yamaha lmw

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του απέναντι στα συμβατικά τρίτροχα;

Ένα κατατοπιστικό και παραστατικό video δημοσίευσε η Yamaha για το σύστημα κλίσης / διεύθυνσης που έχει εφαρμόσει στο νέο NIKEN, την πρώτη τρίτροχη μοτοσυκλέτα ευρείας παραγωγής.

Πρώτα απ΄όλα το LMW σύστημα του NIKEN, διατηρεί όλα τα εγγενή πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τους δύο τροχούς μπροστά.

Αυτά είναι:

-Αυξημένη πρόσφυση, λόγω του διπλασιασμού της επιφανείας ελαστικού που έχει επαφή με τον δρόμο, μπροστά
-Βελτιωμένη απόσβεση ανωμαλιών και κακοτεχνιών
-Στιβαρότητα
-Εξαλείψει γλιστρημάτων σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης (συγκριτικά με τον μονό τρόχο)

Ωστόσο, πέρα των ανωτέρω και δεδομένου ότι το NIKEN είναι μοτοσυκλέτα, πράγμα που σημαίνει ότι το σύστημα του έχει να διαχειριστεί μεγαλύτερες δυνάμεις και ταχύτητες, η Yamaha προχώρησε σε μια νέα σχεδίαση του LMW.

Η διατήρηση της παραλληλίας των τροχών σε κάθε περίπτωση ήταν ένα από τα ζητούμενα, αφού στα τρίτροχα scooter παρατηρείται ένα φαινόμενο που δεν είναι ενοχλητικό για τις ταχύτητες και την χρήση τους: ο εξωτερικός τροχός έχει την τάση να “ανοίγει” την τροχιά του σε σχέση με τον εσωτερικό όταν διαγράφεται μια στροφή.

Αυτό επετεύχθη με την αρθρωτή συνδεσμολογία τύπου “Ackerman” που είναι γνωστή από την εφαρμογή της στα συστήματα διεύθυνσης των αυτοκινήτων. Ουσιαστικά, τα σημεία που δένουν τα καλάμια στο NIKEN σε σχέση με τον άξονα της κλίσης τους, δεν είναι απευθείας συνδεδεμένα αλλά έχουν μια μικρή απόσταση (offset), επιτρέποντας έτσι να διατηρείται η παραλληλία και να μην μεταβάλλεται η απόσταση μεταξύ των μπροστινών τροχών όταν η μοτοσυκλέτα στρίβει.

Επίσης, στο video μεταξύ άλλων βλέπουμε ότι το ένα εκ των δύο καλαμιών (το πίσω) σε κάθε πλευρά είναι λειτουργικό ως προς την ανάρτηση του τροχού και την απόσβεση των ανωμαλιών και το μπροστινό έχει μια παθητική λειτουργία αυξάνοντας όμως κατά πολύ την στιβαρότητα.

 

Ρεπορτάζ – Το DGR 2018 και η διάδοση του καλού μηνύματος

Για την καταπολέμηση του καρκίνου του προστάτη και των νοσημάτων ψυχικής υγείας

Εξετάσεις για δίπλωμα και πάλι για τους άνω των 74 χρονών

Εξετάσεις που θα επαναλαμβάνουν κάθε 3 χρόνια

Νέα κόσμου

elas

Τροχαίο δυστύχημα με εγκατάλειψη - Ζητούνται στοιχεία

Την Τρίτη 11-09-2018, στις 11.10’, επί της Νέας Λεωφόρου Ποσειδώνος

1η Συνάντηση Ιδιοκτητών Ηλεκτρικών Δικύκλων, στην Πλατεία Νερού

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018, στις 5 μ.μ. - 7 μ.μ.

Νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για μοτοσυκλέτα 500 cc

Σε εκδήλωση με την ταχύτερη τουαλέτα και το πιο γρήγορο πυραυλοκίνητο καροτσάκι

Royal Enfield – Έσπασε ρεκόρ ταχύτητας στην Bonneville

Αναβάτρια του Continental GT650, η 18χρονη Cayla Rivas!

Κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο και πιάνει 430 χλμ./ώρα!

Ένα Hayabusa που αποτελεί τον ορισμό του “τούμπανου”!

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

2018 yam mt07 eu mdnm6 accsta 002 58584

Yamaha ΜΤ-07 - Γνήσια αξεσουάρ

Διαθέσιμη η γκάμα για το δημοφιλές γυμνό

Ζελατίνα Givi AF1144 για τη νέα Honda Africa Twin

Μεγαλύτερη προστασία από την εργοστασιακή

Λασπωτήρας πίσω φτερού Kappa KMG

Για τα περισσότερα on-off/adventure της αγοράς

Universal Tank Bag- τσάντα σέλας Moto-Detail City II

Με χωρητικότητα 8 λίτρα

Νέα αγώνων

2017 14 gp aragon 00367 800x533

Η Michelin πάει στην Ισπανία για GP de Aragón

Ολοκληρώνεται το καλοκαιρινό Ευρωπαϊκό σκέλος των αγώνων

Αποστολή – Οδηγούμε την Harley-Davidson FXDR 114

Αναβάθμιση σε Harley 2.0 έκδοση!

Αγώνες

TrialGP18 r8 0977 ps 1329 800 600 100 wm right bottom 100 TrialGPpng

TrialGP 2018, 8ος αγώνας, Ιταλία

Ολοκλήρωση με θρίαμβο για τον Bou

MXGP 2018, 19ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Στέψη εντός έδρας για τον Herlings

WorldSBK 2018, 10ος αγώνας, Portimao (Πορτογαλία)

Ο συνήθης ύποπτος το έκανε ξανά

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!