Νέα Αγώνων Παγκοσμίου

honda motogp 2018 constructors title 4

Μετά από την κυριαρχική εμφάνιση Marc Marquez στη Μαλαισία

Ξεκινώντας από την 7η θέση της γραμμής εκκίνησης στον 18ο γύρο του MotoGP στη Μαλαισία ο Marc Marquez κατέκτησε την 70ή νίκη της καριέρας του, την ένατη φετινή του νίκη και την 44η στην κορυφαία κατηγορία MotoGP, χαρίζοντας στη Honda τον 24ο τίτλο Κατασκευαστών.

Επιπλέον, με τη νίκη στη Μαλαισία ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto3 Jorge Martin χάρισε στη Honda το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και στη μικρή κατηγορία. Σε όλες τις κατηγορίες, η Honda μετρά πλέον 69 Παγκόσμιους Τίτλους, αριθμό – ρεκόρ στην ιστορία του Πρωταθλήματος. 

honda motogp 2018 constructors title 1

Πέρα από τα στατιστικά, ο αγώνας της Sepang ήταν ακόμη μία επίδειξη κορυφαίας κλάσης από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2018, ο οποίος από την τρίτη σειρά στην εκκίνηση ανέβηκε στη δεύτερη θέση μετά από πέντε μόνο γύρους και στη συνέχεια εξαπέλυσε μία μακρά επίθεση στο Valentino Rossi που προηγείτο. Ενώ ο Marc προετοιμαζόταν για μία ακόμη μάχη για τη νίκη, ο Ιταλός έπεσε μόλις τέσσερις γύρους πριν το τέλος.

Από την πλευρά του ο Dani Pedrosa έφερε ένα από τα καλύτερα αποτελέσματά του φέτος τερματίζοντας στην 5η θέση διατηρώντας δυνατό ρυθμό καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα.

honda motogp 2018 constructors title 2

1ος Marc Marquez
“Ήταν ένας σκληρός αγώνας, πρώτον γιατί ξεκίνησα από την έβδομη θέση. Δεν έκανα τέλεια εκκίνηση και ο πρώτος μου γύρος, αν και ήταν καλός, δεν ήταν από τους καλύτερους της καριέρας μου. Βήμα-βήμα, πέρασα κάποιους αναβάτες και ανέβηκα στη δεύτερη θέση. Είδα ότι ο Valentino πίεζε και ξεκίνησα να τον κυνηγώ, γυρνώντας σε ρυθμούς κατατακτήριων! Όμως στο μεταξύ υπερθέρμανα το πίσω ελαστικό, ενώ και το μπροστινό είχε υπερθερμανθεί οπότε η αίσθηση στη μοτοσυκλέτα δεν ήταν καλή. Έτσι για μερικούς γύρους προσπάθησα απλά να ηρεμήσω και με αυτόν τον τρόπο άρχισα να αισθάνομαι όλο και καλύτερα. Είδα ότι πλησίαζα το Valentino και αυτό μου χάρισε ειλικρινά επιπλέον κίνητρο. Εκείνη τη στιγμή ήταν μόνο θέμα ενστίκτου να πιέζω, κάτι που δικαιούσαι να κάνεις όταν έχεις ήδη κατακτήσει το Πρωτάθλημα. Δυστυχώς, έκανε ένα μικρό λάθος εκείνος στην πρώτη στροφή και είναι κρίμα μια και θα ήταν ωραίο να βλέπαμε πώς θα κατέληγε η μεταξύ μας μάχη. Τέλος πάντων, όταν τον είδα να πέφτει, ηρέμησα και συγκεντρώθηκα στο να τερματίσω. Νικήσαμε και αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσουμε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ το Jorge Martin και τον “Pecco” Bagnaia για την κατάκτηση των Πρωταθλημάτων. Θα τα γιορτάσουμε παρέα στη Valencia”.

5ος Dani Pedrosa
“Σήμερα επικεντρώθηκα ιδιαίτερα στην εκκίνηση επειδή ξεκινούσα πολύ πίσω. Η ίδια η εκκίνηση δεν ήταν τέλεια, όμως κατάφερα να κερδίσω μερικές θέσεις στην πρώτη στροφή. Δυστυχώς έχασα έδαφος με τον Dovi και το Marc δύο στροφές αργότερα. Τέλος πάντων, η αίσθηση στους πρώτους γύρους ήταν αρκετά καλή και μπορούσα να μείνω κοντά στην κορυφή. Από την άλλη, προς το τέλος άρχισα να έχω και πάλι προβλήματα πρόσφυσης κι έτσι με πέρασαν ο Rins και ο Viñales. Συνολικά ήταν κάπως καλύτερος ο αγώνας απ' ό,τι συνήθως. Θα ήθελα να συγχαρώ το Martin για τον τίτλο του. Κατάφερε να ξεπεράσει αρκετές δυσκολίες φέτος, έναν τραυματισμό και άλλα θέματα, και έκανε ένα δυνατό αγώνα σήμερα. Του αξίζει στο έπακρο το αποτέλεσμα”.

honda motogp 2018 constructors title 3

Βαθμολογία ομάδων
Θέση / Ομάδα / Βαθμοί
1 Repsol Honda Team 427
2 Movistar Yamaha MotoGP 388
3 Ducati Team 373
4 Team Suzuki Ecstar 282
5 Alma Pramac Racing 235
6 Monster Yamaha Tech 3 189
7 LCR Honda 171
8 Angel Nieto Team 93
9 Red Bull KTM Factory Racing 65
10 Aprilia Racing Team Gresini 59
11 EG 0,0 Marc VDS 50
12 Reale Avintia Racing 36

Βαθμολογία κατασκευαστών
Θέση / Ομάδα / Βαθμοί
1 Honda 364
2 Ducati 310
3 Yamaha 272
4 Suzuki 213
5 KTM 56
6 Aprilia 54

honda-motogp-2018-constructors-title-4.jpghonda-motogp-2018-constructors-title-3.jpghonda-motogp-2018-constructors-title-2.jpghonda-motogp-2018-constructors-title-1.jpg

Ρεπορτάζ - Νέο πρότυπο ασφαλείας για full-face αγωνιστικά κράνη από τη FIM

Υποχρεωτική εφαρμογή για όλα τα Πρωταθλήματα της FIM από το 2019

1.651 κλήσεις για κράνος τον Οκτώβριο του 2018 στην Αττική

Και 521 τροχαία ατυχήματα με 618 παθόντες

Νέα κόσμου

tom pages racing drone3

Αγωνιστικό drone + Tom Pages + Freestyle MX = Άντε γεια Video!

Απίστευτα, πρωτόγνωρα πλάνα που θυμίζουν ηλεκτρονικό παιχνίδι

Grand Thrust Star 100 – Αεριωθούμενο scooter του ψυχρού πολέμου

Μια άριστα κατασκευασμένη φανταστική ιστορία

MV Agusta Brutale 1000 Serie Oro – Η ομορφότερη της EICMA

Σύμφωνα με τις ψήφους χιλιάδων επισκεπτών

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

P90328580 highRes web

BMW Motorrad μοντέλα 2019 - Πόσο κάνουν & πότε έρχονται

S 1000 RR, R 1250 GS & R 1250 GS ADV, F 850 GS ADV, R 1250 RS & R 1250 RS

Ζελατίνες Puig

Υψηλή ποιότητα, ακόμη υψηλότερη αποτελεσματικότητα

Νέα αγώνων

stoner ducati 800

Ducati - Casey Stoner, τέλος στη συνεργασία τους

Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια

Επιστροφή Sete Gibernau – Θα αγωνιστεί στη MotoΕ

Μαζί του και άλλες επιστροφές από το παρελθόν

Αγωνιστική δράση 10-11 Νοεμβρίου 2018

Λίγα και όλα χωματερά

Michelin - Νέα ρεκόρ για Marquez & Michelin στη Μαλαισία

Το δελτίο του επίσημου προμηθευτή ελαστικών του MotoGP

Test - KTM 300 EXC TPI / 350 EXC-F 2019

Πινελιές ανανέωσης

TEST - Husqvarna Vitpilen 701

Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν

300x250 gif

Νέα αγοράς Αναβάτη

Αδιάβροχο μπουφάν Nordcap Citizen II

Καθημερινό και προσιτό

Νέο κράνος STR Race Pro S

Καθημερινό και προσιτό

SYM Wolf CR 300i – Το retro δεν πεθαίνει ποτέ

Προσιτό και καθημερινό

Delta Motorcycles και για ανταλλακτικά KTM Group

Με δυνατότητα αποστολής

Κλειδαριά κράνους Helmetlok II

Για την ασφάλεια της ασφάλειας της κεφαλής

Χειμερινό jacket Nordcode Horizon

Προσιτά τον χειμώνα

Αδιάβροχο μπουφάν Fovos Raptor

Για μικρές και μεγάλες περιηγήσεις

Μπότες Forma Dominator comp 2.0

Για τους απαιτητικούς

Αγώνες

taylor robert

ISDE 2018 - Ημέρα 1η

Πήραν κεφάλι οι ΗΠΑ με το καλημέρα

Dragster 2018 - 5ος αγώνας, Αγρίνιο, 12-14/10

Ο δυνατότερος αγώνας dragster που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας

MotoGP 2018, 18ος αγώνας, Sepang

Εφιάλτης δίχως τέλος για τον Valentino Rossi