victory octane 45

Μα... αυτή δεν είναι μια Indian Scout;

 

H Victory παρουσίασε τη νέα Muscle Bike της, με το όνομα Octane, που ουσιαστικά είναι μια Indian Scout με κάποιες μικρές αλλαγές σε στιλ και τεχνικά χαρακτηριστικά, αποδίδοντας 104 ίππους και 10 κιλά ροπής.
 
Μετά από όλο το Hype, περιμέναμε κάτι διαφορετικό από την Victory Octane. Σίγουρα την περιμέναμε πιο σπορ. Πιο δυνατή. Πιο ικανή. Πιο κοντά στην υπέροχη 156 με την οποία η Victory συμμετείχε στον αγώνα ανάβασης του Pikes Peak. Όμως φευ... η αμερικάνικη εταιρεία επέλεξε να παίξει συντηρητικά, παρουσιάζοντας ένα Indian Scout (θυμίζουμε πως Indian & Victory βρίσκονται κάτω από τη στέγη της Polaris), με άλλα χρώματα, καρίνα και μάσκα.

victory octane 41

Τα πόδια του αναβάτη έρχονται μπροστά, τα περιθώρια κλίσεων είναι μικρά στις 31 μοίρες, το πιρούνι συμβατικό, τα φρένα μόλις που επαρκούν, sport-touring τα ελαστικά, ενώ οι 104 ίπποι είναι καλό πλην όχι εντυπωσιακό νούμερο. Συγκεκριμένα το Octane βρίσκεται μόλις 4 ίππους πάνω από τους 100 του Indian Scout και 18 κάτω από το Harley V-Rod. Δεν συζητάμε καν για ιαπωνικά και ευρωπαϊκά Muscle Bikes, γιατί εκεί η ιπποδύναμη είναι πολύ μακριά. Η τιμή της Octane βρίσκεται στα 12.950 ευρώ.


Αρκετά πράγματα αλλάζουν -ελαφρώς όμως- σε σχέση με το Indian Scout, αν και οι ομοιότητες μεταξύ των 2 μοντέλων είναι πραγματικά εντυπωσιακές.

indian scout

Δείτε την Indian Scout στην πάνω φωτογραφία.

octane

Και τώρα δείτε τη Victory Octane. Άλλο χρώμα, ίδιο ματ φινίρισμα. Σχεδόν ίδιο το ρεζερβουάρ και ίδια η σέλα. Πιρούνι, και φτερά κάπως παραλλαγμένα. Μικρές αλλαγές στα τελικά των εξατμίσεων, άλλη η γωνία στα αμορτισέρ, διαφορετικές ζάντες. Καρίνα και μάσκα για το Octane, γυμνή εμφάνιση για το Scout. Σε γενικές γραμμές το Octane είναι πιο επιθετικό, δίχως όμως να παρεκκλίνει τρανταχτά από το Scout.


Ο μεγάλος V2 των 60 μοιρών και 1200 κ.εκ. αποτελεί τον πρώτο υγρόψυκτο κινητήρα στην ιστορία της εταιρείας -προέρχεται βέβαια από το Scout- ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.

victory octane 23

Ο κινητήρας διαθέτει μονό σώμα ψεκασμού 60 mm, διπλούς εκκεντροφόρους και τετραβάλβιδες κεφαλές, ενώ αποδίδει 103 hp / 8.000 rpm. (σε άλλο σημείο του δελτίου τύπου αναφέρονται οι 104 hp ως μέγιστη ιπποδύναμη) και παράγει ροπή 10 Kgm / 6.000 rpm. Πρόκειται έτσι για τον δυνατότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία.

victory octane 8

Κατά συνέπεια, δεν προκαλεί απορίες το γεγονός πως η Octane είναι και η ταχύτερη Victory στην ιστορία, με επίσημο χρόνο επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα κάτω από 4 δευτερόλεπτα. Η Victory κάνει λόγο για κοντό γρανάζωμα, που χαρίζει στην Octane χρόνο 12 δευτερολέπτων στα 0-400m.

 
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το υβριδικό πλαίσιο της Octane -που και αυτό προέρχεται από το Scout-, καθώς αποτελείται από χυτά αλουμινένια τμήματα μπροστά και πίσω, και ατσάλινη ραχοκοκαλιά, για μεγαλύτερη ακαμψία. Σημειώστε πως η Octane είναι 7 κιλά ελαφρύτερη από τη Scout, στα 240 στεγνά κιλά.

victory octane 46

Αντί για το ανάποδο πιρούνι του 156, εδώ βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι 41 χιλιοστών δίχως ρυθμίσεις, και δύο πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζονται μόνο ως προς την προφόρτιση. Τα φρένα είναι αστεία με τα δικά μας, ευρωπαϊκά στάνταρ -ενώ και αυτά προέρχονται αυτούσια από το Indian Scout. Ένας δίσκος μπροστά, κι ένας ακόμα πίσω, αμφότεροι στα 298 χιλιοστά φροντίζουν για το φρενάρισμα, ενώ η δαγκάνα μπροστά είναι μόλις διπίστονη, και όχι ακτινική -ενώ η πίσω διαθέτει μονό έμβολο! Ευτυχώς το ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί διαθέτουν ελαστικά 130/70-18 μπροστά και 160/70-17 πίσω και η χαμηλή σέλα βρίσκεται στα 658 mm.

 

 

Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2018 - Top 20 Εταιρειών

Άνοδος 29,4% της ελληνικής αγοράς τον 11ο μήνα του έτους

Ταξινομήσεις 11μηνου 2018 - Top 30 Εταιρειών

Άνοδος 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό 11μηνο

Νέα κόσμου

icon z900rs pikes peak 2018 small

Βίντεο - Η ανάβαση του Pikes Peak με Kawasaki Z900RS

Ένας Ιάπωνας, μια Ιαπωνέζα, ένα βουνό και δύο τούμπες

Royal Alloy - Στρατηγική θέση στην Ταϊλάνδη

Η νοτιοανατολική Ασία στο στόχαστρο

Moto & Bike TV - Δείτε την 5η εκπομπή της 6ης σεζόν - Video

Test Benelli TRK 502X, και αφιέρωμα στην Πολυτίμη Κυριακοπούλου

Honda: Δυναμική παρουσία στην CES με αυτόνομη γουρούνα!

Όχημα εργασίας πολλαπλών ρόλων από τους Ιάπωνες

Νέα αγώνων

ama sx 2019 teaser

Monster Energy Supercross: Anaheim 1 2019 - Video Teaser

Το αμερικανικό πρωτάθλημα SX ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου 2019

WorldSBK με νέα μορφή τριών αγώνων από το 2019

Οριστικοποιήθηκε το νέο σχήμα του πρωταθλήματος

Ακυρώνεται το Superprestigio του 2018

Η αστραπιαία άνοδος και το ξαφνικό στραβοπάτημα του θεσμού

Τραυματίστηκε ο Paulo Goncalves της Honda

Δίνει αγώνα δρόμου για να προλάβει το Dakar

Νέα αγοράς Αναβάτη

Linhai ATV 4

Προσφορά ATV Linhai 550L EPS

Κορυφαία εξοπλισμένο σε μοναδική τιμή

Χριστουγεννιάτικες προσφορές Triumph

Στην Αθήνα οι μάγοι με τα δώρα για δύο μέρες

Μπότες Diadora Tourismo με έκπτωση 50%

Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Σφουγγαράκι καθαρισμού ζελατίνας κράνους Visorvision V2

Η γρήγορη λύση για καθαρό οπτικό πεδίο

Αδιάβροχο μπουφάν Fovos Raptor

Για μικρές και μεγάλες περιηγήσεις

Ducati Athens - Εορταστικό Bazaar αυτό το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 80% σε ρουχισμό προηγούμενων ετών!

Γάντια Five Boxer

Ιδανικά τις περισσότερες μέρες του χρόνου

Νέος τιμοκατάλογος Husqvarna 2019

Περιλαμβάνεται και το 701 Svartpilen

Αγώνες

2018 monza rally show 19

Monza Rally Show 2018 - 7η νίκη για τον Valentino Rossi

Ο «γιατρός» κέρδισε και τα 9 stages του event

SuperEnduro 2019, 1ος αγώνας, Κρακοβία (Πολωνία)

Taddy Blazusiak, ο εντός έδρας ήρωας

Motul Roof of Africa 2018 - Wade Young & Sherco οι θριαμβευτές

Τέταρτη νίκη του Young στον «Mother of Hard Enduro» αγώνα

ISDE 2018, Ημέρα 6η

Αυστραλιανός θρίαμβος