Kymco

Kymco Supernex 14

Εντυπωσιακά στοιχεία αποκαλύπτει εκπρόσωπος της εταιρείας

Το Moto7, εξασφάλισε μια συνέντευξη με τον Product Manager της KYMCO, Wu Jiayi, η οποία και κινήθηκε γύρω από την έκπληξη που ακούει στο όνομα Super NEX. Πρόκειται για το ηλεκτροκίνητη superbike που παρουσίασε η εταιρεία στο Μιλάνο πριν από ένα μήνα, κλέβοντας τις εντυπώσεις

Οι επιδόσεις που ανακοινώθηκαν κατά την αποκάλυψη του μοντέλου είναι πολλά υποσχόμενες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2.9”, 0-200 χλμ./ώρα σε 7,5”, 0-250 χλμ./ώρα σε 10,9”! Εκτός αυτού, το Super NEX φέρει, σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, 6-τάχυτο κιβώτιο, προκειμένου ο αναβάτης να έχει πλήρη έλεγχο της μεταφερόμενης στον πίσω τροχό ισχύος  και κατά συνέπεια μια εμπειρία οδήγησης, ανάλογη με αυτή των μοτοσυκλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

supernex interview 2
O product manager της KYMCO, κος Wu Jiayi

Για αυτό τον λόγο επίσης, η KYMCO φρόντισε ώστε ο ήχος του ηλεκτροκινητήρα να ενισχύεται ώστε ο οδηγός να μπορεί να οδηγήσει διαισθητικά και να αλλάζει ταχύτητες βασιζόμενος στην μεταβολή της χροιάς και του τονικού ύψους.

Περισσότερα και αναλυτικά για το Super NEX, μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό θέμα που είχαμε δημοσιεύσει, ΕΔΩ.

Ωστόσο, η εμφατική αυτή παρουσίαση, γέννησε και πολλά ερωτηματικά, τα οποία και  παρέμεναν αναπάντητα και στα αποσπάσματα της συνέντευξης του Moto7 που παρουσιάζουμε, δίνονται αρκετές απαντήσεις.

Σχετικά με την παραγωγή του Super NEX

Η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε και εξελίσσεται εξ αρχής, με γνώμονα την μαζική παραγωγής της, δεν θέλαμε να παρουσιάσουμε ένα concept που να είναι αδύνατο να λανσαριστεί στην αγορά.

Για την απόφαση εφαρμογής 6-τάχυτου κιβωτίου και την ενίσχυση του ήχου

Θέλουμε οι αναβάτες που θα οδηγήσουν για πρώτη φορά το Super NEΧ να μην το αισθάνονται ως ένα μοντέλο που απαιτεί μια μακρά περίοδο εξοικείωσης μαζί του αλλά να προσαρμόζονται άμεσα σε αυτό. Τώρα σε ότι αφορά στον ήχο, στην KYMCO τον θεωρούμε αναπόσπαστο κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας σε μια μοτοσυκλέτα, για αυτό και επενδύσαμε πολύ πάνω σε αυτό το κομμάτι. Μπορεί πολλούς να τους ξενίζει η ενίσχυση του και να πιστέψουν ότι πρόκειται για κάτι ψηφιακό αλλά δεν είναι έτσι. Η προσέγγιση μας μοιάζει πολύ με αυτή της ηλεκτρικής κιθάρας, όπου ο ήχος ενισχύεται και στην συνέχεια μπορεί να μεταβάλλει κάνεις την κυμματομορφή του χρησιμοποιώντας διάφορα εφέ. Αυτό έχουμε κάνει και το Super NEX, ενισχύοντας της υψηλές συχνότητες που παράγει ο κινητήρας του. Ο αναβάτης, όπως και σε μια ηλεκτρική κιθάρα, θα μπορεί στην συνέχει να διαμορφώσει τον ήχο αυτό, όπως επιθυμεί.

Kymco Supernex 1

Πρόσθετα τεχνικά χαρακτηριστικά και αυτονομία

Ακόμα βρισκόμαστε σε στάδιο εξέλιξης, ωστόσο αυτά που μπορώ να ανακοινώσω είναι ότι η ισχύς θα κυμαίνεται μεταξύ 100 και 120 ίππων και το βάρος στα 250 με 270 κιλά. Η τάση της μπαταρίας θα είναι 140V και η αυτονομία που θα προσδίδει στο όχημα θα είναι της τάξεως των 150 έως 200 χιλιομέτρων, αναλόγως της χρήσης.  Η μπαταρία του Super NEX θα είναι φυσικά διαφορετική από αυτή που χρησιμοποιείται στα e-scooter ΙΟΝΕΧ και ως κε τούτου δεν θα μπορεί να γίνει χρήση των σταθμών του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών που έχουμε δημιουργήσει. Ωστόσο η επαναφόρτιση της μοτοσυκλέτας θα γίνεται εύκολα, από τους σταθμούς επαναφόρτισης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, με την δυνατότητα για επιτάχυνση της όλης διαδικασίας όπου υπάρχουν φορτιστές “fast charge”.

Σχετικά με την απόφαση της ΚΥΜCO να δραστηριοποιηθεί και στον τομέα των e-bikes

Έχουμε ήδη εισέλθει δυναμικά στον τομέα των e-scooter και με το σύστημα IONEX και τα μεγάλα δίκτυα ανταλλαγής μπαταριών που δημιουργούμε, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ηγέτιδα δύναμη στον χώρο. Το ίδιο επιθυμούμε να κάνουμε και στις μοτοσυκλέτες, μας προσφέρεται μια πολύ μεγάλη ευκαιρία και θέλουμε να την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Πιστεύουμε πολύ στην ηλεκτροκίνηση και το Super NEX, είναι προορισμένο να θέσει νέα standards. Δεν το βλέπουμε ως κάτι έξω από την φιλοσοφία της KYMCO, έχουμε τα μέσα και τις δυνατότητες για το κάνουμε να πετύχει.

Kymco Supernex 9

Για τις φήμες περί εμπλοκής της KYMCO στο Zero TT

Όχι, κάτι τέτοιο δεν συμπεριλαμβάνεται προς το παρόν στην στρατηγική εξέλιξης και προώθησης του Super NEX.  

Πόσο έχει προχωρήσει η εξέλιξη του Super NEX και πότε θα μπει σε διαδικασία παραγωγής

Δεν μπορώ να καθορίσω με ακρίβεια το πότε θα παραχθεί μαζικά το Super NEX, αυτό που μπορώ με βεβαιότητα να σας πω όμως, είναι ότι η εξέλιξη του συνεχίζεται με πολύ γοργούς ρυθμούς. Δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε όμως μόνο  θέματα που σχετίζονται με την μοτοσυκλέτα αυτή κάθε αυτή, την απόδοση και στο στήσιμο της. Μιλάμε για ένα νέο κατασκευαστικό πεδίο, όπου οι εξελίξεις τρέχουν πολύ γρήγορα και προσπαθούμε σε κάθε περίπτωση να πετύχουμε τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης και κόστους. Αυτό αφορά αποκλειστικά στις μπαταρίες και στο μοτέρ, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα το κόστος αυτών των δύο βασικών στοιχείων θα πέσει αρκετά.

Πηγή: Moto7 

Ρεπορτάζ: Αποστολή Honda CB500X - CB500F 2019 στην Τενερίφη

Πολλές αλλαγές και fine tuning για τα δημοφιλή μεσαία Honda

Εξαρθρώθηκε σπείρα κλεφτών μοτοσυκλετών στην Αττική

Συνελήφθησαν 4 ανήλικοι δράστες, εξιχνιάστηκαν 27 κλοπές καταστημάτων, ΙΧ &…

Νέα κόσμου

165924540 e03a68d9 1e0b 4a6b 90be 949bedb69a13

Honda CB1000R Tribute – Φόρος τιμής στο 750 Four

Χρυσή επέτειος με σπεσιαλάκι

Andeli Mototouring – Τετραήμερη εκδρομή στις Σέρρες

Με παρακολούθηση της αναπαράστασης της μάχης του Ρούπελ

Αυτό το τρακτέρ έκανε κόντρες με μοτοσυκλέτες

Φωτογραφία μετά την κατάσχεση

H Honda ετοιμάζει σύστημα καμερών για τις μοτοσυκλέτες της

Σχέδια πατεντών προϊδεάζουν για τα πλάνα της

Η Vespa έγινε επίσημο νόμισμα

Συλλεκτική σειρά ασημένιων κερμάτων

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

wheel city gia papia

Wheel City: Ετοιμοπαράδοτα Michelin για τα νέα παπιά

Οι επιδόσεις θέλουν και σωστή υπόδηση

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Φιλμ προστασίας οργάνων Speedo Angels

Για BMW R1200GS και πολλά άλλα μοντέλα

Νέα αγώνων

brembo worldsbk 2019 8

WorldSBK - 15 από τις 19 μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν φρένα Brembo!

Το 80% των αγωνιζομένων φρενάρουν με την ιταλική φίρμα

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

Βίντεο – Τα αποκαλυπτήρια της Moriwaki Althea Honda Team WorldSBK

Ένα λεπτό, δύο αναβάτες και άλλα τόσα Fireblade

TEST – ΒΜW C400X 2019

O “Bαυαρικός” τρόπος

Νέα αγοράς Αναβάτη

hebo stratos 1

Στολές Hebo για Enduro και Motocross

Η νέα σειρά της Ισπανικής εταιρείας

Μπουφάν Nordcode Metropolis II

Σε casual στιλ για την καθημερινότητά σας

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Κράνος MT Optimus SV Tarmac

“Σπαστό” και προσιτό

Ride a Suzuki - Προσφορά με όφελος έως και €1.500!

Με τέσσερα χρόνια εγγύηση και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou