6 σχέσεων με αλυσίδα
 
Πλαίσιο  
Τύπος   Ατσάλινο περιμετρικό
Κάστερ (°)  25.8 (26.9)
Ίχνος (mm)  121 (129.2)
Μεταξόνιο (mm)  1,530 (1,570)
Ύψος σέλας (mm)  840 (870)
Μήκος (mm) 2,285 (2.325)
Πλάτος (mm) 840 (905)
Ύψος (mm) 1,200 (1,250)
Βάρος (kg)   205 (207) στεγνό
Ρεζερβουάρ/ Ρεζέρβα (lt)  16
   
Αναρτήσεις  
Μπροστά Τύπος / Διαδρομή (χιλ)  Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 45 (47) mm / διαδρομή 200 (250) mm, πλήρως ρυρθμιζόμενο
Πίσω Τύπος / Διαδρομή (χιλ) Δύο αμορτισέρ Öhlins / διαδρομή 200 (250) mm, πλήρως ρυρθμιζόμενα
   
Ελαστικά   
Μπροστά 90/90-21
Πίσω  150/50-17
   
Φρένα  
Μπροστά Δύο δίσκοι 320 mm με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων Brembo M50, ABS
Πίσω Δίσκος διαμέτρου 255 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων Brembo, ABS 
   
Εξοπλισμός  
  Οθόνη TFT με ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, trip computer, σχέση κιβωτίου, στάθμη καυσίμου, προειδοποίηση service, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι και riding modes
   
Επιδόσεις  
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm)  89 / 7,400
Ροπή εργοστασίου (Kg.m/rpm)  11.2 / 3,950

(Σε παρένθεση οι τιμές για την έκδοση XE, όπου αυτές διαφέρουν)

Scambler_1200_XE_3.jpgfoto_14.jpgfoto_11.jpgfoto_1.jpgfoto_13.jpgfoto_5.jpgfoto_2.jpgScrambler_1200_XC_1.jpgfoto_12.jpgfoto_8.jpgScrambler_1200_XE_and_XC_2.jpgfoto4.jpgfoto_4.jpgfoto_15.jpgScambler_1200_XE_2.jpgfoto_9.jpgfoto_16.jpgScrambler_1200_XC_2.jpgfoto.jpgfoto_3.jpg

Scrambler_1200_XC_Detail_3.jpgScrambler_1200_XC_Detail_6.jpgScrambler_1200_XC_Detail_13.jpgScrambler_1200_XC_Detail_18.jpgScrambler_1200_XC_Detail_14.jpgScrambler_1200_XC_Detail_12.jpgfoto_19.jpgfoto_23.jpgfoto_26.jpgScrambler_1200_XC_Detail_1.jpgfoto_22.jpgfoto_21.jpgfoto_25.jpgfoto_18.jpgScrambler_1200_XC_Black_RHS.jpgfoto_17.jpgfoto_20.jpgScrambler_1200_XC_Detail_9.jpgfoto_24.jpgfoto_6.jpg

Scrambler_1200_XE_Front1.jpgScrambler_1200_XE_Detail_15.jpgScrambler_1200_XC_Green_Front.jpgScrambler_1200_XE_Rear_2.jpgScrambler_1200_XC_Green_Top.jpgScrambler_1200_XE_LHS_2.jpgScrambler_1200_XC_Green_LHS.jpgScrambler_1200_XE_Detail_24.jpgScrambler_1200_XC_Detail_22.jpgScrambler_1200_XE_RHS_2.jpgScrambler_1200_XC_Detail_21.jpgScrambler_1200_XE_Detail_22.jpgScrambler_1200_XC_Green_RHS.jpgScrambler_1200_XE_RHS_1.jpgScrambler_1200_XE_Detail_19.jpgScrambler_1200_XC_Green_Rear.jpgScrambler_1200_XC_Rear_Black.jpgScrambler_1200_XE_Detail_12.jpgScrambler_1200_XE_Detail_11.jpgScrambler_1200_XE_Top_2.jpg

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019 - Top-10 παπιών

Μάχη Daytona-Yamaha για την πρωτιά

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019: Top-20 Scooter

Στα 125-400 κ.εκ. όλη η πρώτη εικοσάδα

Νέα κόσμου

KTM Motohall – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εγκαινίων του

Ο νέος πολυχώρος έτοιμος να υποδεχθεί το κοινό

Michelin Fit2Go TPMS – Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών

Εύκολα, γρήγορα και με ακρίβεια

Andeli Mototouring – Τριήμερη εκδρομή στην Πελοπόννησο

25η Μαρτίου στον τόπο που γέννησε την Επανάσταση

H AMA απαγορεύει τη διαφήμιση Κανναβιδιόλης

Λόγω διαφορετικών νομοθεσιών ανά πολιτεία

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ipone katharistika wheelcity

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Φιλμ προστασίας οργάνων Speedo Angels

Για BMW R1200GS και πολλά άλλα μοντέλα

Harley-Davidson Sportster Iron 883 - Κάντε ένα Test-Ride τώρα!

Γνωρίστε από πρώτο χέρι το best-selling αμερικάνικο μοντέλο

Προστατευτικό λαιμών εξάτμισης AltRider

Σωτήριος εξοπλισμός για εκτός δρόμου χρήση

Νέα αγώνων

polytimi kyriakopoulou 800

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

Βίντεο – Τα αποκαλυπτήρια της Moriwaki Althea Honda Team WorldSBK

Ένα λεπτό, δύο αναβάτες και άλλα τόσα Fireblade

Το Dakar μπορεί να επιτρέψει στην Αφρική!

Νέα στοιχεία αναζωπυρώνουν τα σενάρια

ΤEST – Piaggio MP3 350 Sport

Η δυναστεία της “τρόικας”

Νέα αγοράς Αναβάτη

hd athena sportster prosfora

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Κράνος MT Optimus SV Tarmac

“Σπαστό” και προσιτό

Ride a Suzuki - Προσφορά με όφελος έως και €1.500!

Με τέσσερα χρόνια εγγύηση και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Γάντια Fovos Windproof

Μέγιστη άνεση κάθε μέρα

Ωτoασπίδες Alpine Motosafe Tour

Φιλικές στο αυτί, ιδανικές για οδήγηση μοτοσυκλέτας

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou