KTM

 

ktm 450 sxf factory edition 2018 6

Eκτεταμένη ανανέωση!

 

Την “Factory Edition” του KTM 450 SX-F παρουσίασε η KTM και τον ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο, καθώς κατά την πάγια τακτική των Αυστριακών, το μοντέλο αυτό αποτελεί “προάγγελo” των αλλαγών για τα μοντέλα ευρείας παραγωγής του 2019.

Αρχίζοντας από το ατσάλινο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδιασμένο, με ενίσχυση τις στιβαρότητας σε καίρια σημεία αλλά και προσδίδοντας χαρακτηριστικά ελεγχόμενης ελαστικότητας κατά τόπους προκειμένου να αποσβένονται κραδασμοί. Νέα προσέγγιση είχαμε και στο ψαλίδι με τα στελέχη να παραμένουν ίδια αλλά με μετατόπιση του άξονα του πίσω τροχού, κατά 5 χλστ. πιο πίσω.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στην περιοχή της κεφαλής του, με απότεριο σκοπό την μείωση του όγκου και του βάρους. Το αποτέλεσμα ήταν 450 γραμμάρια λιγότερα και 15 χλστ. μικρότερο ύψος για έναν κινητήρα πού ήταν ήδη εντυπωσιακά μαζεμένος σε διαστάσεις και ελαφρύς.

ktm 450 sxf factory edition 2018 4

Η πιο “κοντή” κεφαλή, επέτρεψε μια πιο κλειστή γωνία προσέγγισης του συστήματος εισαγωγής στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τα ροϊκά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, νέα είναι η αντιτριβική επίστρωση στους εκκεντροφόρους και στην καδένα, για πιο απρόσκοπτη λειτουργία. Στο πεδίο της ισχύος, οι άνθρωποι της KTM δεν επιδίωξαν την αύξηση της αλλά την ευρύτερη κατανομή της, κάτι το οποίο επιτευχθεί, μέσω του νέου συστήματος της εξάτμισης.

Τις αλλαγές στα μηχανολογικά, ολοκληρώνει η επανασχεδίαση όλου του συστήματος της μετάδοσης, με την συμμετοχή της Pankl στην διαδικασία, γνωστής για την κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων στην F1.

ktm 450 sxf factory edition 2018 8

Στις αναρτήσεις, το διαμέτρου 48s χλστ. AER πιρούνι της WP παραμένει, ωστόσο αυτό φέρει νέα εργοστασιακά settings προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με το νέο πλαίσιο. Νέες είναι οι τιμονόπλακες, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί με κατεργασία σε CNC μηχανή και παρουσιάζονται ενισχυμένες, ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τα φορτία που προκύπτουν από μεγαλύτερη αντοχή του πλαισίου στις διαμήκεις παραμορφώσεις.

Το πίσω αμορτισέρ με την σειρά του, αποκτά και αυτό νέες εργοστασιακές ρυθμίσεις και νέο έμβολο, στοιχεία που βελτιώνουν την λειτουργία του.

ktm 450 sxf factory edition 2018 1

Τέλος, υπάρχει μια αναθεώρηση της όλης σχεδίασης, με κύριο στόχο την βελτίωση της εργονομίας και ειδικότερα την “επιπέδωση” των σημείων επαφής του σώματος του οδηγού με την μοτοσυκλέτα για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση. Για αυτό τον λόγο, η θέση των ψυγείων έχει αλλάξει, με τις μονάδες να τοποθετούνται πιο χαμηλά κατά 12 χλστ. και υπό κλίση.

ktm_450_sxf_factory_edition_2018_7.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_6.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_5.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_8.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_4.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_9.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_2.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_3.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_1.jpg




Κινητήρας: 4T Moνοκύλινδρος
Χωρητικότητα: 449,9 κ.εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 95 Χ 63,4 χλστ.
Συμπίεση: 12,7:1
Εκκίνηση: Μίζα
Τροφοδοσία: Hλεκτρονικός Ψεκασμός Keihin , 44 χλστ. διάμετρος σώματος

Πλαίσιο: Ατσάλινο κλειστό
Υποπλαίσιο :Αλουμινίου, αφαιρούμενο
Ανάρτηση μπροστά: WP USD AER 48 χλστ.
Διαδρομή: 310 χλστ.
Aνάρτηση πίσω: Mονό αμορτισέρ WP με μοχλισμό
Διαδρομή: 300 χλστ.
Φρένα μπροστά: Δίσκος 260 χλστ.
Φρένα πίσω: Δίσκος 220 χλστ.
Ελαστικό / τροχός μπροστά: 80/100-21” / 1.60 X 21”
Ελαστικό / τροχός πίσω: 120/90-19” / 2.15 X 19”

Γωνία κάστερ: 26,1 μοίρες
Offset: 22 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.485 χλστ. +/- 10 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος: 375 χλστ.
Ύψος σέλας: 950 χλστ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 7 λίτρα
Βάρος: 100,6 κιλά (έτοιμο για αγώνα, χωρίς καύσιμο)

 

Δίπλωμα οδήγησης: Χωρίς εξετάσεις για τρίτη εβδομάδα!

Σε αποχή από τη διαδικασία οι απλήρωτοι εξεταστές

Νέα κόσμου

alta motors 2018 redshift mx ex sm 3

“Λουκέτο” για την Alta Motors!

Ήταν μια από τις ηγέτιδες δυνάμεις στον χώρο των e-Μoto

Eli Tomac & KX 250 - Δίχρονος πανικός - Video

Χωρίς μουσική, μόνο το δίχρονο τζιτζίκι να κελαηδάει στα χέρια του Eli

RIP Olga Petrova - Θανατηφόρο τροχαίο για διάσημη moto-vlogger

Στα 22 της χρόνια έφυγε η πιο “sexy αναβάτρια” της Ρωσίας

Honda Adventure Roads 2019 - Στη Νότια Αφρική

Δηλώστε συμμετοχή σε ένα οργανωμένο ονειρικό event με Africa Twin

Θες δίχρονο ΚΤΜ 500; Η BRC Racing στο φτιάχνει

Κιτ κινητήρα ειδικά για ΚΤΜ 250 και 300 2Τ

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ohlins mountain bike 2

Αναρτήσεις Öhlins Mountain Bike

Η δεύτερη γενιά

Top Case Givi TRK52Β Monokey 52 λίτρα

Έτοιμη για… μετακόμιση

Ζελατίνα Kappa KD για Honda CBF1000ST

Ψηλότερη από την εργοστασιακή

Νέα αγώνων

motogp motegi 2018 sumo 17

MotoGP: Αναβάτες εναντίον παλαιστών Sumo!

Άνιση μάχη, λίγο πριν το ιαπωνικό GP του Motegi

Αλλαγές στο Ευρωπαϊκό ΜΧ ανακοινώνει η FIM Europe

Στόχος η προστασία και ανάδειξη νέων ταλέντων

Valentino Rossi – “Δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρικά…”

O “γιατρός” καταθέτει την γνώμη του για την MotoE κατηγορία

Hellas Rally Raid 2019 – Έρχεται στην Κεντρική Ελλάδα

Αυτή είναι η διοργάνωση του 2019

TEST - Peugeot Belville 200i ABS Top Case 2018

Προσιτή αριστοκρατία

TEST - Aprilia SX 125 2018

"Μπαμπά θα μου το πάρεις; Σε παρακαλώ μπαμπά! Το θέλωωω!"

Νέα αγοράς Αναβάτη

154159 Africa Twin Adventure Sports

Πέτσας Honda Days – Άτοκα χρηματοδοτικά πακέτα

Επωφεληθείτε ως το τέλος Οκτωβρίου

Φθινοπωρινή προσφορά Suzuki με όφελος έως και €1,500

Απόκτησε σήμερα τη Suzuki σου και επωφελήσου έως και 30 Νοεμβρίου 2018!

Vespa Elettrica – Αυτή είναι η τιμή της

Η online φόρμα προπαραγγελιών άνοιξε, όχι όμως για την Ελλάδα

Μποτάκια Αδιάβροχα Eleveit Freeride 1.7

Μοντέρνο στιλ για κάθε μέρα

Αγώνες

holcombe

EnduroGP 2018, 8ος αγώνας, Rüdersdorf (Γερμανία)

Θρίαμβος Holcombe, δράμα Salvini

WorldSBK 2018, 12ος αγώνας, San Juan (Αργεντινή)

Και το πρωτάθλημα Κατασκευαστών στην Kawasaki

Motocross των Εθνών 2018, Redbud (Η.Π.Α.)

Γαλλικός θρίαμβος επί Αμερικανικού εδάφους

MotoGP 2018, 15oς αγώνας, Buriram (Ταϊλάνδη)

Marc Marquez και πάσα αρχή παυσάτω