Honda

 

honda rebel bikeit

Οι μικρές εκπλήξεις είναι οι πιο γλυκές

 

Του Vincent 'Leo' Burger 

Φωτογραφίες: Honda
Μετάφραση/απόδοση: Μαριλένα Κολοκυθά

Το πράγμα είναι πολύ απλό. Κοιτάξτε προσεκτικά τη φωτογραφία του νέου Rebel της Honda και απαντήστε στον εαυτό σας με ειλικρίνεια: Τι βλέπετε; Κρατήστε αυτή τη σκέψη μέχρι το τέλος του κειμένου.


Ντρέπομαι να το παραδεχτώ, αλλά την πρώτη φορά που έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτή την μοτοσυκλέτα ήταν ξεφυλλίζοντας ένα κατάλογο νέων μοντέλων. Δεν έδωσα μεγάλη σημασία, αν και κάτι με τράβηξε πάνω της. Πρόσφατα όμως είχα την τύχη να τη δω από κοντά, και να τη “δω” πραγματικά, στο κατάστημα ενός αντιπροσώπου. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα το ενδιαφέρον μου να μεγαλώνει και δεν με πείραξε καθόλου! Μικρή σε διαστάσεις μοτοσυκλέτα με τον εν σειρά δικύλινδρο 500άρη που βλέπουμε και στην σειρά CB. Και τότε αναρωτήθηκα: “τι μπορεί να κάνει αυτή η μοτοσυκλέτα;”

Αν η μοτοσυκλέτα που οδηγείς ξεχύνεται από τη στροφή σαν μια σφαίρα που φεύγει από ένα Winchester, τότε ξέρεις ότι η κυνηγετική περίοδος άνοιξε και το Rebel δεν είναι εδώ για να σε απογοητεύσει. Ο ρυθμός που μπορείς να πιάσεις στη σέλα του, ένα ρυθμό που δεν θα μπορούσες να έχεις φανταστεί αν δεν το έχεις οδηγήσει, αποστομώνει φίλους και εχθρούς! Πράγματι, μη σας γελούν οι μόλις 47 του ίπποι, το Rebel υπόσχεται συγκίνηση και ενθουσιασμό “παλαιάς κοπής”.

Το Rebel αν και cruiser ουσιαστικά μπορεί να πάρει μεγάλες κλίσεις, πολύ μεγάλες για την κατηγορία που ανήκει. Το πλαίσιο του μπορεί να διαχειριστεί μεγάλες ταχύτητες στην στροφή και ο κινητήρας μπορεί να το σπρώξει με την απαραίτητη ορμή σε αυτές. Τα όρια έρχονται από τις αναρτήσεις, το πρώτο πράγμα που θα εκφράσει την αντίρρησή και θα θέσει τα όρια. Ήδη όμως κινείσαι πολύ γρήγορα. Πόσο γρήγορα; Αρκετά για να μείνουμε εύκολα πίσω από τον πλογό που οδηγούσε μια Africa Twin με διπλάσια δύναμη και ακόμη μεγαλύτερα περιθώρια κλίσης. Πιο σημαντικό από όλα είναι ότι το κάναμε με το χαμόγελο στα χείλη!

Η αλήθεια είναι ότι δεν το περιμέναμε να είναι τόσο καλό. Όπως γίνεται πάντα με τα περισσότερα νέα μικρά μοντέλα, που προέρχονται από μεγάλες εταιρείες, και κάνουν ό,τι μπορούν για να τα προωθήσουν. Φυσικά είναι άδικο το νέο Honda CMX500 Rebel να συγκριθεί με το Africa Twin, για παράδειγμα, αλλά δεν παύει να κάνει αυτό που υπόσχεται. Το μόνο που θα θέλαμε λίγο περισσότερο σε αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι η ισχύς που παράγει ο 500άρης κινητήρας.


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η οποία έλαβε χώρα στο Ace Café (πολύ ταιριαστός χώρος για την εν λόγω μοτοσυκλέτα), η μία άκρη του πέπλου μυστηρίου σηκώθηκε: Το νέο Rebel είναι μια μικρή αλλά ιδιαίτερα μελετημένη μοτοσυκλέτα κατά τον σχεδιασμό της και για αυτό τον λόγο έχει πολύ περισσότερα να σου δώσει από ό,τι βλέπεις εκ πρώτης όψεως.

Και πράγματι, με τον κινητήρα που έρχεται κατ' ευθείαν από την σειρά CB500, αυτό δεν έγινε καθόλου τυχαία. Γιατί άλλωστε να μην επεκτείνεις την γκάμα σου ακόμη περισσότερο, αν μπορείς, παίρνοντας ως “μπούσουλα”το συγκερκιμένο μοτέρ; Ας πάρουμε για παράδειγμα ολόκληρη τη γκάμα των CB, CBR 650, για να μην αναφερθούμε στα NC. Είναι κάτι που γίνεται, και γίνεται συχνά. Και άλλες εταιρείες κάνουν ακριβώς την ίδια χρήση, πολύ απλά επειδή είναι έξυπνο: Η Yamaha έχει τα MT, τα XSR και τα Tracer, η Kawasaki τα Z650, Ninja 650 και Vulcan, γιατί λοιπόν όχι και η Honda;


Σχεδιαστικά, δεν είναι ακριβώς αυτό που θα σκεφτείς αρχικά. Όπως το Vulcan (ναι, πάλι το Vulcan), έτσι και το Rebel επιχειρεί να συγκεράσει το παλιό με το καινούργιο. Έτσι, μπορεί το τιμόνι να θυμίζει cruiser, αλλά τα μαρσπιέ δεν είναι πολύ πίσω τοποθετημένα. Ολόκληρη η μοτοσυκλέτα βρίθει λεπτομερειών και για να τις δεις όλες πρέπει να είσαι πολύ παρατηρητικός. Ένα κλασσικό φανάρι με συμβατική λάμπα αντί για LED, “στρογγυλεμένο” τιμόνι, και πολλά ακόμη. Τι σημαίνουν όμως όλα αυτά; Η Honda δεν κατασκεύασε το Rebel αποκλειστικά και μόνο για περατζάδες στην παραλιακή, αλλά και για αναβάτες που επιζητούν κάτι με περισσότερη ψυχή, με χρηστικές προεκτάσεις. Αν το σκεφτείς έτσι καταλαβαίνεις ότι ο κινητήρας ταιριάζει άριστα με την μαζεμένη σε διαστάσεις μοτοσυκλέτα. Η δύναμη ποιυ παράγει αρκεί για να φτάσεις έως και τα 180 χλμ./ώρα, παρά τις αλλαγές που έκανε η Honda, οι οποίες τόνισαν την απόδοσή του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Το γεγονός ότι η νέα Rebel είναι μια σούπερ φιλική μοτοσυκλέτα, αυτό το ξέρουν όλοι πια. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους άλλωστε. Χαμηλή απόσταση από το έδαφος και λεπτεπίλεπτη σιλουέτα, όπου πάνω της μπορούν να καθίσουν όλοι άνετα, με τα δύο τους πόδια να ακουμπούν στο έδαφος. Εύκολη στο χειρισμό και ελαφριά. Την οδηγήσαμε υπερ-άνετα μέσα στην απογευματινή κίνηση και το μποτιλιάρισμα της Βαρκελώνης και η αργή οδήγηση ήταν επίσης διασκεδαστική πάνω στη σέλα του Rebel. Αν όμως έχεις γνωρίσει τα υπόλοιπα χαρίσματά της τότε αργά δεν θέλεις να πηγαίνεις.

Δώστε στη νέα Honda CMX500 Rebel την ψήφο εμπιστοσύνης σας. Τολμήστε την. Όσο πιο πολύ παίζεις μαζί της, τόσο πιο κοντά βρίσκεσαι στον κύκλο των εκλεκτών της. Απλά κλείστε αυτιά και μάτια και κάντε αυτό που λέει το ένστικτό σας. Πρόκειται για έναν κρυφό σούπερ-ήρωα, μεταμφιεσμένο σε σεμνό και ταπεινό πολίτη. Όταν όμως έρθει η ώρα και το κάλεσμα, αφήνει κατά μέρος τις ευγένειες και εμφανίζει την αληθινή του ταυτότητα. Και μην πείτε ότι δεν σας προειδοποιήσαμε...

honda_rebel_bikeit_15.JPGhonda_rebel_bikeit.jpghonda_rebel_bikeit_8.JPGhonda_rebel_bikeit_12.JPGhonda_rebel_bikeit_14.JPGhonda_rebel_bikeit_11.JPGhonda_rebel_bikeit_9.JPGhonda_rebel_bikeit_13.JPGhonda_rebel_bikeit_3.JPGhonda_rebel_bikeit_7.JPGhonda_rebel_bikeit_4.JPGhonda_rebel_bikeit_10.JPGhonda_rebel_bikeit_5.JPGhonda_rebel_bikeit_6.JPGhonda_rebel_bikeit_1.JPGhonda_rebel_bikeit_2.JPG

honda_rebel_bikeit_II_6.JPGhonda_rebel_bikeit_II_3.JPGhonda_rebel_bikeit_II_17.JPGhonda_rebel_bikeit_II_4.JPGhonda_rebel_bikeit_II_14.JPGhonda_rebel_bikeit_II_10.JPGhonda_rebel_bikeit_II_9.JPGhonda_rebel_bikeit_II_13.JPGhonda_rebel_bikeit_II_1.JPGhonda_rebel_bikeit_II_5.JPGhonda_rebel_bikeit_II_19.JPGhonda_rebel_bikeit_II_18.JPGhonda_rebel_bikeit_II_20.JPGhonda_rebel_bikeit_II_8.JPGhonda_rebel_bikeit_II_2.JPGhonda_rebel_bikeit_II_12.JPGhonda_rebel_bikeit_II_16.JPGhonda_rebel_bikeit_II_7.JPGhonda_rebel_bikeit_II_11.JPGhonda_rebel_bikeit_II_15.JPG

Κατασκευαστής Honda
Μοντέλο CMX500 Rebel
Αντιπρόσωπος Σαρακάκης Α.Ε.Μ.Β.Ε.
Τιμή 6.890 ευρώ
Εγγύηση 2 χρόνια
   
Κινητήρας  
Τύπος Δικύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ, 4βάλβιδος
Χωρητικότητα (cc) 471
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 67x66,8
Συμπίεση (:1) 10,7
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Χωρητικότητα λαδιού (lt) 3,2
Εκκίνηση  Μίζα
Μετάδοση Αλυσίδα
   
Πλαίσιο  
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Μήκος (mm) 2.190
Πλάτος (mm) 820
Ύψος  (mm) 1.090
Μεταξόνιο (mm) 1.488
Γωνία κάστερ (°) 28
Ίχνος  (mm) 110
Ύψος σέλας (mm) 690
Απόσταση εδάφους  (mm) 135
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) 11,2
Βάρος, γεμάτο (kg) 190
   
Αναρτήσεις  
Μπροστά Συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 41mm
Πίσω Αμορτισέρ - Showa
   
Τροχοί / Ελαστικά  
Εμπρός 130/90-16’’ 
Πίσω 150/80-16’’
   
Φρένα  
Μπροστά Δ.Α.
Πίσω Δ.Α.
   
Μέγιστη ιπποδύναμη (hp / rpm) 45,6/ 8.500
Μέγιστη ροπή (kg / rpm) 4,4/6.000

 

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019 - Top-10 παπιών

Μάχη Daytona-Yamaha για την πρωτιά

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019: Top-20 Scooter

Στα 125-400 κ.εκ. όλη η πρώτη εικοσάδα

Νέα κόσμου

KTM Motohall – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εγκαινίων του

Ο νέος πολυχώρος έτοιμος να υποδεχθεί το κοινό

Michelin Fit2Go TPMS – Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών

Εύκολα, γρήγορα και με ακρίβεια

Andeli Mototouring – Τριήμερη εκδρομή στην Πελοπόννησο

25η Μαρτίου στον τόπο που γέννησε την Επανάσταση

H AMA απαγορεύει τη διαφήμιση Κανναβιδιόλης

Λόγω διαφορετικών νομοθεσιών ανά πολιτεία

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ipone katharistika wheelcity

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Φιλμ προστασίας οργάνων Speedo Angels

Για BMW R1200GS και πολλά άλλα μοντέλα

Harley-Davidson Sportster Iron 883 - Κάντε ένα Test-Ride τώρα!

Γνωρίστε από πρώτο χέρι το best-selling αμερικάνικο μοντέλο

Προστατευτικό λαιμών εξάτμισης AltRider

Σωτήριος εξοπλισμός για εκτός δρόμου χρήση

Νέα αγώνων

polytimi kyriakopoulou 800

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

Βίντεο – Τα αποκαλυπτήρια της Moriwaki Althea Honda Team WorldSBK

Ένα λεπτό, δύο αναβάτες και άλλα τόσα Fireblade

Το Dakar μπορεί να επιτρέψει στην Αφρική!

Νέα στοιχεία αναζωπυρώνουν τα σενάρια

ΤEST – Piaggio MP3 350 Sport

Η δυναστεία της “τρόικας”

Νέα αγοράς Αναβάτη

hd athena sportster prosfora

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Κράνος MT Optimus SV Tarmac

“Σπαστό” και προσιτό

Ride a Suzuki - Προσφορά με όφελος έως και €1.500!

Με τέσσερα χρόνια εγγύηση και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Γάντια Fovos Windproof

Μέγιστη άνεση κάθε μέρα

Ωτoασπίδες Alpine Motosafe Tour

Φιλικές στο αυτί, ιδανικές για οδήγηση μοτοσυκλέτας

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou