KTM

 

ktm 450 sxf factory edition 2018 6

Eκτεταμένη ανανέωση!

 

Την “Factory Edition” του KTM 450 SX-F παρουσίασε η KTM και τον ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο, καθώς κατά την πάγια τακτική των Αυστριακών, το μοντέλο αυτό αποτελεί “προάγγελo” των αλλαγών για τα μοντέλα ευρείας παραγωγής του 2019.

Αρχίζοντας από το ατσάλινο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδιασμένο, με ενίσχυση τις στιβαρότητας σε καίρια σημεία αλλά και προσδίδοντας χαρακτηριστικά ελεγχόμενης ελαστικότητας κατά τόπους προκειμένου να αποσβένονται κραδασμοί. Νέα προσέγγιση είχαμε και στο ψαλίδι με τα στελέχη να παραμένουν ίδια αλλά με μετατόπιση του άξονα του πίσω τροχού, κατά 5 χλστ. πιο πίσω.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στην περιοχή της κεφαλής του, με απότεριο σκοπό την μείωση του όγκου και του βάρους. Το αποτέλεσμα ήταν 450 γραμμάρια λιγότερα και 15 χλστ. μικρότερο ύψος για έναν κινητήρα πού ήταν ήδη εντυπωσιακά μαζεμένος σε διαστάσεις και ελαφρύς.

ktm 450 sxf factory edition 2018 4

Η πιο “κοντή” κεφαλή, επέτρεψε μια πιο κλειστή γωνία προσέγγισης του συστήματος εισαγωγής στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τα ροϊκά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, νέα είναι η αντιτριβική επίστρωση στους εκκεντροφόρους και στην καδένα, για πιο απρόσκοπτη λειτουργία. Στο πεδίο της ισχύος, οι άνθρωποι της KTM δεν επιδίωξαν την αύξηση της αλλά την ευρύτερη κατανομή της, κάτι το οποίο επιτευχθεί, μέσω του νέου συστήματος της εξάτμισης.

Τις αλλαγές στα μηχανολογικά, ολοκληρώνει η επανασχεδίαση όλου του συστήματος της μετάδοσης, με την συμμετοχή της Pankl στην διαδικασία, γνωστής για την κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων στην F1.

ktm 450 sxf factory edition 2018 8

Στις αναρτήσεις, το διαμέτρου 48s χλστ. AER πιρούνι της WP παραμένει, ωστόσο αυτό φέρει νέα εργοστασιακά settings προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με το νέο πλαίσιο. Νέες είναι οι τιμονόπλακες, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί με κατεργασία σε CNC μηχανή και παρουσιάζονται ενισχυμένες, ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τα φορτία που προκύπτουν από μεγαλύτερη αντοχή του πλαισίου στις διαμήκεις παραμορφώσεις.

Το πίσω αμορτισέρ με την σειρά του, αποκτά και αυτό νέες εργοστασιακές ρυθμίσεις και νέο έμβολο, στοιχεία που βελτιώνουν την λειτουργία του.

ktm 450 sxf factory edition 2018 1

Τέλος, υπάρχει μια αναθεώρηση της όλης σχεδίασης, με κύριο στόχο την βελτίωση της εργονομίας και ειδικότερα την “επιπέδωση” των σημείων επαφής του σώματος του οδηγού με την μοτοσυκλέτα για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση. Για αυτό τον λόγο, η θέση των ψυγείων έχει αλλάξει, με τις μονάδες να τοποθετούνται πιο χαμηλά κατά 12 χλστ. και υπό κλίση.

ktm_450_sxf_factory_edition_2018_3.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_2.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_7.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_8.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_1.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_9.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_4.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_5.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_6.jpg




Κινητήρας: 4T Moνοκύλινδρος
Χωρητικότητα: 449,9 κ.εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 95 Χ 63,4 χλστ.
Συμπίεση: 12,7:1
Εκκίνηση: Μίζα
Τροφοδοσία: Hλεκτρονικός Ψεκασμός Keihin , 44 χλστ. διάμετρος σώματος

Πλαίσιο: Ατσάλινο κλειστό
Υποπλαίσιο :Αλουμινίου, αφαιρούμενο
Ανάρτηση μπροστά: WP USD AER 48 χλστ.
Διαδρομή: 310 χλστ.
Aνάρτηση πίσω: Mονό αμορτισέρ WP με μοχλισμό
Διαδρομή: 300 χλστ.
Φρένα μπροστά: Δίσκος 260 χλστ.
Φρένα πίσω: Δίσκος 220 χλστ.
Ελαστικό / τροχός μπροστά: 80/100-21” / 1.60 X 21”
Ελαστικό / τροχός πίσω: 120/90-19” / 2.15 X 19”

Γωνία κάστερ: 26,1 μοίρες
Offset: 22 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.485 χλστ. +/- 10 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος: 375 χλστ.
Ύψος σέλας: 950 χλστ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 7 λίτρα
Βάρος: 100,6 κιλά (έτοιμο για αγώνα, χωρίς καύσιμο)

 

Honda & Panasonic - Σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών

Πείραμα-κλειδί για ηλεκτρικά οχήματα, στην Ινδονησία

Νέα κόσμου

WDW18 Roc 03 Editorial Img 1330x768

The Race of Champions, WDW 2018 - Δείτε τον live!

Το Σάββατο 21/7/2018, μέσω της σελίδας facebook της Ducati

To Google Maps δοκιμάζει πλοήγηση ειδικά για μοτοσυκλέτες

Θα λαμβάνει υπόψη τις δίτροχες ιδιαιτερότητες

BMW HP4 Race Desktop PC

Εκπληκτικό custom computer από την Juggapat Modifier

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

GSX250R 800

Suzuki GSX250R και GSX250RZ με όφελος 900€

Μοναδική ευκαιρία να αποκτήσεις μια μοτοσυκλέτα σαν τη long term δοκιμή μας

Yamaha YZ65 2018 - Τα επίσημα αξεσουάρ GYTR

Συναρπαστική αγωνιστική γοητεία για νεαρούς αναβάτες!

KTM: Τα SX του 2019 έφτασαν στην Ελλάδα

Η νέα γκάμα motocross είναι εδώ και σας περιμένει

Χ-ΜΑΧ 300: Γνήσια αξεσουάρ ΥΑΜΑΗΑ

Ανάγκη και Επιθυμία γίνονται ένα…

Νέα αγώνων

speedwaygp

Αγωνιστική δράση 21-22 Ιουλίου 2018

Ησυχία εντός, χαμός εκτός

Dakar 2019: Οριστικοποιήθηκε η διαδρομή

Μετά από πολλές περιπέτειες, τελικώς 100% Περού

Triumph Moto2 765 - Πιο sexy πεθαίνεις...

Θα δούμε τους Βρετανούς να βγάζουν και έκδοση παραγωγής;

Tom Sykes-Kawasaki: Χωρίζουν οι δρόμοι τους

Τέλος στη συνεργασία τους μετά από εννέα χρόνια!

Η Monster αναλαμβάνει κεντρικός χορηγός της Yamaha MotoGP

Ένα “Τέρας” στα φέρινγκ των εργοστασιακών Μ1

TEST - Honda CRF1000L Africa Twin 2018

Στη σκιά του Adventure Sports

Test - Suzuki SV 650X ABS

Μπράβο! Αυτός είναι καφές.

Αγώνες

yamaha 4

Yamaha: Νίκη στον 1ο αγώνα του Trial-E 2018 με το νέο TY-E

Ηλεκτρική επικράτηση του Kenichi Kuroyama έναντι 6 αντιπάλων

Νέα αγοράς Αναβάτη

RS RISE AIR

Καλοκαιρινά γάντια IXON σε τιμή προσφοράς

Εξοπλίσου οικονομικά ενόψει διακοπών

Καλοκαιρινό Μπουφάν IXON Cooler

Δροσιά και προστασία

Μεγάλες καλοκαιρινές προσφορές Triumph

Αγόρασε μια μοτοσυκλέτα Triumph και κέρδισε

Καλοκαιρινό Μπουφάν IXS Levante

Δροσερός καλοκαιρινός άνεμος σε κάθε βόλτα

Προσφορά: SHOEI GT-Air Luthi

Από 609€, τώρα 499€

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!