Honda

 

honda monkey 125 dt 17

Επίσημο δελτίο τύπου - Η τιμή του και η ιστορία του μοντέλου

Το εμβληματικό mini-bike της Honda επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο, με χαρακτηριστικά σύγχρονης εποχής. Βασισμένο στο ρετρό στυλ του πρώτου μοντέλου πλαισιώνεται από μοντέρνες, ποιοτικές πινελιές όπως ανεστραμμένο πιρούνι, δύο πίσω αμορτισέρ, όργανα LCD, ABS βασισμένο σε IMU (Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας) και full φώτα LED. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει ισχύ 6,9kW, με κατανάλωση 67km/litre (WMTC), ενώ το βάρος με τα υγρά είναι μόλις 107kg.

To Monkey είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά μέσω του Δικτύου των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda Moto, στην τιμή των 4,100€.

129318 1967 Monkey

Το Honda Monkey - περισσότερο γνωστό σαν ένα θρυλικό δίτροχο που άφησε εποχή τη δεκαετία 1970 – παρουσιάστηκε το 1961. Σχεδιασμένο αρχικά με προδιαγραφές παιδικού παιχνιδιού 49cc για το Tama Tech, ένα ψυχαγωγικό πάρκο στο Τόκιο, σύντομα έγινε τόσο δημοφιλές, ώστε η εταιρία δημιούργησε μία έκδοση δρόμου, που άρχισε να εξάγεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη το 1963, με εντυπωσιακό χρωμιωμένο ρεζερβουάρ, σπαστό τιμόνι και τροχούς διαμέτρου 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις.

Η δημοτικότητά του οφείλεται σε μία χαριτωμένη, αξιαγάπητη σχεδίαση, στις λιλιπούτειες διαστάσεις, και στο πολύ χαμηλό βάρος, που το έκανε άκρως απολαυστικό στην πόλη. Μέχρι το 1969, οι διαστάσεις των τροχών του είχαν αυξηθεί στις 8 ίντσες και από το 1970 έγινε ακόμα πιο δημοφιλές χάρη στην προσθήκη αποσπώμενου με ταχυσύνδεσμο πιρουνιού, ώστε να χωρά στο πορτμπαγκάζ ενός μικρού αυτοκινήτου.

Μέχρι το 1978 – χρονιά που σηματοδότησε το ξεκίνημα μιας ένδοξης εποχής για το Monkey - είχε επανασχεδιαστεί με ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας, και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε πολλούς κατόχους αυτοκινούμενων τροχόσπιτων RV (Recreational Vehicle) που ήθελαν ένα βολικό μέσο μεταφοράς για χρήση όσο είχαν το όχημά τους σταθμευμένο. Aπό εκεί και μετά το τολμηρό Monkey εδραιώθηκε στις καρδιές εκατομμυρίων οδηγών. Με το τριτάχυτο κιβώτιο και τον φυγοκεντρικό συμπλέκτη του (άρα δεν απαιτούσε γνώσεις χειρισμού μοτοσικλέτας) χάρισε σε χιλιάδες αναβάτες την πρώτη τους εμπειρία από μηχανοκίνητο δίτροχο. 

Λόγω του απολαυστικού και ευκολοδήγητου χαρακτήρα του, κατάφερε να κάνει δημοφιλή τη φιλοσοφία των μοτοσυκλετών σε ένα ευρύτερο κοινό ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλο δίτροχο. Με φαρδιά ελαστικά, τιμόνι σε στυλ ‘chopper’, μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου και μεγάλη, μαλακή σέλα η εμφάνιση του Monkey είναι αναμφίβολα μοντέρνα και διαχρονική – όσο και η αγάπη που του έδειξε ο κόσμος.

honda monkey 125 dt 16

Κομψά, βαμμένα και χρωμιωμένα εξαρτήματα παραπέμπουν στο πρώτο μοντέλο• Αερόψυκτος κινητήρας 125cc αποδίδει 6,9kW, ροπή 11Nm και κατανάλωση 67km/l• Ατσάλινο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο πιρούνι USD, δύο πίσω αμορτισέρ και ελαστικά διαμέτρου 12-ιντσών• Βάρος με τα υγρά107kg, με μεταξόνιο 1155mm και ύψος σέλας 775mm • Premium φώτα All-LED 

Μετά την επιτυχία του δυναμικού MSX125, που ικανοποιεί την ανάγκη για ένα μοντέρνο, μικρό δίτροχο πόλης, ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Monkey που έμελλε να ξαναγεννηθεί και να ετοιμαστεί για την πόλη του 21ου αιώνα.

Όπως είναι φυσικό, το στυλ του κλασικού Monkey έπρεπε να αποτελέσει έμπνευση για το νέο μοντέλο. Μία τραπεζοειδής σιλουέτα αναδεικνύει το συμπαγές μήκος, προσθέτοντας βάθος και ουσία στη σχεδίαση του. Απλές καμπύλες επιφάνειες είναι σχεδιασμένες ανεξάρτητα μεταξύ τους.

honda monkey 125 dt 2

Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ καυσίμου 5.6L, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, προσελκύει το βλέμμα ενώ φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D λογότυπο Old Wing Honda. Χρωμιωμένα ατσάλινα εμπρός και πίσω, ψηλά φτερά, το χαρακτηριστικό ανάγλυφο κάλυμμα  της εξάτμισης, οι στρογγυλοί καθρέπτες και το ψηλό τιμόνι – όλα αποτίουν φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο.

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στη νέα εκδοχή μιας κλασικής φιλοσοφίας: ψηφιακό LCD όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού και δείκτης στάθμης καυσίμου, φώτα LED, κλειδί κυματοειδούς κοπής  (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) περιλαμβάνει σύστημα ‘απόκρισης’ με  τα φώτα να αναβοσβήνουν μέσω ενός μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ. Το μονοκάναλο  ABS λειτουργεί μέσωIMU για να μειώσει την ανύψωση του πίσω τμήματος σε ισχυρό φρενάρισμα.  

honda monkey 125 dt 4

Αναφορικά με τον κινητήρα, πιστός στις ρίζες του, ο οριζόντιος μονοκύλινδρος SOHC 125cc του Monkey είναι απλός, ανθεκτικός και ρυθμισμένος για ωφέλιμες επιδόσεις στην πόλη. Αερόψυκτος, με διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.9mm και λόγο συμπίεσης 9.3:1, τροφοδοσία  PGM-FI, αποδίδει 6,9kW στις 7,000rpm και 11Nm στις 5.250rpm. Το κιβώτιο είναι 4-τάχυτο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 67km/l (WMTC mode).

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και άνεσης – ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ποικίλες συνθήκες που θα συναντά καθημερινά. Με οβάλ διατομή, το ψαλίδι παραπέμπει στο κυκλικό σχεδιαστικό θέμα που κυριαρχεί σε όλη τη μοτοσικλέτα. 

Το μεταξόνιο είναι 1155mm, με κάστερ/ίχνος στα 25°/82mm και ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m. Το βάρος μαζί με τα υγρά (Wet weight) είναι μόλις 107kg, με ύψος σέλας 775mm. Η πολυτελής σέλα κατασκευάζεται από υψηλής πυκνότητας ουρεθάνη για μέγιστη άνεση.

honda monkey 125 dt 11

Το ανάποδο πιρούνι φέρει premium φινίρισμα Alumite και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή άξονα 104mm. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 160mm. Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS βασισμένο σε IMU. Φαρδιά block pattern ελαστικά 12 ιντσών προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.

honda monkey 125 dt 19

Το 2018 Monkey 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς:Banana Yellow/Ross WhitePearl Nebula Red/Ross WhitePearl Shining Black/Ross White

129316 1961 Monkey

1961 - Πρώτο μοντέλο – προοριζόταν για χρήση σε πάρκα αναψυχής, με τροχούς 5 ιντσών, χωρίς αναρτήσεις, σπαστό τιμόνι και κινητήρα 3.1kW 49cc.

129317 1963 Monkey

1963 - Το πρώτο μοντέλο δρόμου– εξάγεται σε Β. Αμερική και Ευρώπη.

129318 1967 Monkey

1967 - Το πρώτο μοντέλο που πωλείται στην Ιαπωνία – με αναδιπλούμενη σέλα

129319 1970 Monkey

1970 - Αποσπώμενη εμπρός ανάρτηση με ταχυσύνδεσμο για να χωρά στο πορτμπαγκάζ ενός μικρού αυτοκινήτου

129320 1978 Monkey

1978 - Το πρώτο μοντέλο με ειδικό (custom) ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας

129321 1984 Monkey

1984 - Μοντέλο περιορισμένης έκδοσης παραγωγής ‘Gold’

129322 1987 Monkey

1987 - Μοντέλο ‘R’ με πλαίσιο twin tube και υδραυλικό εμπρός δισκόφρενο

129323 1991 Monkey

1991 - Μοντέλο ‘Baja’, off-road στυλ με διπλούς προβολείς

129324 2004 Monkey

2004 - SpecialΜε χρώματα της CB750F που κατέκτησε τη νίκη στον αγώνα Daytona 100 στα χέρια του Freddie Spencer

129325 2009 Monkey

2009 - Monkey Ltd.Η πρώτη έκδοση ψεκασμού καυσίμου με ολισθητήρες στα κοκοράκια βαλβίδων και έκκεντρο κύλινδρο

129326 2017 Monkey 50th Anniversary Japan

2017 - Νέα επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια πωλήσεων στην Ιαπωνία

honda monkey 125 dt 3

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  
Τύπος Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος
Κυβισμός 125cc
Διάμετρος x Διαδρομή 52.4 x 57.9mm
Λόγος Συμπίεσης 9.3:1
Μέγιστη Ισχύς 6.9kW @ 7,000rpm
Μέγιστη Ροπή 11Nm @ 5,250rpm
Χωρητικότητα Λαδιού  Πάνω1,1 L, κάτω0,9 L 
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ  
Τροφοδοσία  PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 5.6 L
Κατανάλωση καυσίμου 67km/litre (WMTC mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  
Μίζα  Ηλεκτρική 
Μπαταρία   YTZ5S
ΜΕΤΑΔΟΣΗ  
Τύπος Συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος
Τύπος Κιβωτίου 4 τάχυτο 
ΠΛΑΙΣΙΟ  
Τύπος Ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς 
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 1.710 x 755 x 1.029mm
Μεταξόνιο 1.155mm
Γωνία Κάστερ  25°
Ίχνος  82mm
Ύψος Σέλας 776mm
Απόσταση από το Έδαφος 160mm
Ακτίνα Στροφής 1,9m
Βάρος γεμάτο 107kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ  
Εμπρός Ανάποδο πιρούνι USD, διαδρομής 100mm
Πίσω Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 104mm 
ΤΡΟΧΟΙ  
Τύπος Εμπρός 10-μπράτσαχυτό αλουμίνιο
Τύπος Πίσω 10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο
Ελαστικά Εμπρός 120/80-12 65J
Ελαστικά Πίσω 130/80-12 69J
ΦΡΕΝΑ  
Εμπρός Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS βασισμένο σε IMU 
Πίσω Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm 
ΦΩΤΑ  
Προβολέας LED
Πίσω Φως LED

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

* Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

honda_monkey_125_dt_18.jpghonda_monkey_125_dt_12.jpghonda_monkey_125_dt_19.jpghonda_monkey_125_dt_17.jpghonda_monkey_125_dt_14.jpghonda_monkey_125_dt_16.jpghonda_monkey_125_dt_11.jpghonda_monkey_125_dt_10.jpghonda_monkey_125_dt_9.jpghonda_monkey_125_dt_20.jpghonda_monkey_125_dt_15.jpghonda_monkey_125_dt_13.jpghonda_monkey_125_dt_6.jpghonda_monkey_125_dt_3.jpghonda_monkey_125_dt_4.jpghonda_monkey_125_dt_2.jpghonda_monkey_125_dt_5.jpghonda_monkey_125_dt_7.jpghonda_monkey_125_dt_8.jpghonda_monkey_125_dt_1.jpg

129320_1978_Monkey.jpg129325_2009_Monkey.jpg129326_2017_Monkey_-_50th_Anniversary_Japan.jpg129321_1984_Monkey.jpg129319_1970_Monkey.jpg129317_1963_Monkey.jpg129316_1961_Monkey.jpg129318_1967_Monkey.jpg129322_1987_Monkey.jpg129323_1991_Monkey.jpg129324_2004_Monkey.jpg

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019 - Top-10 παπιών

Μάχη Daytona-Yamaha για την πρωτιά

Ταξινομήσεις Ιανουαρίου 2019: Top-20 Scooter

Στα 125-400 κ.εκ. όλη η πρώτη εικοσάδα

Νέα κόσμου

KTM Motohall – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία των εγκαινίων του

Ο νέος πολυχώρος έτοιμος να υποδεχθεί το κοινό

Michelin Fit2Go TPMS – Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών

Εύκολα, γρήγορα και με ακρίβεια

Andeli Mototouring – Τριήμερη εκδρομή στην Πελοπόννησο

25η Μαρτίου στον τόπο που γέννησε την Επανάσταση

H AMA απαγορεύει τη διαφήμιση Κανναβιδιόλης

Λόγω διαφορετικών νομοθεσιών ανά πολιτεία

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ipone katharistika wheelcity

Περιποίηση μοτοσυκλέτας από την Ipone

Δώστε την φροντίδα που της αξίζει

Επέκταση βάσης σταντ Kappa ES1156

Σταθερότητα σε κάθε έδαφος

Τα προϊόντα Twin Air στην HRC Honda του Ken Roczen

Ένα υπέροχο βίντεο-διαφήμιση

Εξατμίσεις Mivv για Honda με έκπτωση 10%

Στο κατάστημα της Wheelcity

Φιλμ προστασίας οργάνων Speedo Angels

Για BMW R1200GS και πολλά άλλα μοντέλα

Harley-Davidson Sportster Iron 883 - Κάντε ένα Test-Ride τώρα!

Γνωρίστε από πρώτο χέρι το best-selling αμερικάνικο μοντέλο

Προστατευτικό λαιμών εξάτμισης AltRider

Σωτήριος εξοπλισμός για εκτός δρόμου χρήση

Νέα αγώνων

polytimi kyriakopoulou 800

Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Dakar 2020!

Το όνειρο έρχεται ένα βήμα πιο κοντά

O Antoine Meo επιστρέφει στη δράση!

Με τη Honda στο Παγκόσμιο Enduro

Βίντεο – Τα αποκαλυπτήρια της Moriwaki Althea Honda Team WorldSBK

Ένα λεπτό, δύο αναβάτες και άλλα τόσα Fireblade

Το Dakar μπορεί να επιτρέψει στην Αφρική!

Νέα στοιχεία αναζωπυρώνουν τα σενάρια

ΤEST – Piaggio MP3 350 Sport

Η δυναστεία της “τρόικας”

Νέα αγοράς Αναβάτη

hd athena sportster prosfora

Harley-Davidson Athena – Sportster με όφελος έως και €1,000

Προσφορά για πολύ περιορισμένο χρόνο

BAJAJ test ride στην Delta Motorcycles

Στο κατάστημα της Αθήνας

Moto Petsas Honda Days

Mοναδικές προσφορές σε μοντέλα ‘17/‘18

Χειμερινά γάντια μοτοσυκλέτας στην Wheelcity

Ποικιλία για κάθε πορτοφόλι

Η Sidi πρωταγωνίστησε στο MX Internazionali d’ Italia

Οι μπότες Crossfire 3 SRS στα πόδια των Toni Cairoli και Jorge Prado

Κράνος MT Targo Enjoy ματ γκρί

Με εξαιρετική εφαρμογή

Αδιάβροχο σετ Nordcap σε προσιτή τιμή

Στο κατάστημα της Wheelcity

KTM παιδικό Neck Brace GPX Carbon, σε προσφορά

Προστασία με υπογραφή

Κράνος MT Optimus SV Tarmac

“Σπαστό” και προσιτό

Ride a Suzuki - Προσφορά με όφελος έως και €1.500!

Με τέσσερα χρόνια εγγύηση και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Γάντια Fovos Windproof

Μέγιστη άνεση κάθε μέρα

Ωτoασπίδες Alpine Motosafe Tour

Φιλικές στο αυτί, ιδανικές για οδήγηση μοτοσυκλέτας

Αγώνες

IMG 0699

Π.Π. Enduro 2019 – 1ος & 2ος αγώνας, Ωρωπός

Λασπωμένη και θεαματική αρχή με διπλό αγώνα

AMA SX 2019 – 7ος αγώνας, Arlington (ΗΠΑ)

Τετραπλός Webb στο νήμα

X-Trial 2019 – 3ος αγώνας, Μπιλμπάο (Ισπανία)

Επιστροφή στην κορυφή για τον Bou