KTM

 

ktm 450 sxf factory edition 2018 6

Eκτεταμένη ανανέωση!

 

Την “Factory Edition” του KTM 450 SX-F παρουσίασε η KTM και τον ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο, καθώς κατά την πάγια τακτική των Αυστριακών, το μοντέλο αυτό αποτελεί “προάγγελo” των αλλαγών για τα μοντέλα ευρείας παραγωγής του 2019.

Αρχίζοντας από το ατσάλινο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδιασμένο, με ενίσχυση τις στιβαρότητας σε καίρια σημεία αλλά και προσδίδοντας χαρακτηριστικά ελεγχόμενης ελαστικότητας κατά τόπους προκειμένου να αποσβένονται κραδασμοί. Νέα προσέγγιση είχαμε και στο ψαλίδι με τα στελέχη να παραμένουν ίδια αλλά με μετατόπιση του άξονα του πίσω τροχού, κατά 5 χλστ. πιο πίσω.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στην περιοχή της κεφαλής του, με απότεριο σκοπό την μείωση του όγκου και του βάρους. Το αποτέλεσμα ήταν 450 γραμμάρια λιγότερα και 15 χλστ. μικρότερο ύψος για έναν κινητήρα πού ήταν ήδη εντυπωσιακά μαζεμένος σε διαστάσεις και ελαφρύς.

ktm 450 sxf factory edition 2018 4

Η πιο “κοντή” κεφαλή, επέτρεψε μια πιο κλειστή γωνία προσέγγισης του συστήματος εισαγωγής στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τα ροϊκά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, νέα είναι η αντιτριβική επίστρωση στους εκκεντροφόρους και στην καδένα, για πιο απρόσκοπτη λειτουργία. Στο πεδίο της ισχύος, οι άνθρωποι της KTM δεν επιδίωξαν την αύξηση της αλλά την ευρύτερη κατανομή της, κάτι το οποίο επιτευχθεί, μέσω του νέου συστήματος της εξάτμισης.

Τις αλλαγές στα μηχανολογικά, ολοκληρώνει η επανασχεδίαση όλου του συστήματος της μετάδοσης, με την συμμετοχή της Pankl στην διαδικασία, γνωστής για την κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων στην F1.

ktm 450 sxf factory edition 2018 8

Στις αναρτήσεις, το διαμέτρου 48s χλστ. AER πιρούνι της WP παραμένει, ωστόσο αυτό φέρει νέα εργοστασιακά settings προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με το νέο πλαίσιο. Νέες είναι οι τιμονόπλακες, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί με κατεργασία σε CNC μηχανή και παρουσιάζονται ενισχυμένες, ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τα φορτία που προκύπτουν από μεγαλύτερη αντοχή του πλαισίου στις διαμήκεις παραμορφώσεις.

Το πίσω αμορτισέρ με την σειρά του, αποκτά και αυτό νέες εργοστασιακές ρυθμίσεις και νέο έμβολο, στοιχεία που βελτιώνουν την λειτουργία του.

ktm 450 sxf factory edition 2018 1

Τέλος, υπάρχει μια αναθεώρηση της όλης σχεδίασης, με κύριο στόχο την βελτίωση της εργονομίας και ειδικότερα την “επιπέδωση” των σημείων επαφής του σώματος του οδηγού με την μοτοσυκλέτα για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση. Για αυτό τον λόγο, η θέση των ψυγείων έχει αλλάξει, με τις μονάδες να τοποθετούνται πιο χαμηλά κατά 12 χλστ. και υπό κλίση.

ktm_450_sxf_factory_edition_2018_3.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_7.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_9.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_2.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_5.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_1.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_4.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_6.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_8.jpg




Κινητήρας: 4T Moνοκύλινδρος
Χωρητικότητα: 449,9 κ.εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 95 Χ 63,4 χλστ.
Συμπίεση: 12,7:1
Εκκίνηση: Μίζα
Τροφοδοσία: Hλεκτρονικός Ψεκασμός Keihin , 44 χλστ. διάμετρος σώματος

Πλαίσιο: Ατσάλινο κλειστό
Υποπλαίσιο :Αλουμινίου, αφαιρούμενο
Ανάρτηση μπροστά: WP USD AER 48 χλστ.
Διαδρομή: 310 χλστ.
Aνάρτηση πίσω: Mονό αμορτισέρ WP με μοχλισμό
Διαδρομή: 300 χλστ.
Φρένα μπροστά: Δίσκος 260 χλστ.
Φρένα πίσω: Δίσκος 220 χλστ.
Ελαστικό / τροχός μπροστά: 80/100-21” / 1.60 X 21”
Ελαστικό / τροχός πίσω: 120/90-19” / 2.15 X 19”

Γωνία κάστερ: 26,1 μοίρες
Offset: 22 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.485 χλστ. +/- 10 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος: 375 χλστ.
Ύψος σέλας: 950 χλστ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 7 λίτρα
Βάρος: 100,6 κιλά (έτοιμο για αγώνα, χωρίς καύσιμο)

 

Ρεπορτάζ

bmw poliseis

BMW Motorrad - 7ο συνεχόμενο έτος με ρεκόρ πωλήσεων!

Αναλυτικά οι επιδόσεις των Βαυαρών για το 2017

Νέα κόσμου

diodia

Διόδια σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο

Πήραν έγκριση και ξεκινάει η κατασκευή τους
royal enfield continentalgt interceptor 650 2018 eicma 2017 bikeit 4

Royal Enfield – “Ρίχνουμε πλέον όλο το βάρος στον ποιοτικό έλεγχο”

Δεν θέλουν να επαναληφθεί το φιάσκο με το Himalayan στα νέα Twin μοντέλα

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

bladder lainer

Lainer Suspension - Bladder kit για WP KTM-Husqvarna-Sherco

Ετοιμοπαράδοτα από το Sixdays service point
xeirolabes msr racing bikeit

Χειρολαβές MSR με έκπτωση 50%

Μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων!

Τελευταίες δοκιμές

Husqvarna 701 Enduro 2017 49 web

Test - Husqvarna 701 Enduro 2017

Παραγωγή αδρεναλίνης

triumph new bonneville 2016

Νέα αγοράς Αναβάτη

suomy speedstar amlet matt red

Nέο Suomy Speedstar

Διαθέσιμο σε εννιά διαφορετικούς χρωματισμούς
msr axxis gantia bikeit

Ελαφριά γάντια MSR Axxis σε προσφορά

Ξεχωρίστε όλες τις ώρες

Αγώνες

ama sx 2018 3rd round anaheim 2

AMA SX 2018 – 3ος αγώνας, Anaheim II (+videos)

Πρώτο αίμα για Eli Tomac, επικράτηση Χ2 για Kawasaki
walkner team

Rally Dakar 2018: 14η μέρα, Cordoba

17 συνεχόμενες νίκες στον αγώνα & 4 μοτοσυκλέτες στις 5 πρώτες θέσεις το 2018 για την…