MotoGP

 ds01574 1.gallery full top fullscreen

5+2 για τον Marquez, Dovi πεσόντος

«Ο Marquez μπορεί να ξεπεράσει τα ρεκόρ μου,» ομολογούσε ο Valentino Rossi σε εκδήλωση της Dainese στο Λονδίνο την εβδομάδα πριν το Ιαπωνικό GP. Αν μη τι άλλο, ο Ιταλός γνωρίζει πια καλά και από πρώτο χέρι τί μπορεί να κάνει στην πίστα ο μικρός θαυματοποιός που ακούει στο όνομα Marc Marquez.

Φτάνοντας στην Ιαπωνία, ο αναβάτης της Repsol Honda απολάμβανε μια διαφορά 77 βαθμών από τον Andrea Dovizioso και η λογική έλεγε πως το μόνο που ήθελε ήταν να φύγει με ο,τιδήποτε άνω των 75 βαθμών, ώστε να έχει εξασφαλισμένο τον τίτλο με τρεις αγώνες να απομένουν.

Βέβαια, από τα μικρόφωνα ως την άσφαλτο της πίστας η λογική του Marquez συχνά αλλάζει άρδην και έχει διαψεύσει ο ίδιος τον εαυτό του ουκ ολίγες φορές λέγοντας πως θα αγωνιστεί έξυπνα για τους βαθμούς, μόνο και μόνο για να απασφαλίσει στο τέλος προκειμένου από δεύτερος να έρθει πρώτος.

Η μεγάλη είδηση προ του αγώνα στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου ήταν η νέα απουσία του Jorge Lorenzo, ο οποίος ανακάλυψε μέσα στην εβδομάδα πως το highside της Aragon του είχε αφήσει κι ένα ακόμη κουσούρι, ένα ράγισμα στο χέρι. Αν και πήγε στην Ιαπωνία, έκανε μόλις ελάχιστους γύρους την Πέμπτη πριν ανακοινώσει με βαριά καρδιά πως δε θα έτρεχε για δεύτερο συνεχόμενο grand prix.

 dsc5065.gallery full top fullscreen

Πιστό στην παράδοση, το GP της Ιαπωνίας ξεκίνησε με τον Dovi να κλέβει άλλη μια pole position, ενώ ο Marquez θα ξεκινούσε αρκετά πιο πίσω στην έκτη θέση. Όπως έχουμε πολλάκις δει φέτος (και όχι μόνο), το γεγονός αυτό δεν έχει και πολλή σημασία για τον ΜΜ93.

Χρειάστηκε ελάχιστος χρόνος ώσπου το γνωστό ζευγαράκι της χρονιάς να βρεθεί αγκαζέ στην κεφαλή του αγώνα. Dovi οδηγούσε, Marquez κολλημένος στην ουρά του και λίγο πιο πίσω Johann Zarco και Jack Miller, αμφότεροι εκμεταλλευόμενοι την πρώτη σειρά εκκίνησης που είχαν εξασφαλίσει το Σάββατο.

Λίγο αργότερα οι Cal Crutchlow και Valentino Rossi κατέφτασαν στην κορυφή και καθάρισαν τους Zarco και Miller, για να βαλθούν στο κυνήγι των πρωτοπόρων – με τον Ιταλό πρωταθλητή της Yamaha σε μια ακόμη ελπιδοφόρα εμφάνιση που είχε ξεκινήσει από την ένατη θέση της σχάρας εκκίνησης.

 dsc5131.gallery full top fullscreen

Η εικόνα του αγώνα ήταν μάλλον στάσιμη για αρκετούς γύρους στη συνέχεια, καθώς στην κορυφή ο Dovizioso οδηγούσε μα δε μπορούσε να απομακρυνθεί, ο Marquez ακολουθούσε μα δεν προσπαθούσε να επιτεθεί, ενώ ο Crutchlow έδειχνε πως πιο πιθανό ήταν να φτάσει τους προπορευόμενούς του, παρά να κινδυνεύσει από τον Rossi.

Στα πέριξ του 15ου γύρου οι δύο Suzuki των Andrea Iannone και Alex Rins είχαν πλέον γίνει απειλητικές για τον Rossi, ενώ ο Crutchlow είχε καπαρώσει την τρίτη θέση. Μάλιστα τα δύο Suzuki δε δυσκολεύτηκαν να περάσουν τη Yamaha του Rossi και σύντομα άρχισαν να δείχνουν απειλητικά προς τους τρεις πρωτοπόρους.

Οκτώ γύρους πριν το τέλος του αγώνα οι Dovizioso και Marquez αποφάσισαν να μας εξηγήσουν ποιοι είναι τα πραγματικά αφεντικά της σεζόν και ξαφνικά έριξαν τους χρόνους τους. Σε ελάχιστο χρόνο είχαν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους και βάδιζαν προς άλλον ένα αγώνα-μονομαχία μεταξύ τους.

 dsc4035.gallery full top fullscreen

Ο κακός χαμός που τόσες και τόσες φορές έχουμε δει μεταξύ τους δεν ήρθε στο Motegi πάντως, καθώς ο Marquez έμενε στη ρόδα του Dovi χωρίς να ρισκάρει τρελά περάσματα. Απεναντίας, έκανε μία και καλή προσπέραση τρεις γύρους πριν το τέλος, μπαίνοντας καθαρά και όμορφα στην εσωτερική του Ιταλού στη στροφή 9 της πίστας και … τέλος.

Ο Dovizioso προσπάθησε πολύ, αλλά ο Ισπανός δεν του άφηνε όχι πόρτα, μα ούτε χαραμάδα ανοικτή και στην προσπάθειά του να σταματήσει τη νίκη τίτλου του αντιπάλου του ο αναβάτης της Ducati έχασε το μπροστινό του στον προτελευταίο γύρο. Αν και ξαναμπήκε στον αγώνα, δεν κατάφερε τίποτε περισσότερο από το να προσθέσει το όνομά του στη λίστα αποτελεσμάτων άνευ βαθμών στη 18η θέση.

Ο δε Marquez μπορούσε πλέον να απολαύσει ενάμιση γύρο θριάμβου για τον πέμπτο του τίτλο MotoGP και έβδομο συνολικά.

 dsc0241.gallery full top fullscreen

Ο Crutchlow διατήρησε ως την καρό σημαία τη θέση του που πλέον είχε μετατραπεί σε δεύτερη απόντος του Dovi, τρίτος τερμάτισε ο Rins, καθώς στον 14ο γύρο ο Iannone έπεσε, ενώ ο Rossi δεν είχε τα όπλα να μείνει στη μάχη του βάθρου ως το τέλος και τερμάτισε τέταρτος, σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό της Suzuki.

Κάπως έτσι ο Marc Marquez πήγε τη διαφορά του από τον Dovizioso στους 102 βαθμούς, κατέκτησε πανηγυρικά τον έβδομο τίτλο της καριέρας του, προσέθεσε μερικά νέα ρεκόρ στο εντυπωσιακό του βιογραφικό και δικαιολόγησε πλήρως την άποψη του Rossi πως οι ιστορικές επιδόσεις του δεν έχουν και πολλά ψωμιά ακόμη.

 dsc6048.gallery full top fullscreen

Ο επόμενος αγώνας έρχεται σε μια εβδομάδα, στις 28 Οκτωβρίου στο Phillip Island της Αυστραλίας.

Αποτελέσματα αγώνα

Βαθμολογία MotoGP

_ds01421_1.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6013.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6054.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc7660.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc8697.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc4035.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5059.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5131.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0578.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc4769.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0241.gallery_full_top_fullscreen.jpg_ds00450.gallery_full_top_fullscreen.jpg_ds01574_1.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5065.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6048.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0302.gallery_full_top_fullscreen.jpg

BMW - Παγκόσμιες πωλήσεις Οκτωβρίου / 10μηνου 2018

Άνοδος 4,8% για τον 10ο μήνα, από την BMW Motorrad

Νέα κόσμου

women only 800

Women Only - Ride and Slide flat track adventure

Μάθε να γλιστράς με χάρη

Ducati e-Commerce 2.0 – Παγκόσμια online ψώνια

Σε 34 χώρες και σε 5 γλώσσες

Η Akrapovic της Ducati Panigale V4 R – Video

Έργο τέχνης που αυξάνει την απόδοση στους 231 ίππους!

Αγωνιστικό drone + Tom Pages + Freestyle MX = Άντε γεια Video!

Απίστευτα, πρωτόγνωρα πλάνα που θυμίζουν ηλεκτρονικό παιχνίδι

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

Yamaha Header STATIC 1280x720 01

Κάθε μέρα Black Friday Yamaha!

Mεγάλη προωθητική ενέργεια που ξεκινά από τώρα

BMW Motorrad μοντέλα 2019 - Πόσο κάνουν & πότε έρχονται

S 1000 RR, R 1250 GS & R 1250 GS ADV, F 850 GS ADV, R 1250 RS & R 1250 RS

Ζελατίνες Puig

Υψηλή ποιότητα, ακόμη υψηλότερη αποτελεσματικότητα

Νέα αγώνων

ego sport 800

MotoE – Το πλήρες ρόστερ αναβατών

18 συμμετοχές για τον εναρκτήριο θεσμό

EnduroGP 2019 - Προσωρινό αγωνιστικό ημερολόγιο

7 γύροι, έναρξη στις 22 Μαρτίου 2019

Ducati Panigale V4 R - Πρώτο τεστ με Chaz Davies

Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati στο Aragon

WorldSBK: Προσωρινό Πρόγραμμα 2019

12 επιβεβαιωμένοι γύροι, με 3 αγώνες σε κάθε γύρο

H Michelin επιστρέφει στην Ευρώπη για το φινάλε της χρονιάς των MotoGP

Το παραδοσιακό κλείσιμο της σεζόν στη Βαλένθια

TEST – Honda SH300i 2018

Αστικός πύραυλος με ανάλογο χρώμα!

Test - KTM 300 EXC TPI / 350 EXC-F 2019

Πινελιές ανανέωσης

300x250 gif

Νέα αγοράς Αναβάτη

hd rouxa 800

Motorclothes Offer από τη Harley-Davidson Thessaloniki

Αγορές με δώρο από 12 έως 17 Νοεμβρίου

Μειωμένες τιμές για τα SYM Citycom S 300i & Joyride 200i

Όφελος έως 400 ευρώ στις τιμές μετρητοίς

Κράνος ΜΤ Stinger Acero

Σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή

Αδιάβροχο μπουφάν Nordcap Citizen II

Καθημερινό και προσιτό

Νέο κράνος STR Race Pro S

Καθημερινό και προσιτό

SYM Wolf CR 300i – Το retro δεν πεθαίνει ποτέ

Προσιτό και καθημερινό

Delta Motorcycles και για ανταλλακτικά KTM Group

Με δυνατότητα αποστολής

Κλειδαριά κράνους Helmetlok II

Για την ασφάλεια της ασφάλειας της κεφαλής

Αγώνες

FIM ISDE 2018 Vina del Mar Day3 Milner 23

ISDE 2018, Ημέρα 3η

Η Αυστραλία απομακρύνεται σε Γυναίκες και Άντρες

ISDE 2018 - Ημέρα 2η

Πύρρεια ανατροπή για την Αυστραλία

ISDE 2018 - Ημέρα 1η

Πήραν κεφάλι οι ΗΠΑ με το καλημέρα