honda riding assist e 1

Ηλεκτρικό Concept που ισορροπεί μόνο του

 

Στις 25 Οκτωβρίου 2017, στο Tokyo Motor Show, πέρα από τον τομέα του αυτοκινήτου που θα έχει το μεγαλύτερο βάρος στο περίπτερο της Honda, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει και ορισμένα ενδιαφέροντα δίτροχα μοντέλα, αλλά και την εξελιγμένη έκδοση της τεχνολογίας Honda Riding Assist, αυτή τη φορά εφαρμοσμένη σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, με το όνομα Riding Assit-e!

riding assist old

Θυμίζουμε πως ανάμεσα στα υπόλοιπα εκθέματα της στο σαλόνι τεχνολογίας CES 2017 στις αρχές του έτους, η Honda παρουσίασε και μια concept μοτοσυκλέτα (φωτό άνω) εξοπλισμένη με την τεχνολογία Riding Assist του UNI-CUB, που της επιτρέπει να ισορροπεί μόνη της, δίχως γυροσκόπια!

honda riding assist e 4

Το Riding Assist μπαίνει σε λειτουργία μόλις η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας πέσει κάτω από τα 3-4 χλμ/ώρα, και στην αρχή με ένα ηλεκτρικό μοτεράκι που βρίσκεται πίσω από τον προβολέα αλλάζει δραματικά το ίχνος, σπρώχνοντας το πιρούνι προς τα εμπρός. Κατ' αυτό τον τρόπο το Riding Assist δημιουργεί αρνητικό ίχνος.

honda riding assist e 7

Στη συνέχεια, ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό μοτεράκι αναλαμβάνει να εξισορροπήσει τις κινήσεις της μοτοσυκλέτας όταν εκείνη “πέφτει” στο πλάι, γυρίζοντας το τιμόνι ανάποδα και κρατώντας το δίκυκλο όρθιο.

honda riding assist e 2

Μπορεί τώρα στην έκθεση CES να είχαμε δει το Riding Assist εφαρμοσμένο σε βενζινοκίνητη μοτοσυκλέτα, ήταν όμως θέμα χρόνου να το δούμε σε ηλεκτρική μορφή.

honda riding assist e 6

Και τι μορφή! Ένα διαστημικού look concept, μινιμαλιστικό και προχωρημένο όσο δεν πάει. Με ηλεκτρικό μοτέρ, πλαίσιο χωροδικτύωμα, LED φώτα δίχως κάλυμμα προβολέα, και... μονόμπρατσο ψαλίδι! Μία μανέτα μόνο, του μπροστινού φρένου, σέλα μόνο για αναβάτη, ψηφιακή TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων, και πολλές ακόμα λεπτομέρειες που χτυπάνε στο μάτι -όπως για παράδειγμα οι πανέμορφες δίχρωμες ζάντες.

old vs new riding assist

Δείτε στο άνω gif animation την εναλλαγή μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου concept.

riding_assist_old.jpghonda_riding_assist_e_5.jpghonda_riding_assist_e_7.jpghonda_riding_assist_e_6.jpghonda_riding_assist_e_2.jpghonda_riding_assist_e_1.jpghonda_riding_assist_e_3.jpgold_vs_new_riding_assist.gifhonda_riding_assist_e_4.jpg

Ρεπορτάζ – Το DGR 2018 και η διάδοση του καλού μηνύματος

Για την καταπολέμηση του καρκίνου του προστάτη και των νοσημάτων ψυχικής υγείας

Εξετάσεις για δίπλωμα και πάλι για τους άνω των 74 χρονών

Εξετάσεις που θα επαναλαμβάνουν κάθε 3 χρόνια

Νέα κόσμου

BMW Motorrad - Rent a Ride

Πρόγραμμα ενοικίασης ξεκινά στην Ευρώπη

Κόντρα του Kenan Sofuoglu με υπέρ-αυτοκίνητα και F16 - Video

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Τεχνολογίας Teknofest Istanbul 2018

Yamaha – Κατοχύρωσε νέες πατέντες για το τρίτροχο… V-MAX;

Η τεχνολογία της Brudeli, έπιασε τόπο!

Νέα αγοράς Μοτοσυκλέτας

2018 yam mt07 eu mdnm6 accsta 002 58584

Yamaha ΜΤ-07 - Γνήσια αξεσουάρ

Διαθέσιμη η γκάμα για το δημοφιλές γυμνό

Ζελατίνα Givi AF1144 για τη νέα Honda Africa Twin

Μεγαλύτερη προστασία από την εργοστασιακή

Λασπωτήρας πίσω φτερού Kappa KMG

Για τα περισσότερα on-off/adventure της αγοράς

Universal Tank Bag- τσάντα σέλας Moto-Detail City II

Με χωρητικότητα 8 λίτρα

Νέα αγώνων

EkkinisiMGP2

Αγωνιστική δράση 22-23 Σεπτεμβρίου

Σε πλήρη εξέλιξη τα πρωταθλήματα

Η Michelin πάει στην Ισπανία για GP de Aragón

Ολοκληρώνεται το καλοκαιρινό Ευρωπαϊκό σκέλος των αγώνων

Mathias Bellino - Έμεινε παραπληγικός!

Συγκλονίζουν τα λόγια του Γάλλου

Κατηγορίες για “Ισπανική παράγκα” στα MotoGP

Γάλλος αναβάτης καταγγέλλει

TEST - BMW F850GS 2018 – Video

Οι εντυπώσεις μας από το νέο δικύλινδρο On-Off

Αγώνες

TrialGP18 r8 0977 ps 1329 800 600 100 wm right bottom 100 TrialGPpng

TrialGP 2018, 8ος αγώνας, Ιταλία

Ολοκλήρωση με θρίαμβο για τον Bou

MXGP 2018, 19ος αγώνας, Assen (Ολλανδία)

Στέψη εντός έδρας για τον Herlings

WorldSBK 2018, 10ος αγώνας, Portimao (Πορτογαλία)

Ο συνήθης ύποπτος το έκανε ξανά

Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο της μοτοσυκλέτας!