Vespa

    Τελευταία ενημέρωση: Αύγουστος 2018
Μοντέλο Κυβισμός Κινητήρας Ισχύς Σχέσεις Βάρος Εγγύηση Τιμή
50cc              
VESPA PRIMAVERA 50 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.240
VESPA PRIMAVERA 50 4T E4 TOURING  50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.400
VESPA Sprint 50 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.080
VESPA Sprint 50 S 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.290
VESPA Sprint Notte 50 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.490
51cc - 125cc              
VESPA 946 125 ABS RED E4 124 1Κ, 4Τ 11,4 Auto 147 2 χρόνια 9.990
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.770
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.960
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER SPORT 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 4.050
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 TOURING 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 4.150
VESPA GTS 125 Super Notte 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 4.110
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.150
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 TOURING 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.500
VESPA Sprint 125 I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.350
VESPA Sprint 125 S I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.450
VESPA Sprint Notte 125 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.500
> 125cc              
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.800
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 SUPER 155 1Κ, 4Τ 14,7 Auto 147 2 χρόνια 3.990
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.400
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 TOURING 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.700
VESPA Sprint 150 S I-GET ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.650
VESPA GTS 300 ABS E4 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.400
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER  278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.760
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER SPORT 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.860
VESPA GTS 300 ABS E4 TOURING 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.760
VESPA GTS 300 SUPER NOTTE 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.960
VESPA GTV 300 SEI GIORNI ABS E4 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 5.450

Νέα κόσμου

19/9/2018 - Ημέρα χωρίς θανάτους σε ευρωπαϊκούς δρόμους

Η εκστρατεία EDWARD για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Mε ποδήλατο στα… 296 χλμ./ώρα!

Νέο “πεταλάτο” ρεκόρ ταχύτητας!

Ντελιβεράς εναντίον Τυφώνα, σημειώσατε 2

«Θα σε πάρει και θα σε σηκώσει» στην κυριολεξία

Η αυτόνομη BMW R 1200 GS - Οι λόγοι πίσω από την εξέλιξη

To επίσημο αναλυτικό δελτίο της BMW Motorrad

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

sakos selas kappa wa401s baxevanis moto

Αδιάβροχος σάκος σέλας Kappa WA401S, 30 λίτρα

Από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον

Προστασία κινητήρα Givi TN5108OX για BMW R 1200 GS (-2013)

Έξτρα προστασία στα δύσκολα

Ζελατίνα Givi D5108ST για BMW R 1200 GS (-2013)

Ειδικά σχεδιασμένη για το γερμανικό on-off

Νέα αγώνων

mathias bellino accident rally 10

Mathias Bellino - Έμεινε παραπληγικός!

Συγκλονίζουν τα λόγια του Γάλλου

Αποστολή – Οδηγούμε την Harley-Davidson FXDR 114

Αναβάθμιση σε Harley 2.0 έκδοση!

TEST - Honda NC750D Integra 2018

Ζωή πάνω σε πουπουλένιο στρώμα

Αγώνες

TrialGP18 r8 0977 ps 1329 800 600 100 wm right bottom 100 TrialGPpng

TrialGP 2018, 8ος αγώνας, Ιταλία

Ολοκλήρωση με θρίαμβο για τον Bou

MXGP 2018, 19ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Στέψη εντός έδρας για τον Herlings

WorldSBK 2018, 10ος αγώνας, Portimao (Πορτογαλία)

Ο συνήθης ύποπτος το έκανε ξανά

Νέα αγοράς Αναβάτη

kappa ra313 sakos baxevanis

Σάκος πλάτης Kappa RA313

Πρακτικός και μοντέρνος

Επέκταση μπροστινού φτερού από την Pyramid

Με διπλής όψης αυτοκόλλητα

Momo FGTR Baby – Προστασία για παιδικά κεφάλια

Με το γνωστό στυλ της Ιταλικής εταιρείας

Τσαντάκι μέσης Kappa LH211

Όλα τα απαραίτητα μαζί

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!