KTM

 

ktm 450 sxf factory edition 2018 6

Eκτεταμένη ανανέωση!

 

Την “Factory Edition” του KTM 450 SX-F παρουσίασε η KTM και τον ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο, καθώς κατά την πάγια τακτική των Αυστριακών, το μοντέλο αυτό αποτελεί “προάγγελo” των αλλαγών για τα μοντέλα ευρείας παραγωγής του 2019.

Αρχίζοντας από το ατσάλινο πλαίσιο, αυτό είναι επανασχεδιασμένο, με ενίσχυση τις στιβαρότητας σε καίρια σημεία αλλά και προσδίδοντας χαρακτηριστικά ελεγχόμενης ελαστικότητας κατά τόπους προκειμένου να αποσβένονται κραδασμοί. Νέα προσέγγιση είχαμε και στο ψαλίδι με τα στελέχη να παραμένουν ίδια αλλά με μετατόπιση του άξονα του πίσω τροχού, κατά 5 χλστ. πιο πίσω.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι αλλαγές επικεντρώθηκαν στην περιοχή της κεφαλής του, με απότεριο σκοπό την μείωση του όγκου και του βάρους. Το αποτέλεσμα ήταν 450 γραμμάρια λιγότερα και 15 χλστ. μικρότερο ύψος για έναν κινητήρα πού ήταν ήδη εντυπωσιακά μαζεμένος σε διαστάσεις και ελαφρύς.

ktm 450 sxf factory edition 2018 4

Η πιο “κοντή” κεφαλή, επέτρεψε μια πιο κλειστή γωνία προσέγγισης του συστήματος εισαγωγής στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τα ροϊκά χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, νέα είναι η αντιτριβική επίστρωση στους εκκεντροφόρους και στην καδένα, για πιο απρόσκοπτη λειτουργία. Στο πεδίο της ισχύος, οι άνθρωποι της KTM δεν επιδίωξαν την αύξηση της αλλά την ευρύτερη κατανομή της, κάτι το οποίο επιτευχθεί, μέσω του νέου συστήματος της εξάτμισης.

Τις αλλαγές στα μηχανολογικά, ολοκληρώνει η επανασχεδίαση όλου του συστήματος της μετάδοσης, με την συμμετοχή της Pankl στην διαδικασία, γνωστής για την κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων στην F1.

ktm 450 sxf factory edition 2018 8

Στις αναρτήσεις, το διαμέτρου 48s χλστ. AER πιρούνι της WP παραμένει, ωστόσο αυτό φέρει νέα εργοστασιακά settings προκειμένου να συνεργάζεται καλύτερα με το νέο πλαίσιο. Νέες είναι οι τιμονόπλακες, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί με κατεργασία σε CNC μηχανή και παρουσιάζονται ενισχυμένες, ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα τα φορτία που προκύπτουν από μεγαλύτερη αντοχή του πλαισίου στις διαμήκεις παραμορφώσεις.

Το πίσω αμορτισέρ με την σειρά του, αποκτά και αυτό νέες εργοστασιακές ρυθμίσεις και νέο έμβολο, στοιχεία που βελτιώνουν την λειτουργία του.

ktm 450 sxf factory edition 2018 1

Τέλος, υπάρχει μια αναθεώρηση της όλης σχεδίασης, με κύριο στόχο την βελτίωση της εργονομίας και ειδικότερα την “επιπέδωση” των σημείων επαφής του σώματος του οδηγού με την μοτοσυκλέτα για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση. Για αυτό τον λόγο, η θέση των ψυγείων έχει αλλάξει, με τις μονάδες να τοποθετούνται πιο χαμηλά κατά 12 χλστ. και υπό κλίση.

ktm_450_sxf_factory_edition_2018_3.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_2.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_7.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_8.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_1.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_9.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_4.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_5.jpgktm_450_sxf_factory_edition_2018_6.jpg




Κινητήρας: 4T Moνοκύλινδρος
Χωρητικότητα: 449,9 κ.εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 95 Χ 63,4 χλστ.
Συμπίεση: 12,7:1
Εκκίνηση: Μίζα
Τροφοδοσία: Hλεκτρονικός Ψεκασμός Keihin , 44 χλστ. διάμετρος σώματος

Πλαίσιο: Ατσάλινο κλειστό
Υποπλαίσιο :Αλουμινίου, αφαιρούμενο
Ανάρτηση μπροστά: WP USD AER 48 χλστ.
Διαδρομή: 310 χλστ.
Aνάρτηση πίσω: Mονό αμορτισέρ WP με μοχλισμό
Διαδρομή: 300 χλστ.
Φρένα μπροστά: Δίσκος 260 χλστ.
Φρένα πίσω: Δίσκος 220 χλστ.
Ελαστικό / τροχός μπροστά: 80/100-21” / 1.60 X 21”
Ελαστικό / τροχός πίσω: 120/90-19” / 2.15 X 19”

Γωνία κάστερ: 26,1 μοίρες
Offset: 22 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.485 χλστ. +/- 10 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος: 375 χλστ.
Ύψος σέλας: 950 χλστ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 7 λίτρα
Βάρος: 100,6 κιλά (έτοιμο για αγώνα, χωρίς καύσιμο)

 

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018

Οι σημαντικότερες νέες μοτοσυκλέτες

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018 - Τα παπιά που ξεχώρισαν

Euro 4 προδιαγραφές, design και ποιότητα κατασκευής

Νέα κόσμου

auto fab 2

Yamaha / Auto Fabrica Type 11 Prototype 2

“Tρελό” customizing σε XSR900

ΚΤΜ Orange Days 2018: Ήρθε η ώρα να οδηγήσετε!

25 Απριλίου-6 Ιουνίου τα KTM Orange Days ταξιδεύουν στην Ελλάδα

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018, έως 22 Απριλίου

Εγκαίνια με θετικά μηνύματα στο Εκθεσιακό Κέντρο Ξιφασκίας!

SYM: Κερδίστε 2 μοντέλα στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2018!

Επισκεφτείτε το περίπτερο της SYM και λάβετε μέρος στον διαγωνισμό

Piaggio - Επέκταση του μουσείου της

Είναι πλέον το μεγαλύτερο ανάλογο μουσείο στην Ιταλία

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

ixs zermatt

Tσάντα ουράς – σχάρας IXS Zermatt

Νέα τσάντα ουράς – σχάρας της IXS

Νέο Bridgestone Battlax Adventure A41

Ετοιμαστείτε για έναν νέο τρόπο εξερεύνησης!

Michelin – Αλλάξτε ελαστικά, κερδίστε επιστροφή χρημάτων!

Με κάθε αγορά επιλεγμένων ελαστικών Michelin

Νέες χειρολαβές ProTaper Neon

Σε neon χρώματα που κάνουν τη διαφορά

Νέα αγώνων

triada nikhtwn

MotoGP – Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών

Marquez, Vinales και Iannone… με τα δικά τους λόγια

Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV Junior 2018 – 2ος ο Φουρθίωτης στον 1ο αγώνα!

Μεγάλη διάκριση για το νεαρό Έλληνα αναβάτη!

ADAC Junior Cup: Άτυχος ο Β. Κορωνάκης στον 1ο αγώνα, στο Assen

Πτώση στον 1ο αγώνα, “μαζεμένη” εμφάνιση στον 2ο

ΚΤΜ – Θα συμμετάσχει στο American Flat Track!

Επίσημα στο πρωτάθλημα του 2019, o Chris Fillmore team manager

MotoGP - Δηλώσεις Rossi-Marquez πριν το GP του Τέξας

Σε ξεχωριστές συνεντεύξεις με τους δημοσιογράφους

TEST - Honda CB125F 2017

Το αντι-παπί

TEST – Yamaha Tracer 900/GT 2018 – Αποστολή στην Ισπανία

Sport, GT, ώριμο & διασκεδαστικό

Αγώνες

5adc92616cc02

40ο 24ωρο αντοχής Le Mans

H γαλλική F.C.C TSR Honda νικήτρια

AMA SX 2018, 15ος αγώνας, Foxborough

Επιστροφή στις νίκες για Marvin Musquin

Νέα αγοράς Αναβάτη

100 accuri goggle saarinen 4aces

Μάσκα 100% Accuri Clear Lens – Saarinen

Ποιότητα με υπογραφή

Νέο jet κράνος IXS HX 78

Ρετρό και ποθητό

Jacket IXS Askalon

Jacket 4 Εποχών

Κράνος Shoei GT-Air 2018

Κορυφαίων προδιαγραφών

FLY Racing Johny Campbell Signature

Τσαντάκι Μέσης για Adventure και Off Road χρήση