Kymco

Kymco Supernex 14

Εντυπωσιακά στοιχεία αποκαλύπτει εκπρόσωπος της εταιρείας

Το Moto7, εξασφάλισε μια συνέντευξη με τον Product Manager της KYMCO, Wu Jiayi, η οποία και κινήθηκε γύρω από την έκπληξη που ακούει στο όνομα Super NEX. Πρόκειται για το ηλεκτροκίνητη superbike που παρουσίασε η εταιρεία στο Μιλάνο πριν από ένα μήνα, κλέβοντας τις εντυπώσεις

Οι επιδόσεις που ανακοινώθηκαν κατά την αποκάλυψη του μοντέλου είναι πολλά υποσχόμενες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2.9”, 0-200 χλμ./ώρα σε 7,5”, 0-250 χλμ./ώρα σε 10,9”! Εκτός αυτού, το Super NEX φέρει, σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, 6-τάχυτο κιβώτιο, προκειμένου ο αναβάτης να έχει πλήρη έλεγχο της μεταφερόμενης στον πίσω τροχό ισχύος  και κατά συνέπεια μια εμπειρία οδήγησης, ανάλογη με αυτή των μοτοσυκλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

supernex interview 2
O product manager της KYMCO, κος Wu Jiayi

Για αυτό τον λόγο επίσης, η KYMCO φρόντισε ώστε ο ήχος του ηλεκτροκινητήρα να ενισχύεται ώστε ο οδηγός να μπορεί να οδηγήσει διαισθητικά και να αλλάζει ταχύτητες βασιζόμενος στην μεταβολή της χροιάς και του τονικού ύψους.

Περισσότερα και αναλυτικά για το Super NEX, μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό θέμα που είχαμε δημοσιεύσει, ΕΔΩ.

Ωστόσο, η εμφατική αυτή παρουσίαση, γέννησε και πολλά ερωτηματικά, τα οποία και  παρέμεναν αναπάντητα και στα αποσπάσματα της συνέντευξης του Moto7 που παρουσιάζουμε, δίνονται αρκετές απαντήσεις.

Σχετικά με την παραγωγή του Super NEX

Η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε και εξελίσσεται εξ αρχής, με γνώμονα την μαζική παραγωγής της, δεν θέλαμε να παρουσιάσουμε ένα concept που να είναι αδύνατο να λανσαριστεί στην αγορά.

Για την απόφαση εφαρμογής 6-τάχυτου κιβωτίου και την ενίσχυση του ήχου

Θέλουμε οι αναβάτες που θα οδηγήσουν για πρώτη φορά το Super NEΧ να μην το αισθάνονται ως ένα μοντέλο που απαιτεί μια μακρά περίοδο εξοικείωσης μαζί του αλλά να προσαρμόζονται άμεσα σε αυτό. Τώρα σε ότι αφορά στον ήχο, στην KYMCO τον θεωρούμε αναπόσπαστο κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας σε μια μοτοσυκλέτα, για αυτό και επενδύσαμε πολύ πάνω σε αυτό το κομμάτι. Μπορεί πολλούς να τους ξενίζει η ενίσχυση του και να πιστέψουν ότι πρόκειται για κάτι ψηφιακό αλλά δεν είναι έτσι. Η προσέγγιση μας μοιάζει πολύ με αυτή της ηλεκτρικής κιθάρας, όπου ο ήχος ενισχύεται και στην συνέχεια μπορεί να μεταβάλλει κάνεις την κυμματομορφή του χρησιμοποιώντας διάφορα εφέ. Αυτό έχουμε κάνει και το Super NEX, ενισχύοντας της υψηλές συχνότητες που παράγει ο κινητήρας του. Ο αναβάτης, όπως και σε μια ηλεκτρική κιθάρα, θα μπορεί στην συνέχει να διαμορφώσει τον ήχο αυτό, όπως επιθυμεί.

Kymco Supernex 1

Πρόσθετα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυτονομία

Ακόμα βρισκόμαστε σε στάδιο εξέλιξης, ωστόσο αυτά που μπορώ να ανακοινώσω είναι ότι η ισχύς θα κυμαίνεται μεταξύ 100 και 120 ίππων και το βάρος στα 250 με 270 κιλά. Η τάση της μπαταρίας θα είναι 140V και η αυτονομία που θα προσδίδει στο όχημα θα είναι της τάξεως των 150 έως 200 χιλιομέτρων, αναλόγως της χρήσης.  Η μπαταρία του Super NEX θα είναι φυσικά διαφορετική από αυτή που χρησιμοποιείται στα e-scooter ΙΟΝΕΧ και ως κε τούτου δεν θα μπορεί να γίνει χρήση των σταθμών του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών που έχουμε δημιουργήσει. Ωστόσο η επαναφόρτιση της μοτοσυκλέτας θα γίνεται εύκολα, από τους σταθμούς επαναφόρτισης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, με την δυνατότητα για επιτάχυνση της όλης διαδικασίας όπου υπάρχουν φορτιστές “fast charge”.

Σχετικά με την απόφαση της ΚΥΜCO να δραστηριοποιηθεί και στον τομέα των e-bikes

Έχουμε ήδη εισέλθει δυναμικά στον τομέα των e-scooter και με το σύστημα IONEX και τα μεγάλα δίκτυα ανταλλαγής μπαταριών που δημιουργούμε, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ηγέτιδα δύναμη στον χώρο. Το ίδιο επιθυμούμε να κάνουμε και στις μοτοσυκλέτες, μας προσφέρεται μια πολύ μεγάλη ευκαιρία και θέλουμε να την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Πιστεύουμε πολύ στην ηλεκτροκίνηση και το Super NEX, είναι προορισμένο να θέσει νέα standards. Δεν το βλέπουμε ως κάτι έξω από την φιλοσοφία της KYMCO, έχουμε τα μέσα και τις δυνατότητες για το κάνουμε να πετύχει.

Kymco Supernex 9

Για τις φήμες περί εμπλοκής της KYMCO στο Zero TT

Όχι, κάτι τέτοιο δεν συμπεριλαμβάνεται προς το παρόν στην στρατηγική εξέλιξης και προώθησης του Super NEX.  

Πόσο έχει προχωρήσει η εξέλιξη του Super NEX και πότε θα μπει σε διαδικασία παραγωγής

Δεν μπορώ να καθορίσω με ακρίβεια το πότε θα παραχθεί μαζικά το Super NEX, αυτό που μπορώ με βεβαιότητα να σας πω όμως, είναι ότι η εξέλιξη του συνεχίζεται με πολύ γοργούς ρυθμούς. Δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε όμως μόνο  θέματα που σχετίζονται με την μοτοσυκλέτα αυτή κάθε αυτή, την απόδοση και στο στήσιμο της. Μιλάμε για ένα νέο κατασκευαστικό πεδίο, όπου οι εξελίξεις τρέχουν πολύ γρήγορα και προσπαθούμε σε κάθε περίπτωση να πετύχουμε τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης και κόστους. Αυτό αφορά αποκλειστικά στις μπαταρίες και στο μοτέρ, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα το κόστος αυτών των δύο βασικών στοιχείων θα πέσει αρκετά.

Πηγή: Moto7 

Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2018 - Top 20 Εταιρειών

Άνοδος 29,4% της ελληνικής αγοράς τον 11ο μήνα του έτους

Ταξινομήσεις 11μηνου 2018 - Top 30 Εταιρειών

Άνοδος 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό 11μηνο

Νέα κόσμου

piaggio pff boston factory 1

Piaggio Group - Νέο εργοστάσιο στη Βοστώνη

Για ρομποτικές εφαρμογές του Piaggio Fast Forward

Βίντεο - Η ανάβαση του Pikes Peak με Kawasaki Z900RS

Ένας Ιάπωνας, μια Ιαπωνέζα, ένα βουνό και δύο τούμπες

Royal Alloy - Στρατηγική θέση στην Ταϊλάνδη

Η νοτιοανατολική Ασία στο στόχαστρο

Moto & Bike TV - Δείτε την 5η εκπομπή της 6ης σεζόν - Video

Test Benelli TRK 502X, και αφιέρωμα στην Πολυτίμη Κυριακοπούλου

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

re accessories

Royal Enfield – Προστατευτικός εξοπλισμός, ρουχισμός, αξεσουάρ

Eπέκταση σε νέα πεδία για την εταιρεία

Ζελατίνα Puig Touring για KTM 1290 Super Adventure S/R

Το προσωπικό σου απάνεμο

Αμορτισέρ Hagon Scooter Line για Honda SH300i

Αναβαθμίστε την συμπεριφορά του scooter σας

Νέα αγώνων

dsc07613

Τραυματίστηκε ο Toni Bou σε επίδειξη της Honda

Δεν προκύπτει σοβαρή ανησυχία

Toby Price - Ατύχημα λίγο πριν το Dakar 2019!

Έπεσε στην προπόνηση και τραυματίστηκε

Billy Bolt – Βίντεο-αφιέρωμα στη χρονιά ενός πρωταθλητή

Οι καλύτερες στιγμές του σε 11 λεπτά

Monster Energy Supercross: Anaheim 1 2019 - Video Teaser

Το αμερικανικό πρωτάθλημα SX ξεκινάει στις 5 Ιανουαρίου 2019

WorldSBK με νέα μορφή τριών αγώνων από το 2019

Οριστικοποιήθηκε το νέο σχήμα του πρωταθλήματος

Νέα αγοράς Αναβάτη

Προσφορά ATV Linhai 550L EPS

Κορυφαία εξοπλισμένο σε μοναδική τιμή

Χριστουγεννιάτικες προσφορές Triumph

Στην Αθήνα οι μάγοι με τα δώρα για δύο μέρες

Μπότες Diadora Tourismo με έκπτωση 50%

Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Σφουγγαράκι καθαρισμού ζελατίνας κράνους Visorvision V2

Η γρήγορη λύση για καθαρό οπτικό πεδίο

Αδιάβροχο μπουφάν Fovos Raptor

Για μικρές και μεγάλες περιηγήσεις

Ducati Athens - Εορταστικό Bazaar αυτό το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 80% σε ρουχισμό προηγούμενων ετών!

Γάντια Five Boxer

Ιδανικά τις περισσότερες μέρες του χρόνου

Νέος τιμοκατάλογος Husqvarna 2019

Περιλαμβάνεται και το 701 Svartpilen

Αγώνες

2018 monza rally show 19

Monza Rally Show 2018 - 7η νίκη για τον Valentino Rossi

Ο «γιατρός» κέρδισε και τα 9 stages του event

SuperEnduro 2019, 1ος αγώνας, Κρακοβία (Πολωνία)

Taddy Blazusiak, ο εντός έδρας ήρωας

Motul Roof of Africa 2018 - Wade Young & Sherco οι θριαμβευτές

Τέταρτη νίκη του Young στον «Mother of Hard Enduro» αγώνα

ISDE 2018, Ημέρα 6η

Αυστραλιανός θρίαμβος