MotoGP

motogp 2018 sepang 17

Εφιάλτης δίχως τέλος για τον Valentino Rossi

Όσο και να προσπαθεί, όσο και να πιέζει, όσο και να ανεβάζει ρυθμό πλέον ο Valentino Rossi, λες και κάποιος κακός δαίμονας -πείτε τον Marquez, πείτε τον ηλικία, πείτε τον αφλογιστία της Yamaha, πείτε τον όλα τα παραπάνω- δεν αφήνει με τίποτα τον “γιατρό” να ρεφάρει. Κάπως έτσι εξελίχθηκε ως ένας ακόμη εφιάλτης το GP της Sepang για τον Ιταλό, ενώ αντίθετα, στον έβδομο ουρανό ανέβηκε για μία ακόμη φορά ο “δεν έχω αντίπαλο” Marc Marquez, που πήρε την 70η νίκη της καριέρας του, χαρίζοντας έναν ακόμα τίτλο κατασκευαστών στη Honda.

Ενώ ο μεγάλος τίτλος, αυτός του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στους αναβάτες για το 2018 είχε ήδη κριθεί με θριαμβευτή για μια ακόμη φορά τον Marc Marquez, το GP της Μαλαισίας είχε αρκετούς ακόμη τίτλους να κρίνει. Τόσο τους τίτλους αναβατών για τις κατηγορίες Moto2 (Francesco Bagnaia της Sky VR46) και Moto3 (Jorge Martin της Del Conca Gresini), όσο και τον τίτλο κατασκευαστών στο MotoGP.

Επιπλέον, στη μεγάλη κατηγορία υπήρχε μεγάλη αγωνία μεταξύ Valentino Rossi & Andrea Dovizioso, για την 2η θέση στο Πρωτάθλημα αναβατών.

motogp 2018 sepang 22

Ο απρόβλεπτος καιρός παρέμεινε τελικά αμέτοχος στην κρίση των παραπάνω, όμως το θρίλερ στη Μαλαισία ξεκίνησε από την διαδικασία της pole position. Εκεί, ο Marc Marquez πήρε μεν σε αρχικό στάδιο την pole, όμως χρεώθηκε με ποινή γιατί βρέθηκε να… χαζολογεί στην αγωνιστική γραμμή, χαλώντας τον γρήγορο γύρο του Andrea Iannone. Έτσι, ο Πρωταθλητής του 2018 ξεκίνησε από την 7η θέση της σχάρας εκκίνησης, με τον Johann Zarco να εκκινεί πρώτος, δεύτερο τον Valentino Rossi, και τρίτο τον Andrea Iannone.

Όταν τα φώτα της εκκίνησης έσβησαν, εκείνος που πετάχτηκε μπροστά ήταν ο Rossi, ο οποίος και έστριψε πρώτος, με τον Zarco να έπεται. Ο Jack Miller κατάφερε να προσπεράσει τον Iannone, για να βρεθεί στο κατόπι των πρώτων.

Ο Marquez είχε ήδη ανέβει 6ος, ενώ στον πρώτο γύρο είχε στενή επαφή με τον ομόσταυλο του, Dani Pedrosa, αποφεύγοντας τα χειρότερα.

motogp 2018 sepang 26

Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Marquez είχε ήδη περάσει τον Iannone, με τον “μανιακό” να βρίσκεται ακριβώς από πίσω του. Η μικρή απόσταση που τους χώριζε, στάθηκε μοιραία για τον Iannone, καθώς όταν ο MM93 έχασε το μπροστινό σε μια στροφή, η άμεση αντίδραση του Ιταλού ήταν να πιέσει λίγο παραπάνω το μπροστινό φρένο, και να πέσει.

Όσο για τον Marquez, εκείνος ατάραχος μάζεψε για μια ακόμη φορά τον μπροστινό του τροχό, και συνέχισε απτόητος το κυνήγι της πρωτιάς.

motogp 2018 sepang 4

Σύντομα ο Πρωταθλητής είχε περάσει τον Miller και κατόπιν “ξεπέταξε” και τον Zarco, για να βρεθεί δεύτερος πίσω από τον Valentino.

Όμως ο Rossi είχε πιάσει μια ονειρική απόδοση μπροστά, και ενώ πίεζε τη μοτοσυκλέτα στο όριο, η οδήγηση του ήταν γλυκιά, και ταυτόχρονα τόσο γρήγορη, που κανένας, ούτε καν ο Marquez δεν έδειχνε ικανός να τον πιάσει!

Σιγά-σιγά ο Zarco άρχισε να χάνει έδαφος, ενώ στο τέλος θα τον πέρναγε και ο Rins της Suzuki

motogp 2018 sepang 9

O Rossi έδειχνε να το έχει πιστέψει, οι φίλοι και οπαδοί του το ίδιο, ο GOAT ήταν έτοιμος να πάρει την πρώτη του νίκη μετά από 26 αγώες δίχως πρωτιά, και να πάρει και τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα, καθώς ο Dovi βρισκόταν στην μακρινή 7η θέση… όμως ενώ η απόσταση που χώριζε Rossi-Marquez βρισκόταν σταθερά στο δευτερόλεπτο, 7 γύρους πριν το τέλος η διαφορά άρχισε να πέφτει, καθώς ο Marquez κυνηγούσε με νύχια και με δόντια τον Rossi, με στόχο μία ακόμη τιτανομαχία, για να δούμε ποιος τελικά είναι ο καλύτερος.

Ο Marquez είχε μία ακόμη από τις στιγμές του (το χάνει, πάει έπεσε, μπα, για τον Marquez μιλάμε… το σηκώνει, συνεχίζει, δεν έχει χάσει καν χρόνο)… αλλά συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια, πλησιάζει κι άλλο τον Rossi...

motogp 2018 sepang 18

Τέσσερις γύροι μόνο απέμεναν, κι η πίεση του αγώνα, του Marquez, της ζέστης, των ορίων, της ηλικίας, του ψάξε βρες τι έφταιξε, στάθηκε τελικά υπερβολική για τον “γιατρό”, ο οποίος έχασε το μπροστινό από το YZR-M1 του, στην πρώτη στροφή της πίστας. Και έπεσε. Μάζεψε τη μοτοσυκλέτα του και συνέχισε, για να τερματίσει μόλις 18ος, με τσακισμένο ηθικό, μεγάλη στεναχώρια και πολλά -αναμενόμενα- νεύρα.

motogp 2018 sepang 29

Στον τελευταίο γύρο ήταν που ο Zarco έχασε τη δεύτερη θέση από το ανερχόμενο ταλέντο του mr Suzuki, Alex Rins, ο οποίος πήρε έτσι το 4ο του βάθρο για φέτος. Παρόλα αυτά, και η τρίτη θέση δεν είναι κακή για τον Γάλλο, ο οποίος πήρε το πρώτο του βάθρο μετά το Jerez.

Πολύ καλή η επίδοση της 4ης θέσης για τον Maverick Vinales που είχε εκκινήσει 11ος, ενώ η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τον Dani Pedrosa.

Δείτε ΕΔΩ την κατάταξη του αγώνα.

Γενική Κατάταξη μετά τη Sepang.

motogp-2018-sepang-10.JPGmotogp-2018-sepang-26.JPGmotogp-2018-sepang-1.JPGmotogp-2018-sepang-11.JPGmotogp-2018-sepang-15.JPGmotogp-2018-sepang-16.JPGmotogp-2018-sepang-27.JPGmotogp-2018-sepang-17.JPGmotogp-2018-sepang-19.JPGmotogp-2018-sepang-22.JPGmotogp-2018-sepang-5.JPGmotogp-2018-sepang-29.JPGmotogp-2018-sepang-12.JPGmotogp-2018-sepang-4.JPGmotogp-2018-sepang-18.JPGmotogp-2018-sepang-9.JPGmotogp-2018-sepang-8.JPGmotogp-2018-sepang-23.JPGmotogp-2018-sepang-2.JPGmotogp-2018-sepang-6.JPG

Ρεπορτάζ - Νέο πρότυπο ασφαλείας για full-face αγωνιστικά κράνη από τη FIM

Υποχρεωτική εφαρμογή για όλα τα Πρωταθλήματα της FIM από το 2019

Νέα κόσμου

tom pages racing drone3

Αγωνιστικό drone + Tom Pages + Freestyle MX = Άντε γεια Video!

Απίστευτα, πρωτόγνωρα πλάνα που θυμίζουν ηλεκτρονικό παιχνίδι

Grand Thrust Star 100 – Αεριωθούμενο scooter του ψυχρού πολέμου

Μια άριστα κατασκευασμένη φανταστική ιστορία

MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro – Η ομορφότερη της EICMA

Σύμφωνα με τις ψήφους χιλιάδων επισκεπτών

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

yamaha black friday2

Κάθε μέρα Black Friday Yamaha!

Mεγάλη προωθητική ενέργεια που ξεκινά από τώρα

BMW Motorrad μοντέλα 2019 - Πόσο κάνουν & πότε έρχονται

S 1000 RR, R 1250 GS & R 1250 GS ADV, F 850 GS ADV, R 1250 RS & R 1250 RS

Ζελατίνες Puig

Υψηλή ποιότητα, ακόμη υψηλότερη αποτελεσματικότητα

Νέα αγώνων

stoner ducati 800

Ducati - Casey Stoner, τέλος στη συνεργασία τους

Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια

Επιστροφή Sete Gibernau – Θα αγωνιστεί στη MotoΕ

Μαζί του και άλλες επιστροφές από το παρελθόν

Αγωνιστική δράση 10-11 Νοεμβρίου 2018

Λίγα και όλα χωματερά

Michelin - Νέα ρεκόρ για Marquez & Michelin στη Μαλαισία

Το δελτίο του επίσημου προμηθευτή ελαστικών του MotoGP

Test - KTM 300 EXC TPI / 350 EXC-F 2019

Πινελιές ανανέωσης

TEST - Husqvarna Vitpilen 701

Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν

300x250 gif

Νέα αγοράς Αναβάτη

Αδιάβροχο μπουφάν Nordcap Citizen II

Καθημερινό και προσιτό

Νέο κράνος STR Race Pro S

Καθημερινό και προσιτό

SYM Wolf CR 300i – Το retro δεν πεθαίνει ποτέ

Προσιτό και καθημερινό

Delta Motorcycles και για ανταλλακτικά KTM Group

Με δυνατότητα αποστολής

Κλειδαριά κράνους Helmetlok II

Για την ασφάλεια της ασφάλειας της κεφαλής

Χειμερινό jacket Nordcode Horizon

Προσιτά τον χειμώνα

Αδιάβροχο μπουφάν Fovos Raptor

Για μικρές και μεγάλες περιηγήσεις

Μπότες Forma Dominator comp 2.0

Για τους απαιτητικούς

Αγώνες

taylor robert

ISDE 2018 - Ημέρα 1η

Πήραν κεφάλι οι ΗΠΑ με το καλημέρα

Dragster 2018 - 5ος αγώνας, Αγρίνιο, 12-14/10

Ο δυνατότερος αγώνας dragster που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας

WESS, 7ος αγώνας, Gotland Grand National (Σουηδία)

Ο Billy Bolt βγήκε κερδισμένος από τη λάσπη