Beta

      Τελευταία ενημέρωση: Νοέμβριος 2017
Μοντέλο Κυβισμός Κινητήρας Ισχύς Σχέσεις Βάρος Εγγύηση Τιμή (ευρώ)
Mini Bikes              
Minicross Electric – 12’’ - Ηλ. 0,75KW 1 43 Δ.Α. 1.700
Minitrial Electric – 16’’ - Ηλ. 0,75KW 1 24,5 Δ.Α. 1.930
Minitrial Electric – 20’’ - Ηλ. 0,75KW 1 25,5 Δ.Α. 2.000
Minitrial Electric XL – 20’’ - Ηλ. 0,75KW 1 25,5 Δ.Α. 3.700
Mopeds              
RR Enduro 50 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 3.100
RR Enduro 50 Sport 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 3.500
RR Enduro 50 Racing 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 4.000
RR SPM 50 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 3.050
RR SPM 50 Sport 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 3.250
RR SPM 50 Track 49,7 1K, 2T Δ.Α. 6 85 Δ.Α. 3.500
Leisure              
RR 125 LC Enduro 124,66 1K, 4T Δ.Α. 6 108 Δ.Α. 5.200
Alp 200 293,1 1K, 2T Δ.Α. 6 99 Δ.Α. 5.150
Alp 4.0 293,1 1K, 2T Δ.Α. 6 104 Δ.Α. 6.300
RR 125 LC Motard 124,66 1K, 4T Δ.Α. 6 108 Δ.Α. 5.200
Trial              
Evo 80 Junior 79,6 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 3.600
Evo 80 Senior 79,6 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 3.860
Evo 125 – MY18 124 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 6.200
Evo 200 – MY18 194,6 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 6.200
Evo 250 – MY18 249,7 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 7.100
Evo 300 – MY18 296,4 1K, 2T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 7.400
Evo 300 – MY18 297,3 1K, 4T Δ.Α. 6 - Δ.Α. 8.500
Enduro              
X-Trainer 300 MY18 293,1 1K, 2T Δ.Α. 6 99 Δ.Α. 7.200
X-Trainer 250 MY18 249 1K, 2T Δ.Α. 6 99 Δ.Α. 6.900
RR 350 EFI – MY18 349,1 1K, 4T Δ.Α. 6 109 Δ.Α. 9.500
RR 390 EFI – MY18 385,6 1K, 4T Δ.Α. 6 109 Δ.Α. 9.500
RR 430 EFI – MY18 430,9 1K, 4T Δ.Α. 6 110 Δ.Α. 9.600
RR 480 EFI – MY18 477,5 1K, 4T Δ.Α. 6 110 Δ.Α. 9.600
RR 250 – MY18 249 1K, 2T Δ.Α. 6 104 Δ.Α. 8.300
RR 300 – MY18 293,1 1K, 2T Δ.Α. 6 104 Δ.Α. 8.700
RR 350 Racing EFI-MY18 349,1 1K, 4T Δ.Α. 6 109 Δ.Α. 10.000
RR 390 Racing EFI-MY18 385,6 1K, 4T Δ.Α. 6 109 Δ.Α. 10.000
RR 430 Racing EFI-MY18 430,9 1K, 4T Δ.Α. 6 110 Δ.Α. 10.100
RR 480 Racing EFI-MY18 477,5 1K, 4T Δ.Α. 6 110 Δ.Α. 10.100
RR 250 2T Racing – MY18 249 1K, 2T Δ.Α. 6 104 Δ.Α. 9.000
RR 300 2T Racing – MY18 293,1 1K, 2T Δ.Α. 6 104 Δ.Α. 9.500

Νέα κόσμου

19/9/2018 - Ημέρα χωρίς θανάτους σε ευρωπαϊκούς δρόμους

Η εκστρατεία EDWARD για μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Mε ποδήλατο στα… 296 χλμ./ώρα!

Νέο “πεταλάτο” ρεκόρ ταχύτητας!

Ντελιβεράς εναντίον Τυφώνα, σημειώσατε 2

«Θα σε πάρει και θα σε σηκώσει» στην κυριολεξία

Η αυτόνομη BMW R 1200 GS - Οι λόγοι πίσω από την εξέλιξη

To επίσημο αναλυτικό δελτίο της BMW Motorrad

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

sakos selas kappa wa401s baxevanis moto

Αδιάβροχος σάκος σέλας Kappa WA401S, 30 λίτρα

Από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον

Προστασία κινητήρα Givi TN5108OX για BMW R 1200 GS (-2013)

Έξτρα προστασία στα δύσκολα

Ζελατίνα Givi D5108ST για BMW R 1200 GS (-2013)

Ειδικά σχεδιασμένη για το γερμανικό on-off

Νέα αγώνων

mathias bellino accident rally 10

Mathias Bellino - Έμεινε παραπληγικός!

Συγκλονίζουν τα λόγια του Γάλλου

Αποστολή – Οδηγούμε την Harley-Davidson FXDR 114

Αναβάθμιση σε Harley 2.0 έκδοση!

TEST - Honda NC750D Integra 2018

Ζωή πάνω σε πουπουλένιο στρώμα

Αγώνες

TrialGP18 r8 0977 ps 1329 800 600 100 wm right bottom 100 TrialGPpng

TrialGP 2018, 8ος αγώνας, Ιταλία

Ολοκλήρωση με θρίαμβο για τον Bou

MXGP 2018, 19ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Στέψη εντός έδρας για τον Herlings

WorldSBK 2018, 10ος αγώνας, Portimao (Πορτογαλία)

Ο συνήθης ύποπτος το έκανε ξανά

Νέα αγοράς Αναβάτη

kappa ra313 sakos baxevanis

Σάκος πλάτης Kappa RA313

Πρακτικός και μοντέρνος

Επέκταση μπροστινού φτερού από την Pyramid

Με διπλής όψης αυτοκόλλητα

Momo FGTR Baby – Προστασία για παιδικά κεφάλια

Με το γνωστό στυλ της Ιταλικής εταιρείας

Τσαντάκι μέσης Kappa LH211

Όλα τα απαραίτητα μαζί

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!