Sherco

      Τελευταία ενημέρωση: Νοέμβριος 2017
Μοντέλο Κυβισμός Κινητήρας  Ισχύς Σχέσεις  Βάρος Εγγύηση Τιμή (ευρώ)
Trial Competition (2018)             6758
ST 125 Racing 123,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
ST 125 Factory 123,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 6758
ST 125 Homologated 123,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 7041
ST 125 Factory Hom. 123,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
ST 250 Racing 249,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 7167
ST 250 Factory 249,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
ST 250 Hom. 249,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 7815
ST 250 Factory Hom. 249,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
ST 300 Racing 294 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 7390
ST 300 Factory 294 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
ST 300 Racing Hom. 294 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8009
ST 300 Factory Hom. 294 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
Trial Leisure (2017)              
X-Ride 125 124,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 6267
X-Ride 290 272 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 6647
XY 125 124,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α.  –
50 κ.εκ. (2017)              
SM 50 Black 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3157
SM 50 White 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3157
SM 50 Blue 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3173
SE 50 Blue 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3235
SM 50 Factory 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3165
SE 50 Factory 49,7 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 3312
Enduro 4T (2018)              
SE-F 250 Racing 248,6 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9191
SE-F 250 Six Days 248,6 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9779
SE-F-250 Racing Hom. E4 248,6 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9787
SE-F-250 Six Days Hom. E4 248,6 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 10442
SE-F 300 Racing 303,68 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9362
SE-F 300 Six Days 303,68 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9957
SE-F 300 Racing Hom. E4 303,68 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9936
SE-F 300 Six Days Hom. E4 303,68 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 10613
SE-F-450 Racing 449,4 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9630
SE-F-450 Six Days 449,4 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 10232
SE-F-450 Racing Hom. E4 449,4 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 10233
SE-F-450 Six Days Hom. E4 449,4 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 10918
Enduro 2T (2018)              
SE 125 Racing 124,81 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 7948
SE 125 Six Days 124,81 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8060
SE 125 Racing Hom. E4 124,81 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8246
SE 125 Six Days 2T Hom. E4 124,81 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8783
SE 250 Racing 249,32 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8439
SE 250 Six Days 249,32 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8841
SE 250 Racing Hom. E4 249,32 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9043
SE 250 Six Days Hom. E4 249,32 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9489
SE 300 Racing 293,14 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8484
SE 300 Six Days 293,14 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9311
SE 300 Racing Hom. E4 293,14 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8670
SE 300 Six Days Hom. E4 293,14 2Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9534
Cross Country (2018)              
SEF Cross Country 250 4T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9585
SEF Cross Country 300  4T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9734
SEF Cross Country 450 4T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 9957
SE Cross Country 125 2T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8209
SE Cross Country 250 2T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8506
SE Cross Country 300 2T Δ.Α. 4Τ, 1Κ Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 8544
E-KID (2016)              
E-Kid Trial  – Ηλ. Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 2119
E-Kid Enduro  – Ηλ. Δ.Α.   Δ.Α. Δ.Α. 2317

Νέα κόσμου

19/9/2018 - Ημέρα χωρίς θανάτους σε ευρωπαϊκούς δρόμους

Η εκστρατεία EDWARD για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Mε ποδήλατο στα… 296 χλμ./ώρα!

Νέο “πεταλάτο” ρεκόρ ταχύτητας!

Ντελιβεράς εναντίον Τυφώνα, σημειώσατε 2

«Θα σε πάρει και θα σε σηκώσει» στην κυριολεξία

Η αυτόνομη BMW R 1200 GS - Οι λόγοι πίσω από την εξέλιξη

To επίσημο αναλυτικό δελτίο της BMW Motorrad

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

sakos selas kappa wa401s baxevanis moto

Αδιάβροχος σάκος σέλας Kappa WA401S, 30 λίτρα

Από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον

Προστασία κινητήρα Givi TN5108OX για BMW R 1200 GS (-2013)

Έξτρα προστασία στα δύσκολα

Ζελατίνα Givi D5108ST για BMW R 1200 GS (-2013)

Ειδικά σχεδιασμένη για το γερμανικό on-off

Νέα αγώνων

mathias bellino accident rally 10

Mathias Bellino - Έμεινε παραπληγικός!

Συγκλονίζουν τα λόγια του Γάλλου

Αποστολή – Οδηγούμε την Harley-Davidson FXDR 114

Αναβάθμιση σε Harley 2.0 έκδοση!

TEST - Honda NC750D Integra 2018

Ζωή πάνω σε πουπουλένιο στρώμα

Αγώνες

TrialGP18 r8 0977 ps 1329 800 600 100 wm right bottom 100 TrialGPpng

TrialGP 2018, 8ος αγώνας, Ιταλία

Ολοκλήρωση με θρίαμβο για τον Bou

MXGP 2018, 19ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Στέψη εντός έδρας για τον Herlings

WorldSBK 2018, 10ος αγώνας, Portimao (Πορτογαλία)

Ο συνήθης ύποπτος το έκανε ξανά

Νέα αγοράς Αναβάτη

kappa ra313 sakos baxevanis

Σάκος πλάτης Kappa RA313

Πρακτικός και μοντέρνος

Επέκταση μπροστινού φτερού από την Pyramid

Με διπλής όψης αυτοκόλλητα

Momo FGTR Baby – Προστασία για παιδικά κεφάλια

Με το γνωστό στυλ της Ιταλικής εταιρείας

Τσαντάκι μέσης Kappa LH211

Όλα τα απαραίτητα μαζί

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!