SYM

sym maxsym tl pre parouisiasi 1

Αποκάλυψη πριν από την EICMA, δείτε τα πρώτοι!

Μόλις πριν λίγες ημέρες γράφαμε για την τριάδα των νέων μοντέλων (συν μια έκπληξη) που θα παρουσιάσει η SYM στην έκθεση του Μιλάνου και τώρα, μια εβδομάδα πριν αυτή ανοίξει τις πύλες της, έχουμε ένα πλήρες σετ φωτογραφιών και αρκετές πληροφορίες, για το μεγάλο sport scooter παραγωγής.

Ο λόγος για το Maxsym TL, την “τοποθέτηση” της SYM σε μια ολιγομελή και κορυφαία κατηγορία scooter, όπου ο ανταγωνισμός είναι τα T-MAX της Yamaha και το AK550 της KYMCO!

Το Maxsym TL, είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο πριν από ένα χρόνο, στην έκθεση του Μιλάνου και τώρα, η SYM επιστρέφει στο ίδιο μέρος, με το μοντέλο παραγωγής. Τα περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν τα ίδια, ωστόσο καταγράφονται και κάποιες αλλαγές μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής.

sym maxsym tl pre parouisiasi 15

Βλέπουμε λοιπόν μια διαφοροποίηση στην σχεδίαση ορισμένων πλαστικών, σε περιοχές όπως η μάσκα, τα πλαϊνά πλαστικά της ουράς και το μπροστινό φτέρο, χωρίς η αισθητική και η ταυτότητα του μοντέλου να έχει επηρεαστεί. Επίσης, όλες οι δισκόπλακες, μπροστά και πίσω, είναι τύπου “μαργαρίτα” στο μοντέλο παραγωγής, σε σχέση με τις συμβατικές του πρωτότυπου.

sym maxsym tl pre parouisiasi 13

Αλλαγές παρατηρούνται και στο σχήμα της ζελατίνας όσο και στο πίσω φανάρι, ενώ το σημείο όπου έχει σημειωθεί η μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σχέση με το πρωτότυπο, είναι ο πίνακας οργάνων, που από μια κεντρική ψηφιακή οθόνη, έχει μοιράσει τις ενδείξεις του, σε δύο έγχρωμες TFT.

sym maxsym tl pre parouisiasi 17

Τώρα σε ότι αφορά στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν σημειώνονται αλλαγές σε σχέση με τις τιμές και τις πληροφορίες που είχαν ανακοινωθεί για το πρωτότυπο. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, με 465 κ.εκ. χωρητικότητας που προέρχονται από μια ελαφρώς υποτετράγωνη σχεδίαση, με τα πιστόνια να έχουν 65 χλστ. διάμετρο και να διανύουν 70 χλστ. διαδρομή εντός του κυλίνδρου.

Η ιπποδύναμη είναι 40 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ., έχοντας αλλάξει προς το καλύτερο συγκριτικά με την ισχύ που ανακοίνωνε η SYM για το πρωτότυπο (39,4 στις 7.750 σ.α.λ.), ενώ η ροπή κορυφώνεται στα 4,2 kg-m, στις 5.000 σ.α.λ. Στο μπλοκ του κινητήρα έχουν ενσωματωθεί ο αυτόματος συμπλέκτης και το CVT, έτσι ώστε η αναρτώμενη μάζα να είναι όσο το δυνατόν πιο μικρή.

sym maxsym tl pre parouisiasi 11

Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα (στα T-MAX και AK550 με ιμάντα) ενώ ένα άλλο στοιχείο που έχει ενδιαφέρουν στο scooter της SYM, είναι ο μοχλισμός του πίσω αμορτισέρ, μέσω ενός συστήματος αρθρώσεων στην άνω του έδραση. Στο μοντέλο παραγωγής, δεν φαίνεται πάντως να υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους στην άρθρωση της ανάρτησης, όπως υπήρχε στο πρωτότυπο.

Αυτό που παραμένει μυστήριο πάντως και περιμένουμε να αποκαλυφθεί ως πληροφορία στην EICMA, είναι ο τύπος του πλαισίου και το υλικό κατασκευής του. Υπενθυμίζουμε ότι τόσο τα TMAX, όσο και το AK550, φέρουν εντυπωσιακά περιμετρικά πλαίσια αλουμινίου, οπότε έχει πολύ ενδιαφέρον το πώς θα κινηθεί η SYM σε αυτό τον τομέα.

Περισσότερα -εκτός απροόπτου- στις 6 Νοεμβρίου 2018, όταν το Maxsym TL παραγωγής, θα παρουσιαστεί επίσημα και… εφ όλης της ύλης στην EICMA.  

sym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_16.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_7.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_15.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_5.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_13.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_12.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_2.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_3.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_4.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_9.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_18.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_10.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_17.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_14.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_1.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_6.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_8.jpgsym_maxsym_tl_pre_parouisiasi_11.jpg


     

Σύγκριση γερμανικής και ελληνικής αγοράς μοτοσυκλέτας 2018

Χαοτική διαφορά μεγέθους, ταξινομήσεων και κυβικών

Ταξινομήσεις 2018 - Top-3 μοντέλων ανά εταιρεία

Τα 3 πιο δημοφιλή μοντέλα (scooter, παπιά, μοτοσυκλέτες ή ATV) κάθε φίρμας της ελληνικής…

Νέα κόσμου

google maps

Google – Πιλοτικές δοκιμές για εμφάνιση καμερών τροχαίας στο Google Maps

Οι χρήστες θα προειδοποιούνται με εικονίδια αλλά και φωνητικά

ΗΠΑ – “Καθαρίζουν” τις μοτοσυκλετιστικές συμμορίες

Στο στόχαστρο οι περιβόητοι “Μongols”, απαγορεύτηκε το έμβλημα τους

Υπερελαφρύ concept “τροχόσπιτο” με πιθανή μοτοσυκλετιστική χρήση

Καρπός της συνεργασίας BMW Designworks και της North Face

H Suzuki πατεντάρει νέο σύστημα μεταβλητών βαλβίδων

Αυτή τη φορά επιλέγει μια διάταξη με πίεση λαδιού

Αναζητούνται μάρτυρες θανατηφόρου τροχαίου

Συνέβη στις 2 Ιανουαρίου στη συμβολή Συγγρού-Καλλιρρόης

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

TARGET 125

Keeway – Νέες τιμές για το 2019

Αλλαγές σε 5 μοντέλα

Benelli Tornado Naked T 125 – Νέα τιμή

Ένας μικρός Ανεμοστρόβιλος στην Ελλάδα

Husqvarna - Νέες τιμές Svartpilen 401 & Vitpilen 401

Επίσημο Δελτίο Τύπου - Spread the rumor!

Νέoς τιμοκατάλογος Suzuki

Εν αναμονή των εκδόσεων Katana

Kawasaki – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα

Vespa – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα του 2019, συμπεριλαμβανομένης και της Elettrica

Νέα αγώνων

rally dakar 2019 benavides sunderland 3

"Είστε κλέφτες!" Βαριές κατηγορίες σε K. Benavides & Sunderland από τη διοργάνωση του Dakar

H διοργάνωση αποκαλύπτει τους λόγους πίσω από τις εξοντωτικές ποινές των 2 αναβατών

Rossi – “Eίναι πολύ σημαντικό να φοβάσαι λίγο…”

Δηλώσεις με μεγάλο ενδιαφέρον σε ραδιοφωνικό σταθμό

Pata Yamaha WorldSBK YZF-R1 2019 - Video

Bike Porn... δείτε το βίντεο, αναμείνατε στο site για φωτογραφίες

Rally Dakar 2019: Adrien Van Beveren - Έσπασε ο κινητήρας της Yamaha του!

Ορθάνοιχτο πλέον το πεδίο για ΚΤΜ & Husqvarna

Ο Valentino Rossi στο Dakar 2020!

Ο Nasser Al-Attiyah επιβεβαιώνει τις φήμες

Νέα αγοράς Αναβάτη

motodirect ekptoseis 800

Motodirect Winter Sale

Επιλεγμένα προϊόντα σε τιμές έως -50%

Μπότες τουρισμού IXS Tour Classic-ST

Προσιτή ποιότητα

Χειμερινά γάντια IXS Buran WP

Ό,τι πρέπει για τα κρύα!

Μπουφάν Alpinestars Volcano Drystar

Για οδήγηση παντός καιρού

Κράνος κλειστού τύπου Bell Srt

Ποιοτική πρόταση με υπογραφή

Αδιάβροχο jacket IXS Classic Urban-ST

Μοντέρνο και καθημερινό

Enduro jacket Nordcode Pindos

Μοντέρνα και διακριτική σχεδίαση

Νέο ηλεκτρικό scooter NIU U-Series

Μοντέρνο και έξυπνο

Κράνος CMS GTV Strada

Λύση η προσιτή από την Μοτοδυναμική

Kawasaki Versys winter sales

Διαλέξτε ανάμεσα σε έκπτωση ή δώρα

Κράνος Shark Ridill

Καθημερινός σύντροφος

Αγώνες

Toby Price

Ο Toby Price νικητής του Dakar 2019 - 2ο δικό του, 18ο συνεχόμενο για την ΚΤΜ

ΚΤΜ οι πρώτες 3 μοτοσυκλέτες, ακολουθούμενες από 2 Husqvarna - Top-5 για το KTM Group!

Rally Dakar 2019: 9η μέρα, Pisco - Pisco

Νίκη Michael Metge και Sherco, έπεται η μητέρα των μαχών μεταξύ KTM-Husqvarna

Rally Dakar 2019: 8η μέρα, San Juan de Marcona - Pisco

Εγκατάλειψη Brabec, ηρωικός Price - Η ΚΤΜ δείχνει τα δόντια της

Rally Dakar 2019: 7η μέρα, San Juan de Marcona - San Juan de Marcona

Πρωτιά Sunderland & KTM, Brabec και Honda έτοιμοι για την έκπληξη!