Vespa

    Τελευταία ενημέρωση: Ιανουάριος 2018
Μοντέλο Κυβισμός Κινητήρας Ισχύς Σχέσεις Βάρος Εγγύηση Τιμή
50cc              
VESPA PRIMAVERA 50 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.240
VESPA PRIMAVERA 50 4T E4 TOURING  50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.400
VESPA Sprint 50 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.080
VESPA Sprint 50 S 4T E4 50 1Κ, 4Τ 4,3 Auto 109 2 χρόνια 3.290
51cc - 125cc              
VESPA 946 125 ABS RED E4 124 1Κ, 4Τ 11,4 Auto 147 2 χρόνια 9.990
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.770
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.960
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 SUPER SPORT 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 4.050
VESPA GTS 125 i.e. ABS E4 TOURING 125 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 4.150
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.150
VESPA PRIMAVERA 125 I-GET ABS E4 TOURING 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.500
VESPA Sprint 125 I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.350
VESPA Sprint 125 S I-GET ABS E4 124 1Κ, 4Τ 10,6 Auto 126 2 χρόνια 4.450
> 125cc              
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,1 Auto 147 2 χρόνια 3.800
VESPA GTS 150 i.e. ABS E4 SUPER 155 1Κ, 4Τ 14,7 Auto 147 2 χρόνια 3.990
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.400
VESPA PRIMAVERA 150 I-GET ABS E4 TOURING 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.700
VESPA Sprint 150 S I-GET ABS E4 155 1Κ, 4Τ 12,9 Auto 126 2 χρόνια 4.650
VESPA GTS 300 ABS E4 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.400
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER  278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.760
VESPA GTS 300 ABS E4 SUPER SPORT 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.860
VESPA GTS 300 ABS E4 TOURING 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 4.760
VESPA GTV 300 SEI GIORNI ABS E4 278 1Κ, 4Τ 20,9 Auto 160 2 χρόνια 5.450

Ταξινομήσεις Μαΐου 2018 - Top-10 Παπιών

Με το γνωστό χάος που έχουν φέρει οι προ-ταξινομήσεις των Euro 3 μοντέλων

Ταξινομήσεις Μαΐου 2018 - Top-20 Scooter

Τα scooter με τις περισσότερες ταξινομήσεις για τον 5ο μήνα του έτους

Νέα κόσμου

audi rupert stadler 1

Συνελήφθη ο CEO της Audi, Rupert Stadler!

Για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο Dieselgate

Ducati: Race of Champions στο WDW 2018

Αγώνας επίδειξης των 12 εργοστασιακών με Panigale V4 S!

KYMCO – Tο Noodoe αναβαθμίζεται και επεκτείνεται

Πλοήγηση και διασυνδεσιμότητα

Honda – Ετοιμάζει café racer με το μοτέρ του… Africa;

Φήμες από την Ιαπωνία θέλουν το δικύλονδρο μοτέρ σε νέους ρόλους

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

sym symphonyprosfora

SYM – Μείωση 150 ευρώ στην τιμή του Symphony ST200i ABS

Ένα από τα Best Seller, ακόμα πιο προσιτό!

Ducati: Δώρα έως 2.500 € για κάθε παραγγελία μοτοσυκλέτας!

Σε Multistrada, Monster, Supersport, Hypermotard, Panigale & Scrambler

Tα νέα μοντέλα Royal Enfield ήρθαν στην Ελλάδα!

Παρελήφθησαν από την νέα αντιπροσωπεία, Motostuff

Νέα αγώνων

hrc catalan gp 2018 18

2η θέση για τον Marc Marquez στην Καταλονία

Η ματιά της Honda στο Καταλανικό GP

Jorge Lorenzo & Ducati στην 1η θέση του Καταλανικού GP

Η ματιά της Ducati στην 2η συνεχόμενη νίκη του Ισπανού

Video - Ο γύρος-ρεκόρ στο ΙΟΜΤΤ 2018 με το ηλεκτρικό Mugen Nana

Με ηχητική υπόκρουση λίγο από τρόλεϊ και πολύ από αέρα

Πάρε μέρος με KTM 790 Adventure R στο Merzouga Rally!

Αφού έχεις τερματίσει στους 2 πρώτους σε ένα KTM Adventure Rally

MotoGP – Η τρομακτική πτώση του Pirro, αλλάζει τους κανονισμούς

Υποχρεωτικός ο αερόσακος και στις wildcard συμμετοχές

TEST: Harley-Davidson Fat Bob 114

Το υπερθετικά μεγάλο μέγιστο

Πρώτη επαφή – Yamaha Niken 2018

Πλαγιολισθαίνοντας στη σκιά του Ποσειδώνα

Αγώνες

lyriou1 mx2

Παν. Πρωτ. Motocross 2018, 7ος αγώνας, Αρχαία Ολυμπία

Ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα με απρόβλεπτο καιρό

MotoGP, 7ος αγώνας, Catalunya

Ο Lorenzo πήρε το σφυρί του

Rally Albania 2018, Ημέρα 3η – Ελληνική άνοδος

Καλά αποτελέσματα από τις τρεις συμμετοχές της Ελλάδας

Rally Albania 2018 – Σε εξέλιξη ο αγώνας

Τριπλή Ελληνική συμμετοχή

Νέα αγοράς Αναβάτη

harley bazaar

Harley-Davidson Athena: Bazaar Ρούχων & Αξεσουάρ

Έως και 80% έκπτωση, το Σάββατο 23/6/2018

Παντελόνι SPIDI 4 Season H2OUT

Με την υπογραφή των Ιταλών

Παντελόνι REVIT Factor 3

Ιδανικό για τις δικές μας συνθήκες

Μπότες Stylmartin Shiver low

Από συνθετικό δέρμα με μικροΐνες

Μπότες REVIT Gravel Outdry

Προστασία σε όλες τις συνθήκες

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!