MotoGP

 ds01574 1.gallery full top fullscreen

5+2 για τον Marquez, Dovi πεσόντος

«Ο Marquez μπορεί να ξεπεράσει τα ρεκόρ μου,» ομολογούσε ο Valentino Rossi σε εκδήλωση της Dainese στο Λονδίνο την εβδομάδα πριν το Ιαπωνικό GP. Αν μη τι άλλο, ο Ιταλός γνωρίζει πια καλά και από πρώτο χέρι τί μπορεί να κάνει στην πίστα ο μικρός θαυματοποιός που ακούει στο όνομα Marc Marquez.

Φτάνοντας στην Ιαπωνία, ο αναβάτης της Repsol Honda απολάμβανε μια διαφορά 77 βαθμών από τον Andrea Dovizioso και η λογική έλεγε πως το μόνο που ήθελε ήταν να φύγει με ο,τιδήποτε άνω των 75 βαθμών, ώστε να έχει εξασφαλισμένο τον τίτλο με τρεις αγώνες να απομένουν.

Βέβαια, από τα μικρόφωνα ως την άσφαλτο της πίστας η λογική του Marquez συχνά αλλάζει άρδην και έχει διαψεύσει ο ίδιος τον εαυτό του ουκ ολίγες φορές λέγοντας πως θα αγωνιστεί έξυπνα για τους βαθμούς, μόνο και μόνο για να απασφαλίσει στο τέλος προκειμένου από δεύτερος να έρθει πρώτος.

Η μεγάλη είδηση προ του αγώνα στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου ήταν η νέα απουσία του Jorge Lorenzo, ο οποίος ανακάλυψε μέσα στην εβδομάδα πως το highside της Aragon του είχε αφήσει κι ένα ακόμη κουσούρι, ένα ράγισμα στο χέρι. Αν και πήγε στην Ιαπωνία, έκανε μόλις ελάχιστους γύρους την Πέμπτη πριν ανακοινώσει με βαριά καρδιά πως δε θα έτρεχε για δεύτερο συνεχόμενο grand prix.

 dsc5065.gallery full top fullscreen

Πιστό στην παράδοση, το GP της Ιαπωνίας ξεκίνησε με τον Dovi να κλέβει άλλη μια pole position, ενώ ο Marquez θα ξεκινούσε αρκετά πιο πίσω στην έκτη θέση. Όπως έχουμε πολλάκις δει φέτος (και όχι μόνο), το γεγονός αυτό δεν έχει και πολλή σημασία για τον ΜΜ93.

Χρειάστηκε ελάχιστος χρόνος ώσπου το γνωστό ζευγαράκι της χρονιάς να βρεθεί αγκαζέ στην κεφαλή του αγώνα. Dovi οδηγούσε, Marquez κολλημένος στην ουρά του και λίγο πιο πίσω Johann Zarco και Jack Miller, αμφότεροι εκμεταλλευόμενοι την πρώτη σειρά εκκίνησης που είχαν εξασφαλίσει το Σάββατο.

Λίγο αργότερα οι Cal Crutchlow και Valentino Rossi κατέφτασαν στην κορυφή και καθάρισαν τους Zarco και Miller, για να βαλθούν στο κυνήγι των πρωτοπόρων – με τον Ιταλό πρωταθλητή της Yamaha σε μια ακόμη ελπιδοφόρα εμφάνιση που είχε ξεκινήσει από την ένατη θέση της σχάρας εκκίνησης.

 dsc5131.gallery full top fullscreen

Η εικόνα του αγώνα ήταν μάλλον στάσιμη για αρκετούς γύρους στη συνέχεια, καθώς στην κορυφή ο Dovizioso οδηγούσε μα δε μπορούσε να απομακρυνθεί, ο Marquez ακολουθούσε μα δεν προσπαθούσε να επιτεθεί, ενώ ο Crutchlow έδειχνε πως πιο πιθανό ήταν να φτάσει τους προπορευόμενούς του, παρά να κινδυνεύσει από τον Rossi.

Στα πέριξ του 15ου γύρου οι δύο Suzuki των Andrea Iannone και Alex Rins είχαν πλέον γίνει απειλητικές για τον Rossi, ενώ ο Crutchlow είχε καπαρώσει την τρίτη θέση. Μάλιστα τα δύο Suzuki δε δυσκολεύτηκαν να περάσουν τη Yamaha του Rossi και σύντομα άρχισαν να δείχνουν απειλητικά προς τους τρεις πρωτοπόρους.

Οκτώ γύρους πριν το τέλος του αγώνα οι Dovizioso και Marquez αποφάσισαν να μας εξηγήσουν ποιοι είναι τα πραγματικά αφεντικά της σεζόν και ξαφνικά έριξαν τους χρόνους τους. Σε ελάχιστο χρόνο είχαν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους και βάδιζαν προς άλλον ένα αγώνα-μονομαχία μεταξύ τους.

 dsc4035.gallery full top fullscreen

Ο κακός χαμός που τόσες και τόσες φορές έχουμε δει μεταξύ τους δεν ήρθε στο Motegi πάντως, καθώς ο Marquez έμενε στη ρόδα του Dovi χωρίς να ρισκάρει τρελά περάσματα. Απεναντίας, έκανε μία και καλή προσπέραση τρεις γύρους πριν το τέλος, μπαίνοντας καθαρά και όμορφα στην εσωτερική του Ιταλού στη στροφή 9 της πίστας και … τέλος.

Ο Dovizioso προσπάθησε πολύ, αλλά ο Ισπανός δεν του άφηνε όχι πόρτα, μα ούτε χαραμάδα ανοικτή και στην προσπάθειά του να σταματήσει τη νίκη τίτλου του αντιπάλου του ο αναβάτης της Ducati έχασε το μπροστινό του στον προτελευταίο γύρο. Αν και ξαναμπήκε στον αγώνα, δεν κατάφερε τίποτε περισσότερο από το να προσθέσει το όνομά του στη λίστα αποτελεσμάτων άνευ βαθμών στη 18η θέση.

Ο δε Marquez μπορούσε πλέον να απολαύσει ενάμιση γύρο θριάμβου για τον πέμπτο του τίτλο MotoGP και έβδομο συνολικά.

 dsc0241.gallery full top fullscreen

Ο Crutchlow διατήρησε ως την καρό σημαία τη θέση του που πλέον είχε μετατραπεί σε δεύτερη απόντος του Dovi, τρίτος τερμάτισε ο Rins, καθώς στον 14ο γύρο ο Iannone έπεσε, ενώ ο Rossi δεν είχε τα όπλα να μείνει στη μάχη του βάθρου ως το τέλος και τερμάτισε τέταρτος, σχεδόν πέντε δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό της Suzuki.

Κάπως έτσι ο Marc Marquez πήγε τη διαφορά του από τον Dovizioso στους 102 βαθμούς, κατέκτησε πανηγυρικά τον έβδομο τίτλο της καριέρας του, προσέθεσε μερικά νέα ρεκόρ στο εντυπωσιακό του βιογραφικό και δικαιολόγησε πλήρως την άποψη του Rossi πως οι ιστορικές επιδόσεις του δεν έχουν και πολλά ψωμιά ακόμη.

 dsc6048.gallery full top fullscreen

Ο επόμενος αγώνας έρχεται σε μια εβδομάδα, στις 28 Οκτωβρίου στο Phillip Island της Αυστραλίας.

Αποτελέσματα αγώνα

Βαθμολογία MotoGP

_ds01421_1.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6013.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6054.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc7660.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc8697.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc4035.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5059.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5131.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0578.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc4769.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0241.gallery_full_top_fullscreen.jpg_ds00450.gallery_full_top_fullscreen.jpg_ds01574_1.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc5065.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc6048.gallery_full_top_fullscreen.jpg_dsc0302.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Ταξινομήσεις 2018 - Τα μερίδια των κατηγοριών

Η διακύμανση σε μοτοσυκλέτα, παπί, scooter, και ο θάνατος των ATV

Η αγορά δικύκλου στην Τουρκία

Οι επιδόσεις του 2018, και ιστορικό 1997-2018

Νέα κόσμου

Μπαίνουν όρια ταχύτητας στις γερμανικές Autobahn;!

Πρόταση εθνικής επιτροπής για περιβαλλοντικούς λόγους

38ο FIM Motocamp 2019 στο Νεστόριο Καστοριάς

19-22 Ιουνίου, δηλώσεις συμμετοχής ως 31 Μαρτίου

Vespa Club Πειραιά – Κοπή πίτας

Παρτάκι με όλα τα απαραίτητα συμπαραμαρτυρούντα

ΜΟΤ.Ο.Ε. - Ομάδα Οδικής Ασφάλειας

Μια πρωτοβουλία για να κάνουμε τη ζωή μας ασφαλέστερη

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

TARGET 125

Keeway – Νέες τιμές για το 2019

Αλλαγές σε 5 μοντέλα

Benelli Tornado Naked T 125 – Νέα τιμή

Ένας μικρός Ανεμοστρόβιλος στην Ελλάδα

Husqvarna - Νέες τιμές Svartpilen 401 & Vitpilen 401

Επίσημο Δελτίο Τύπου - Spread the rumor!

Νέoς τιμοκατάλογος Suzuki

Εν αναμονή των εκδόσεων Katana

Kawasaki – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα

Vespa – Νέος τιμοκατάλογος 2019

Με όλα τα νέα μοντέλα του 2019, συμπεριλαμβανομένης και της Elettrica

Νέα αγώνων

sert meliand 800

Πωλείται η Suzuki Endurance Racing Team (SERT)

Λόγω γήρατος του ιδιοκτήτη της

Ducati MotoGP Team 2019 - Η επίσημη παρουσίαση

Dovizioso & Petrucci στο τιμόνι, κύριος χορηγός η Philip Morris

Κάταγμα σκαφοειδούς ο Jorge Lorenzo

Χτύπησε στο σκαφοειδές στη διάρκεια προπόνησης

Julien Toniutti - Σταδιακή βελτίωση της υγείας του

Δεν έχει μείνει παράλυτος, ενώ σιγά-σιγά-συνέρχεται

Ducati MotoGP – Δείτε την παρουσίαση της ομάδας σε live streaming

Αρχίζει η νέα σεζόν με την πρώτη παρουσίαση ομάδας

Νέα αγοράς Αναβάτη

1200px Gulf logo

Νέα συνεργασία ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε. και Eldon’s ΑΕΒΕ/Gulf

H Kawasaki συναντά τα λιπαντικά της Gulf

Μπουφάν Alpinestars Volcano Drystar

Για οδήγηση παντός καιρού

Κράνος κλειστού τύπου Bell Srt

Ποιοτική πρόταση με υπογραφή

Snowmobile Polaris Indy Adventure 155

Πολλαπλών ρόλων

Κράνος MT Atom SV Transcend

Flip-up κράνος για καθημερινή και τουριστική χρήση

IXS Cuba Gore-Tex

Χέρια ζεστά και στεγνά παντού

Κρανος Shark Spartan Carbon

Κλέβει τις εντυπώσεις

Νέο ηλεκτρικό scooter NIU U-Series

Μοντέρνο και έξυπνο

Γάντια IXS Cuba GTX Grip

Πολλαπλών ρόλων

Motodirect Winter Sale

Επιλεγμένα προϊόντα σε τιμές έως -50%

Μπότες τουρισμού IXS Tour Classic-ST

Προσιτή ποιότητα

Χειμερινά γάντια IXS Buran WP

Ό,τι πρέπει για τα κρύα!

Αγώνες

webb winner

AMA SX 2019 – 3ος αγώνας, Anaheim 2 (ΗΠΑ)

Τρίτος αγώνας, τρίτος διαφορετικός νικητής

X-Trial 2019 – 1ος αγώνας, Βουδαπέστη (Ουγγαρία)

Ο Toni Bou συνεχίζει από εκεί που έμεινε στο outdoor Trial

Rally Dakar 2019: 10η μέρα, Pisco - Lima

Toby Price - Δεν υπάρχει ο Αυστραλός!

Ο Toby Price νικητής του Dakar 2019 - 2ο δικό του, 18ο συνεχόμενο για την ΚΤΜ

ΚΤΜ οι πρώτες 3 μοτοσυκλέτες, ακολουθούμενες από 2 Husqvarna - Top-5 για το KTM Group!