apostoli honda cb650r ispania kinisi 19

Oλοκληρωμένο και πολύ ικανό

Κείμενο: Aviad Avrahami
Φωτογραφίες: Milagro

Το νέο CB650R, αποτελεί την τέταρτη στην σειρά προσθήκη στην γκάμα των neo-sport café “γυμνών” μοτοσυκλετών της Honda. Μοναδική εμφάνιση και πολύ καλό επίπεδο τεχνολογικού εξοπλισμού συνδυάζονται σε ένα πακέτο που έχει τον δικό του, σημαίνοντα και ξεχωριστό ρόλο, στην αγορά μοτοσυκλέτας.

Μετά από τις εκδόσεις 125, 300 και 1000, η Honda παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνου και το CB650R, ολοκληρώνοντας ιδανικά την γκάμα των naked, μοντέλων της. Η μοτοσυκλέτα, αντικαθιστά το CB650F, ένα μοντέλο του οποίου οι ρίζες πάνε πολύ πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στην σειρά των Hornet 600, που παρουσιάστηκαν κατά την  δεκαετία του 90.  Το CB650R αποτελεί λοιπόν το επόμενο εξελικτικό βήμα αυτής της σειράς, υιοθετώντας όμως, πιο sport χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχο του.

apostoli honda cb650r ispania statika 2

Υπάρχουν στοιχεία τα οποία παραμένουν τα ίδια αλλά και μια σειρά αλλαγών και νέων στοιχείων, που στο σύνολο τους, μπορούν να προσδώσουν έναν νέο χαρακτήρα στην μοτοσυκλέτα. Ανάμεσα σε όλα αυτά, συμπεριλαμβάνονται ο μονόδρομος συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, το traction control καθώς και το νέο πιρούνι και τα φρένα. Αισθητικά, η μοτοσυκλέτα ακολουθεί την neo-sport cafe φιλοσοφία της Honda, φέροντας και σύγχρονες πινελιές όπως τα LED φώτα και η TFT οθόνη που παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων.

Πέραν της βασικής έκδοσης, υπάρχει διαθέσιμη και μια με απόδοση 47,6 ίππων, κατάλληλη για τους κατόχους A1 διπλώματος.

Οι μηχανικοί της Honda έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στον κινητήρα, ο οποίος αποτελεί μια εξελιγμένη έκδοση του τετρακύλινδρου σε σειρά μηχανικού συνόλου των 649 κ.εκ. του CB650F. Στην προκειμένη περίπτωση, αποδίδει καλύτερα, φθάνοντας τους 94 ίππους, με την Honda να κάνει λόγο για μια ποσοστιαία βελτίωση της τάξεως του 5%. Είναι φυσικό να περιμένει κανείς από έναν τετρακύλινδρο καλή απόδοση ψηλά, ωστόσο στην πράξη το CB650R μας εξέπληξε με την ελαστικότητα του στις χαμηλές στροφές, εδικά όταν η μεταφορά των κόκκινων χίλιες στροφές ψηλότερα, μας είχε προϊδεάσει για άλλα πράγματα. 


apostoli honda cb650r ispania statika 6

Το κιβώτιο αποδείχθηκε άριστο, με θετικές και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς μηχανικούς θορύβους ή δυστροπίες, ενώ την πολύ καλή εικόνα, συμπλήρωσε ο συμπλέκτης με την προοδευτική λειτουργία και το μαλακό δούλεμα του. Η μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε, είχε εγκατεστημένο quick shifter, στοιχείο που ανήκει στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού και όπως διαπιστώσαμε λειτούργησε και αυτό άψογα.

apostoli honda cb650r ispania statika 10

Η θέση οδήγησης, είναι πιο sport σε σχέση με το CB650F. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πιο ψηλά και πιο πίσω, ενώ το τιμόνι βρίσκεται πλέον 8 χλστ. πιο μπροστά και 13 χλστ. χαμηλότερα. Δεδομένων  επίσης ότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο “μαζεμένη” διαστασιακά και έχει σημειωθεί επίσης και μια μείωση της τάξεως των 3 κιλών (περίπου) στο βάρος, το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα πιο ευκίνητη και πρόθυμη στις αλλαγές κατευθύνσεων, χωρίς βέβαια αυτά να σημαίνει ότι υπάρχουν θέματα σταθερότητας.

Το CB650R συμπεριφέρεται εξαιρετικά στον δρόμο, με το νέο USD πιρούνι 41 χλστ. της Showa, να διαπρέπει. Προσφέρει μεγάλη άνεση, αποσβένοντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ παράλληλα, κρατά τον μπροστινό τροχό συνεχώς σε επαφή με τον δρόμο. Το πίσω αμορτισέρ είναι αυτούσιο αυτό που τοποθετούταν και στο CB650F, με την συμπεριφορά του να είναι πολύ καλή, ακόμα και σε συνθήκες πίεσης. 

apostoli honda cb650r ispania kinisi 3

Η συνολκή αίσθηση που αποκομίζει κανείς από την μοτοσυκλέτας είναι… Honda, όπως και αν το δει κανείς. Αυτό εντυπώνεται πρωτίστως από το πώς κάθετε κανείς πάνω στην μοτοσυκλέτα, το γνωστό κλισέ ότι όλα βρίσκονται εκεί που τα περιμένεις, σαν να οδηγάς χρόνια το μοντέλο. Τo CB650R, παρά την πιο επιθετική θέση οδήγησης σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, παραμένει μια άνετη μοτοσυκλέτα και δεν θα κουράσει τον αναβάτη ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές.

Η αύξηση της ισχύος και η μείωση του βάρους, δίνουν στον οδηγό της αίσθηση ότι οδηγά κάτι μικρότερο από 650, αρκετά δυνατό πάντως.

apostoli honda cb650r ispania kinisi 12

Πέρα από το πιρούνι, αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει στο CB650R, είναι τα φρένα. Οι ακτινικές τετραπίστονες μπροστά αλλά και ο μονός δίσκος των 240 χλστ. πίσω, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό ABS, προσφέρουν ασφάλεια σε κάθε περίπτωση. Η αίσθηση, ειδικά μπροστά είναι άψογη και αρκεί ένα μόνο δάχτυλο στην μανέτα του φρένου για να ελέγχει κανείς πλήρως την πέδηση της μοτοσυκλέτας.

apostoli honda cb650r ispania kinisi 11

Το CB650R μοιάζει σαν να ξεπήδησε από το γκαράζ κάποιο μερακλή customizer. Χωρίς να είναι κραυγαλέο καταφέρνει να αποπνέει μια “ρετροφουτουριστική” αύρα, δείχνοντας ταυτόχρονα και  κλασικό αλλά και hi-tech. Σε ότι αφορά στο δεύτερο, αυτό υπογραμμίζεται από τον πολύ όμορο LED προβολέα αλλά και από την TFT οθόνη που παίζει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Εδώ εντοπίζεται βέβαια και το μόνο θέμα που μας απασχόλησε με την μοτοσυκλέτα κατά την δοκιμή της, το ότι με κόντρα ήλιο, οι ενδείξεις στην οθόνη δεν μπορούν να διαβαστούν.

apostoli honda cb650r ispania statika 4

Το CB650R δεν είναι απλά ένα CB650F το οποίο υιοθέτησε το neo-sport café look της Honda. Έχει τις αλλαγές εκείνες που είναι ικανές από μόνες τους να διαμορφώσουν και να προσδώσουν ένα νέο χαρακτήρα στο μοντέλο και όντως έτσι είναι. Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ πιο προσαρμοστική από οποιοδήποτε  supersport, έχοντας ένα ευρύ πεδίο χρήσης και παράλληλα, έχει τόσο sport γονίδια, ώστε να ικανοποιήσει τους πάντες που θα την οδηγήσουν σε δημόσιους δρόμους.

Τυπικά για Honda, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλή και υπάρχει αυτή η γνωστή ισορροπία που συναντά συχνά κανείς στα μοντέλα του Big-H. Στα 8.250 ευρώ (ανακοινώσιμη επίσημη τιμή στην Ελλάδα) αποτελεί ένα άξιο συνεχιστή μια παράδοσης της Honda, που θέλει τα naked της, να είναι τα πλέον ολοκληρωμένα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

4χρονος, 4βάλβιδος,  Τετρακύλινδρος σε σειρά, Υγρόψυκτος

Κυβισμός

649 cc

Διάμετρος x Διαδρομή

67 x 46

Σχέση Συμπίεσης

11.6:1

Μέγιστη Ισχύς

94 hp @ 12.000 r/min

Μέγιστη Ροπή

6,5 Nm @ 6,500 r/min

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου

15,4 lt

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Μίζα

Ηλεκτρική

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος Συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος 

Τύπος κιβωτίου

6-τάχυτο κιβώτιο

ΣΚΕΛΕΤΟΣ

Τύπος

Ατσάλινο, τύπου διαμάντι

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

2.130 x 780 x 1.075

Μεταξόνιο

1.450 mm

Γωνία Κάστερ

Δ.Α.

Ίχνος τροχού

101 mm

Απόσταση από το έδαφος

150 mm

Βάρος (πλήρως υγρών)

202 kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό ανετραμμένο πιρούνι, 41 mm

Τύπος Πίσω

Μονό αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

Τύπος Εμπρός

Χυτό αλουμίνιο

Τύπος Πίσω

Χυτό αλουμίνιο

Ελαστικό εμπρός

120/70-17

Ελαστικό πίσω

180/55-17

ΦΡΕΝΑ

Τύπος Εμπρός

Δυο δίσκοι, 310mm, τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής έδρασης, ABS 

Τύπος Πίσω

Μονό δισκόφρεν, 240 mm, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS

apostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_3.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_17.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_1.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_6.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_8.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_10.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_19.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_18.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_5.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_13.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_14.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_4.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_12.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_15.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_9.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_20.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_7.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_16.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_2.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_kinisi_11.jpg
apostoli_honda_cb650r_ispania_statika_9.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_1.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_5.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_10.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_11.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_13.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_7.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_4.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_12.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_15.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_3.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_6.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_2.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_8.jpgapostoli_honda_cb650r_ispania_statika_14.jpg

Ταξινομήσεις διμήνου 2019 - TOP-15 Παπιών

Μάχη στήθος με στήθος μεταξύ των 2 πρώτων

Νέα κόσμου

Meteo & Αnytime – Δείτε τον καιρό στο οδικό δίκτυο της χώρας

Μια νέα υπηρεσία για τα καιρικά φαινόμενα που θα συναντήσετε καθ’ οδόν

Volvo – Αυτόματη ακινητοποίηση σε περίπτωση απερίσκεπτης οδήγησης!

Ένα σύστημα ασφαλείας για τις ευπαθείς ομάδες

Jason Momoa: Επίσκεψη στο εργοστάσιο της Harley-Davidson - Video

O Kal Drogo / Aquaman έχει μεγάλη τρέλα με τις μοτοσυκλέτες και φαίνεται

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

IPONE προϊόντα περιποίησης μοτό στη Moto Petsas

Κιτ ομορφιάς για την καλή σου

Benelli TRK251: Ήρθε στην Ελλάδα, μάθαμε την τιμή του

Και ακούμε για πρώτη φορά τον ήχο του

Ducati Multistrada 950 - Για 2 ημέρες ακόμη με έκπτωση 1.700€!

Ισχύει μέχρι και τις 20 Μαρτίου 2019

Λιπαντικό κινητήρα Ipone Red Bull Stroke 4 Racing

100% Συνθετικό για αγωνιστική χρήση

Καθαριστικό μοτοσυκλέτας Ipone Moto Wash

Κατάλληλο για όλες τις επιφάνειες

Bridgestone Battlax AdventureCross Scrambler AX41S

Με έκπτωση έως 25% στην Wheelcity

Νέα αγώνων

gasgas endurogp 800

H GasGas παρουσιάζει την ομάδα της για το EnduroGP

Με τρεις έμπειρους αναβάτες στη μάχη του τίτλου

BMW Motorrad Race Trophy: Αγωνίζεσαι με BMW και επιβραβεύεσαι

Το πρόγραμμα τρέχει για 6η συνεχή χρονιά

H FIM ανακοινώνει ηλεκτρικό Παγκόσμιο Κύπελλο Enduro

Νέος θεσμός, ξεκινά από το καλοκαίρι του 2019

TEST - Vespa Elettrica 2019

Η νέα τάση της μόδας είναι... υψηλή

Νέα αγοράς Αναβάτη

hebo winter climate gantia

Γάντια Hebo Winter Climate

Softshell και παντός καιρού

Δερμάτινα μποτάκια Forma Swift Dry

Casual για κάθε μέρα

Ηλεκτρικό scooter NIU M+ σε προσιτή τιμή

Από την ελληνική αντιπροσωπεία MUVUS

Ελαφριά γάντια Fovos Neoprene

Ελαφριά γάντια για τα δύσκολα

Κάλτσες off road Forma FORX430

Ποιότητα και εκτός δρόμου

Νέο κράνος Caberg Drift Evo

Ανασχεδιασμένο και καλύτερο

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

Κράνος κλειστού τύπου Pilot Snake

Με εντυπωσιακά γραφικά

Μοναδικές παροχές για service Piaggio και Vespa στο Moto Petsas

Εγγυημένη φροντίδα, δίκυκλο αντικατάστασης και πολλά άλλα

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Αγώνες

mx1 touratzidis

Π.Π. ΜΧ 2019, 2ος αγώνας, Άργος

Θρίαμβος Yamaha με Τουρατζίδη και Ανδρέου

AMA SX 2019, 11ος αγώνας, Indianapolis (ΗΠΑ)

Γέμισε το βάθρο ΚΤΜ, αμφίρροπη η μάχη του τίτλου

WorldSBK 2019, 2ος αγώνας, Buriram (Ταϊλάνδη)

Ο Rea βρήκε τον δάσκαλό του και αυτός λέγεται Bautista

Έντονος συναγωνισμός με τα νέα ελαστικά της Michelin στον αγώνα του Κατάρ

Ο εναρκτήριος αγώνας MotoGP 2019 όπως τον έζησε η Michelin